עדכון גרסא למסנג'ר פלוס! לייב

Ligeiro

New member
../images/Emo41.gif עדכון גרסא למסנג'ר פלוס! לייב

גרסא 4.01. לוח הסמיילים חזר
ולטובת הכלל: מסנג'ר פלוס! הוא תוסף למסנג'ר לייב (מסנג'ר 8) בלבד. כרטיסיות שיחה (טאבים) אינם עובדים על מסנג'ר בעברית.
 

Don Nirtin

New member
רק שאבין../images/Emo87.gif

למה אלה שבעברית נקפחים כי האמריקאים כאלה מגניבים?
 

Don Nirtin

New member
ויש באג עם זה../images/Emo87.gif

עם ההודעות מצב שלי. בד"כ כשאני באוואי היו מופיעים לי הודעות שהגדרתי בשיחות. עכשיו זה או שמופיע או שבכלל לא מופיע. כשאני נועל את המסנג'ר ומשחרר אחרי כמה זמן מתברר שההודעה שהגדרתי מגיעה לכל אנשי הקשר שלי רק אחרי שאני משחרר את הנעילה ולא במהלך היותי נעול. זה לא אמו רלקרות. נראה לי שזהו.
 

Ligeiro

New member
../images/Emo26.gif

לא הבנתי על אילו הודעות אוואי מדובר.. הכוונה למצבים אישיים (perosnal status) בהגדרות נעילת מסנג'ר יש שני חלקים: הראשון מתייחס למה קורה בעת נעילה, השני מתייחס למה קורה בעת שחרור.. וודא שהגדרת הודעה במקום המתאים. דוברי עברית לא מקופחים כי האמריקאים כאלה מגניבים, אלא כי כשהמסנג'ר בנוי מימין לשמאל נוצרת בעיה עם תצוגה הטאבים, ולכן האפשרות לא פעילה כרגע (ואני גם לא רואה שמתכוונים לסדר אותה
)
 

Don Nirtin

New member
../images/Emo87.gif לא הבנתי.

כשאני נכנס למצב אוואי קופץ לי חלון שבו אני כותב הודעה אישית לכולם ואז ההודעה אמורה לקפוץ לכל מי ששולח לי הודעה שאני לא נמצא או שהשד יודע מה. משום מה, האופציה הזו התקלקלה ולא מופיעה. כשאני נועל את המסנג'ר אני כותב שהמסנג'ר נעול (הודעה אוטומטית מראש) אבל אני על אוואי גם. בקיצור קצת התבלבלתי עם המסנג'ר פלוס באנגלית. מה עם עברית? לא מתכוונים לשחרר כזה דבר?
 
למעלה