מצעד המשאלות!

זה כ"כ קשה!../images/Emo7.gif

אני שעה יושבת וחושבת אילו שירים לבחור ואילו למחוק. אני בכלל לא בטוחה שאת אלו אני הכי אוהבת, כולם כ"כ יפים ויש המון שאני ממש אוהבת. >< ועכשיו אני אסתום. Astral Romance Dark Chest Of Wonders Dead Gardens Dead To The World Devil & The Deep Dark Ocean Elvenpath Know Why The Nightingale Sings Nemo Over The Hills And Far Away Passion And The Opera Planet Hell The Phantom Of The Opera The Siren Tutankhamen Wish I Had An Angel

TheImpactBoy

קשה מאוד.

Beauty Of The Beast Come Cover Me Dark Chest Of Wonders Dead Boy's Poem Deep Silent Complete End Of All Hope Ever Dream FantasMic Forever Yours Ghost Love Score Ocean Soul Once Upon A Trobadour Over The Hills And Far Away Planet Hell She Is My Sin Sleeping Sun The Kinslayer The Phantom Of The Opera The Pharaoh Sails To Orion The Siren Two For Tragedy Walking In The Air Wish I Had An Angel Wishmaster

TheImpactBoy

ואחרי צימצום של 15 שירים:

Beauty Of The Beast Dark Chest Of Wonders Dead Boy's Poem End Of All Hope Ever Dream FantasMic Forever Yours Ghost Love Score Planet Hell She Is My Sin Sleeping Sun The Kinslayer The Siren Two For Tragedy Wish I Had An Angel Wishmaster זהו עזבו אותי בשקט

Amir Noy

שלי D:

שלייי: Beauty And The Beast Come Cover Me Dark Chest Of Wonders Dead To The World End Of All Hope Ever Dream Ghost Love Score Higher Than Hope Over The Hills And Far Away Sacrament Of Wilderness She Is My Sin The Kinslayer The Phantom Of The Opera Wish I Had An Angel Wishmaster זה היה חייב לקרות P:

box 5

אנייי..

Creek Mary's Blood Dark Chest Of Wonders Dead Gardens Dead To The World Ever Dream Forever Yours Over The Hills And Far Away Planet Hell Romanticide She Is My Sin The Phantom Of The Opera The Siren Wanderlust White Night Fantasy Wish I Had An Angel זה היה קשה

גם אני, גם אניP:

10th Man Down Angels Fall First Bless the Child Dark Chest of Wonders Deep Silent Complete Devil & The Deep Dark Ocean Elvenpath Ocean Soul Once Upon a Trobadour Stargazers Swanheart The Pharaoh Sails to Orion Two For Tragedy Wanderlust Wishmaster זה כל כך אכזרי ;[

למעלה