עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

מנהל פורום לוקח צד בשקרים והכפשות???????

שפרה לא מחקה את הלחם כששפרה ועינב רבו על הלחם , המשיכו הלאה ולא רשמו אותו. היא אמרה והראו את זה לילה קודם כישבו ועברו על הרשימה בחדר הבנים (גם יוסי היה בחדר) היא אמרה שבמקום לקנות לחם אפשר לקנות קמח מלא שעולה זול יותר מלחם ואין לה בעיה להכין ממנו כמה לחמים.
 

ShukyD

New member
- שקר כלשהו -

איזה שקרים והכפשות? אני כתבתי לפי מה שהבנתי אף אחד לפניך לא טרח לכתוב פה ש"זה לא מה שהיה" רק ש"היא אמרה את זה בציניות" סתם הודעה מיותרת בשביל להעיר את הגולשים שרק מחכים לשמוע את המילה "הנהלה"
 

idodo cohen

New member
המנהל הזה בעייתי לאללה..../images/Emo45.gif

כבר יצא לו לרשום שרק לחם לבן יכול לגרום לצליאק [כלומר, עוגות זה בסדר] כדי להצדיק את הצעקות של עינב מול השאלה הלגיטימית של שפרה שרצתה שיהיה לחם טעים בבית. יעני, לטעות ולהטעות לטובת פופולריות של "צד" במשחק. ואם מדברים על אמיתיות.. שפרה היא היחידה שיש לה אומץ להגיד את דעתה האמיתית. נניח שגם עינב, רק שסיליקון פונדמנטליסטי הוא לא כוס התה שלי.
 
כל כך צודק כל פעם שאני רואה את תגובות המנהל

אני נדהמת איך בן אדם כזה מנהל פורום . מעבר לזה שהוא לוקח צד הוא פשוט לא מוכן לראות את המציאות וכל הזמן מעוות אותה ע"פ הצד שלו . אני חושבת שהערה של שיפרה על הלחם לא הייתה במקום אבל אני גם בטוחה במאה אחוז שהיא לא השמיטה את הלחם קל של יוסי אחת מאיזה סיבה היא אמרה את הקמח המלא ? מעבר לזה התגובה של יוסי ובטח של עינב בלתי נסבלת וחוצה את גבול הטעם הטוב .
 

bibaso

New member
"הדווקא" היה כשנאבקה לא להכניס את הלחם לרשימה

מי שטוען שהיא מחקה אותו נותן יד לשקרים והכפשות. אם זה יעזור למישהו לחשוב פעמיים, אז אפילו עינב שרבה איתה על זה, מודה שהלחם לא היה ברשימה. וכפי שאתם מכירים את עינב - היא לא היתה שותקת על כזה דבר.
 

אור2221

New member
ציניות, אנשים - ציניות

היא אמרה את זה בלעג. היא אמרה בצורה מאוד מפורשת שיוסי חושב ככה כי הוא בעצמו היה עושה את זה, היא לא.
 

idodo cohen

New member
../images/Emo45.gifאישה עם אינטילגינציה כנראה לעולם לא תוכל

לקבל את אהבת הקהל. she's too good. והם אפילו לא מבינים למה.
 

SnowKing

New member
זה באמת לא בסדר

לשי אין שום זכות לרדת על עינב בנושא הזה. היא לא חייבת להכין לרנין אוכל. במקום להעריך את עינב על הארוחה הוא דורך עליה וזה לא לענין בכלל. לגבי שפרה - היא לא הכינה אוכל לארוחת חג, ויש הבדל. כשאתה מכין אוכל לעצמך אתה לא חייב דין וחשבון כי זה האוכל שלך. ארוחה עם כולם זה דבר שונה..
 

אכדית

New member
../images/Emo31.gif היא הכינה מרק רק לעצמה??

