עדכוני צהריים/ערב היום ה- 60, ה- 30.10

לונה 2

New member
רנין כנראה דיברה על מאמא תרזה?

מושכת מצלמה עם הקלף המשומש: עזיבה. נראה לי שכשהמשחק יגמר וכולם ילכו הביתה היא עוד תשב שם על הריסות הבית שהיה.... ותאיים ללכת. לא בכדי נעמה וקרן הגדירו אותה: פאטתית.
 

leelach

New member
בהתחלה מאוד חיבבתי אותה בתור בנאדם אבללל

היום הייתה לה שיחה עם צבר והיא אמרה שהיא לא יודעת איך להתמודד עם אנשים שהם---וולגרים, צעקנים, טיפשים,חסרי אינטלגנציה--- כאילו מה?? מסביבך יש רק אנשים חכמים שלא צועקים? שתהיה בריאה ותאכל משהו כי העצמות שלה מאיימות לצאת מהעור שלה, היא חייבת להשמיןןןןןןןןןןןןןןן-
 

JJHHOO

New member
סבתה יכנה וחבריה אל הפנים

סבתה יכנה וחבריה אל הפנים הם מתחילים להרגיש את הבדידוד כול מה שהם רצו לעשות לאחרים בא עליהם
 
נו ולמה רנין בוכה?וליאון?

חחחח פתאום הם קלטו שהם כבר לא כ"כ קרובים לגמר...כאילו מתחילים מהתחלה..נו מסכנים מבינה אותם,נכנסו לשם אנשים נוספים באמצע הדרך
 

shy6

New member
למה שיפרה בוכה?

ולמה שם כולם בוכים שמאריכים להם את המשחק? הרי הם באו לשם בשביל הפרסום והם רצו להשאר במשחק כמה שיותר זמן והכניסה של החדשים נותנת להם את האפשרות הזו. כולם באו בשביל להתפרסם והם לא מסתירים את זה.המליון זה רק בונוס בשבילם.
 

droriko

New member
אז לפי דבריך

כולם, למעט החדשים, צריכים לפרוש עכשיו , כי הם הגיעו למקסימום פירסום שלהם בתוכנית .
 

ordiki

New member
אל תשפוט עד שתגיע למקומם

תחשוב 60 ימים בלי המשפחה שלך, בלי לצאת, בלי כלום ולספוג מכות כל יום. גם אם יש מיליון וגם אם יש פרסום ועם כל זה שהם רוצים להישאר. זה מאוד קשה ולפעמים נשברים, זה טבעי.
 
רנין לצבר: אני לא יכולה שלא אוהבים אותי

שוב רצתה לוותר ולעזוב, אבל צבר עשה לה שיחת מוטיבציה ורנין אמרה לו שהיא נקרעת בין רצונה להישאר לרצונה לעזוב. היא גם אמרה לו שהיא לא יכולה להתמודד עם טיפשות, וולגריות, צ'חצ'חיות, דביליות וחוסר אינטליגנציה. מעניין על מי היא דיברה...
 

DoubleN

New member
אפשר לחשוב

שהפליטים הפלשתינאים שהיא עובדת איתם לא עונים להגדרות האלה. גזענית צבועה, ומתנשאת, פגשתי המון ערבים, וקשה לי להבין למה בחרו דווקא אותה למשבצת "הבן מיעוטים", היא עושה שירות כל כך רע למגזר שלא נראה לי מעוניין שתייצג אותו המדושונת עונג, צבועה ומתנשאת הזאת. ד"א היא דיברה היום על ההופעה של רוג'ר ווטרס שהייתה בנווה שלום ואמרה "זו הייתה ההופעה הכי גדולה בתולדות הארץ", מה כואב לך להגיד מדינה. מה ההתנשאות הזאת של שיפרה, הרי לא כואב לה שלא הכניסו לה בני שיחה מעניינים, היא עצבנית שהמשחק חוזר אחורה, וכל הכעס שלה חושף את הפרצוף האמיתי שלה, פלצנית מתנשאת. שימו לב שצבר החליט ליישם את העצות של אינה בצורה כל כך מלאכותית שהתפדחתי בשבילו.
 

d a n 6

New member
רנין בפרץ של צניעות

"I'm too good to live in this world" מישהו אמר פתטית?
 
דיייייי כבר שתעוף!!לא יכולה לסבול אותה יותר

בהתחלה עוד אהבתי אותה,עכשיו היא בלתי נסבלת
 

a10a

New member
רק הצבועים והרעים (רשל"צ) חלשים ופוחדים מהחדש

למה רק רשל"צ פוחדים מהחדשים???? למה ונסה עינב איתי ויוסי לא פוחדים מהם??? כי רנין וליאון יודעים שהם כל כך צבועים ושהחדשים ראו אותם בבית ולכן הם פוחדים שידיחו אותם... שפרה וצבר פשוט חלשים ולא מוכנים לקבל אנשים חדשים ושונים מהם ולכן הם כל הזמן לבד ומתים מפחד!! ואחר כך אומרים שעינב גזענית!
 
למעלה