עידכוניי צהריים-ערב- יום 59, ה- 29.10

י ע ל י ש

New member
זה בגלל ששידרגת ל- 7

כיף לך
אני לא יכולה כי אממ.. (רק שמיקרוסופט לא תנקוש על דלת ביתי) אין לי windows חוקי
 
זה לא בגלל האקספלורר 7, זה בגלל המדיה פלייר11

ניסיתי עכשיו לצפות באתר דרך הפיירפוקס והיה כתוב לי שחסר לי תוסף. ושלחצתי על התוסף, הוא ביקש ממני להתקין מדיה פלייר 11, ולי יש מדיה פלייר 9. לא התקנתי עדיין, כי אני עדיין יכול לצפות בשידור באקספלורר שנמשך כבר יומיים רצוף במצלמה 1.
 

Tapudy

New member
אני מצליח חלקית לצפות בפיירפוקס עם התוסף

אבל לרוב בתוך הדף לא רואים את השידור, רק שפותחים לחלון מלא או אם מזיזים קצת את החלון. לא ברור לי למה הבעיה הזאת קורה.
 

חיים 555

New member
רנין כנראה לא

את הסיפור זאב זאב זאב כל פעם שנראה לה שלא הולך לפי מה שהיא רוצה מתחילה עם הסיפור אני עוזבת (תחזיקו אותי שאני לא אלך ) ושוב ושוב משיהו בהפקה צריך להגיד לה לכי לדרכך שלום שלום ולא להתראות. ועוד משהו למה שפרה עושה תרגילי כושר אם עוד חצי שעה היא מתחילה משמרת ליד המקרר והתנור....... אתמול ראיתי ששפרה אמרה שהיא סרגה את הכובע משמלה שהיא פרמה נו טוב אחרי 8 שבועות משמרות ליד המקרר והתנור ברור שהשמלה לא עלתה עליה אז יותר טוב לסרוג כובעים לכולם ......
 
שיר הפרימנים:

בשבוע הבא באח הגדול(בקול של ערן זילברמן )שיר הפרידמנים: "אני פרידמן פרידמן פרידמן נולדתי ואמות פרידמן פרידמן שום דבר לא ישנה אותי פרידמן פרידמן...." בקרוב רינגטון לנייד מישהו הקליט את עינב שרה אותו הבוקר?
 
שיר הפרידמנים:

בשבוע הבא באח הגדול(בקול של ערן זילברמן )שיר הפרידמנים: "אני פרידמן פרידמן פרידמן נולדתי ואמות פרידמן פרידמן שום דבר לא ישנה אותי פרידמן פרידמן...." בקרוב רינגטון לנייד
 

JasPoint

New member
עינב עשתה טעות אסטרטגית

לפני כמה שעות שרנין שוב הלכה לחדר של האח הגדול לבכות שהיא רוצה לעזוב (לא מיצינו כבר?), ישבו שם מחוץ לחדר לאון, שפרה וצבר ולכלכו על הדיירים החדשים ועל זה שאין לה כח וחשק להתחבר אליהם. עינב באה ראתה שלאון מבואס עודדה אותו קצת שאלה מה להכין לו לאכול, ואמרה לכולם שיפסיקו להתבודד ויתחברו לחדשים. איזה טעות ענקית, האופי הסנובי של שפרה וצבר חפר להם קבר והיא הלכה לתת להם את העצה הכי טובה שהם יכלו לקבל. אז נכון שעינב יצאה נחמדה וטובה, אבל עכשיו הדיירים החדשים עשויים לפנות נגד המחנה שלה במקום נגד שפרה וצבר.
 
עינב שפרה ורנין המומים מכמות המזון שאוכל שחר

כרגע עינב וצבר מדברים ביניהם על כך ששחר רוצה לאכול להם חצי מהמזון השבועי. למשל יש להם 7 טונות לשבוע, אז שחר אמר שהוא אוכל טונה אחת שלמה ליום. עינב נלחצה מזה וביקשה מצבר שידבר איתו על זה. צבר הלך לדבר עם שחר ואז חזר והרגיע את עינב ורנין ששחר הסכים לאכול רק חצי טונה כל יום. אז עינב שאלה את צבר ומה עם החזה עוף שלנו? גם את זה הוא רוצה חצי? אז צבר ענה לה כן.
 
למעלה