זה לא חביתה שתדחף שם קינואה ומה שהיא רוצה. מרק אמור להיות לכולם. כמו שהיא לקחה סיר שלם ובישלה על הגז בשבת וכמו שצבר אפה מה שאפה בשבת וכמו שחשוב לה 5 קופסאות טונה שכבר יש להם 6 במלאי אבל לוותר על קופסא אחת או 2 ולקנות לחם מלא זה קשה. חוסר התחשבות מוחלט ורק הוכחה שזה כן נעשה דווקא ולא בתום לב כמו שהיא טענה בהתחלה ("כשמבשלים בשבת האוכל לא כשר? וואלה לא ידעתי!")
 

ליאורי13

New member
זה מה שהיא אמרה? "עכשיו יש לי סיבה....."

אני לא מאמינה עד לאן הרוע מגיע, יותר מזה אין לאן זה כל כך שפל ונמוך השינאה שם חצתה גבולות שבא להקיא
 

ח מ ס ה

New member
ומה שמותר לשי אסור ליוסי

בלינץ' שעשו על נעמה שי קילל את נעמה בשפת רחוב שלא אחזור עליה כאן למיטב זכרוני הוא כינה אותה באותו כינוי שיוסי אמר על שפרה. אז כששי אומר על נעמה זה לגיטימי, אבל כשיוסי אומר על שפרה זה בלתי נסלח. אתמול בערב צבר היה מוכן ללכת מכות עם יוסי בענין הזה אבל איפה היה צבר *האיכותי* כששי דיבר כפי שדיבר על נעמה? ועוד על שי שי חי בבועה של עצמו ולא מבין את המשחק הוא חושב שהמשחק מתנהל בתוך הבית והוא לא קולט שהצופים רואים ה-כ-ל הוא יכול לשקר לדיירים אבל לא לנו הצופים. לטווח הרחוק שי ושפרה יצאו הכי נפסדים מהתוכנית הזו.
 
כשמתמודד בחו"ל מגעיל מודח תמיד שורקים לו בוז

כשהוא יורד במדרגות לשיחה עם המנחים חכו לראות מה יקרה היום עם שי
 

redflower1

New member
למי שהפסיד בבוקר שיעור שיוסי העביר לרנין

אמר לה שהיא חושבת שכולם בעדה, ברגע שהיא תרגיש שמשהו נגדה היא תתפרק. הוא לעומתה יודע טוב מאוד שהרבה נגדו אבל הוא לא מתפרק, הוא נותן דוגמא את נעמה שלא עמדה בלינץ' שעשו לה. הוא אומר שלא יצליחו לעשות לו מה שעשו לה, הוא אומר שהוא נותן להם להתלכלך, כי הוא יודע שהקהל בבית רואה את הכל. הוא אומר שהוא כמו דג במי ששוחה בזהירות כדי לא לא להתנגש בדגים שבאים להתנגש בו. הוא גם אמר שהוא מודע לזה שהוא עושה טעויות וכל טעות קטנה הם מנפחים כדי להוציא אותו רע וללכלך עליו, אבל הוא לא מתרגש מזה, כי הוא כבר ראה אנשים כאלה בחיים והוא יודע איך להתנהג איתם. יוסי אדם מאוד חכם, גם אם השפה שלו ציורית והוא לא משתמש במילים גבוהות, רואים שיש בו חוכמה וגם לב טוב
 

SnowKing

New member
נו באמת

שני האנשים שהתחילו את רוב הלכלוכים השבוע הם יוסי ושי. אני לא קונה את ה"אני יושב בצד ונותן להם להתלכלך עם עצמם". הבעיה היא, שחוץ מללכלך, ליוסי אין קשר בבית עם אף אחד חוץ מהבת שלו.
 
שי עשה בדיוק את אותו דבר לנעמה

אני לא יודע כמה בדיוק או ממתי אתה צופה אבל שי ומאחוריו שפרה (בדרך של שתיקה כהודיה - הסכמה שבהתנהגות - מחדל) מנצלים הזדמנות "כדי לפתוח חזית" כמו שהוא אמר ולעשות לינץ
 
למעלה