עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

blur2

New member
../images/Emo45.gif

אבל גם איתי משחק את המשחק. למרות שלא בצורה בוטה.
 

rinatt1

New member
נראה לי שאתה ממש לא רואה את שיפרה...

איך אתה יכול להגיד את הדברים האלה על שיפרה איך??? אתה רואה ערוץ 20 או אולי אתה מדבר על שיפרה אחרת.. או שאולי אתה קרוב משפחה שלה??. אין לי מושג. אבל אני רואה ומה שאני רואה זה שכל מה שהיא מוציאה מהפה זו איזו פילוסופיה או איזה ספר או סרט שראתה/קראה/למדה.. היא מדברת לא מהלב, הכל אצלה לפי משפטים מהתחת או לא יודעת מה.. היא צבועה ברמות על, אין לה עמוד שידרה, כי רק לפני שבועיים היא הייתה בדכאון כל יום, ופתאום תפסה תחת כי היא חושבת שהצביעו לה, ואוהבים אותה, רק שהיא לא יודעת שהצבענו לה בשביל ששי ילך ובפעם הבאה אני מאמינה שהיא תעוף. וההוכחה היא ששמעתי אותה מדברת עם צבר ושולחת מסרים לציבור, שמי שאוהב אותה, שיצביע לצבר, ואם צבר ילך היא תהיה אבודה ולא יהיה לה עם מי לדבר על הפילוספיות והיא תחזור להיות בודדה ובדכאון. ובנוגע לתגובה שלך "תעביר ערוץ" אז פשוט תעבור אתה לפורום אחר אולי למעריצי שיפרה ואז לא ימאס לך.
 

בהלםם

New member
אני לא מחבבת את שפרה עוד מימי נעמה

שהיא לא אמרה לה ביי ועשתה לה תמוות כאילו מי שישמע מה היא עשתה לה ממש מבחילה הסבתא הסורגת רק חסר שהיא תספר סיפורי אלף לילה ולילה ואפשר לכבות את האור
 
../images/Emo45.gifגם לי נמאס לראות ולשמוע אותה

בהתחלה דווקא ממש חיבבתי אותה אבל הדיעה שלי עליה השתנתה. נראה כאילו הכל אצלה מזויף- הצחוק, החיוכים. והעובדה שהיא חברה לשי רק מראה כמה היא בן אדם מגעיל. אגב יש לי תחושה ששבוע הבא לאון מעלה אותה על הגריל, הבן אדם הזה נחש לא קטן מסתבר.
 
ונילה אני בדיוק כמוך, גם אני חיבבתי אותה

עד לא מזמן, נכון גםאני קלטתי שהצחוק שלה הוא מזוייף, דשימי לב היא תמיד השחקנית והמתייפיפת. .מה באמת? נראה שלאון דוקא ידיח אותה? לא נראה לי. אני מהמרת כהרגלו על יוסי והפעם גם על איתי.
 
נראה לי שזו תוכנית הפעולה של לאון

להדיח את כל החברים שלו. זה התחיל עם שי ואולי שפרה היא הבאה בתור. בקשר לאיתי- אני מקווה מאוד שהוא לא יודח בקרוב, ואם זה היה תלוי בי- הוא היה המנצח של התוכנית הזו. הוא האדם הכי סימפטי, מקסים ואנושי שיש בבית הזה.
 

פלדי1

New member
אני אהבתי את איתי

מהרגע בו התחלתי לצפות בתוכנית. העדפתי שהוא או ליאון ייזכו. ליאון החרייאט.
 
מאוד פשוט עכשיו לדעת מי יעלה להדחה :

יוסי
רנין, לאון, שפרה. איתי
רנין, צבר, לאון. שפרה
יוסי, עינב, וונסה. עינב
שפרה, רנין, צבר. השבוע יהיו 4 מועמדים להדחה, וקרוב לוודאי שאיתי יודח
 

אכדית

New member
ההצבעות שלך לא כ"כ נכונות

לפי מה שסיכמת ליוסי ונסה ועינב חסרה הצבעה אחת, איפה ההצבעות של איתי? לרנין נתת 3 זכויות הצבעה... דברים כאלה יכולים לשנות את התוצאות אבל בגדול כנראה שזה מה שיהיה.
 
../images/Emo46.gifוואי וואי וואי סופית אני שונאת את שיפרה

איך שהיא מדברת מגעיל על יוסי...וואי וואי שיפרה,רק תהיה על הגריל,זה הסוף שלה..ועוד יש לה ת'חוצפה לחשוב שזה זכות לשבת ולדבר איתה..וואי איזה שחצנית אמאאא,איפה היפי נפש שאוהבים את שיפרה איפה?? תקשיבו לאיך שהיא מדברת,גועל נפש,טיפשה שכזאת.
 
למעלה