עידוכניי ערב - יום 51 , ה- 21.10

אסתי31

New member
השאלה למה איתי בדכאון

משהו מאוד קשה לו... ולמה השידור הופסק ל-4 שעות. יציאה ללוויה גוררת הפסקת שידור? הכל כל כך מוזר
 

דורוN

New member
זה היה הרבה יותר גרוע. הייתה משטרה

אחרי שהודיעו לשי מה קרה, הוא התחיל להתנהג באלימות והוזמנה משטרה למקום. כנראה שלא יראו את זה בשידור בערוץ 2 כדי לא לפגוע בכבודו.
 

Elaa56

New member
מה אתה היית עושה במצב כזה!

בתנאים של סגר חודש וחצי,מתח,אי וודאות בין הדיירים ,מועמד להדחה,ועכשיו זה... והוא בן אדם חזק..
 

בהלםם

New member
הראו מקודם את עינב ואבא שלה

מדברים עם ידיים וכל מיני סימני כאלה של אכזבה ואז יוסי לקח קופסאת סיגריות שהיתה על המיטה של עינב וזרק כזה בייאוש כמובן לא היה סאונד אז אני מנחשת שהם מאוכזבים ממשהו.. ואיתי גם נראה ממש עצוב.. הוא גם אמר שייקח לו זמן לעכל את זה..משהו כזה אני שמעתי
 

טלטוש

New member
כנראה שבין השאר היה גם דין ודברים בינם לבין ש

רק זה יכול להסביר את נוכחות המשטרה במקום. נחכה לשעה 9:00 וכמובן שנקבל את הכל מגמתי בעריכה של "קשת"
 
ההשתתפות במשחק היא זכות ולא חובה

אף אחד לא מחייב את שי להישאר בווילה. כאמור ההשתתפות במשחק היא רק זכות. הוא היה צריך לעשות לעצמו את החשבון אם לצאת או להשאר, אבל אם הוא העדיף לצאת, אין דרך חזרה. אלא אם כן הוא יחזור רק למעמד ההדחה ויודח, ואז זה לא נורא כל כך שחזר לשעה. אבל לצאת ולחזור לשגרה בווילה? אין חיה כזאת, לדעתי לפחות.
 

24 שעות 1

New member
צודק צודק צודק ואין צורך להחזיר להדחה

ובטח ובטח אם הוא יודע שהוא מודח הוא לא היה חוזר ומשחק אותה שהוא יצא ולכן קראתי שיהיה הפתעה גדולה בהצבעות היום כנראה שיוסי בחוץ
 
משהו ממש מוזר לי עם איתי,

הנאום הרכרוכי שהפנה לשיפרא גורם לי לתהות, האם הוא נהנה באמת לקפץ לו בין המחנות?! בעיקר, שראינו שסה"כ זה די השתלם לו אחרי שמחנה שי החליט להדיח אותו. צבר אמר משהו נכון, איתי לא טיפש ונהנה לתפוס את המקום הנייטרלי תחשבו על זה, זה גם המקום שהכי פחות דורש החשפות כי אתה עם מסכה 24 שעות...ואולי בגלל זה קיבלנו במהלך כל התוכנית איתי :"מתחשב, תודה, בבקשה"?
 

דינה128

New member
איתי מתגלה כהשחקן של המשחק

עושה את המסכן כאן וכאן , התקרב אל יוסי כי הוא הבין שיוסי הוא המנצח במשחק והקולות שלו ושל עינב שמורים לו . להזכירכם רק לא מזמן הוא הצביע נגד עינב נותן לונסה לעשות ממנו מה שהוא רוצה ואז יש לו גם את הקול של ונסה בטוח. ועושה עצמו מסכן אצל האחרים כדי שלא ידיחו אותו. עד עכשיו הצליח לו. היחיד שכבר שבוע שעבר עלה עליו זה צבר מעניין לראות איך ימשיך לו.
 
יש פה תל אביבים????

שלום לכל חברי הפורום אני מבקשת את עזרתכם!! יש לי בעיה עם הטלויזיה ואני נורא רוצה לראות את השידור היום אם יש פה מישהו שגר במרכז תל אביב אני אשמח לצפות אצלו באח. תודה!!!
 

redsnowhite

New member
יאללה שתבוא, כל הארץ פה ממילא../images/Emo6.gif

ככה זה לגור מול בית כנסת שעורכת הקפות שניות...
חחח רק הבעיה שאני לא מת"א...
 
למעלה