שרשור היכרות רשמי

אניהו

New member
ממואאה

תקשורת וניהול (תקשורת עלק...ניהול בהחלט!!) שונא את הקטע של הבנות בקמפוס תל אביב לצבוע את השיער לבלונד. להרים את החזה. לשכוח ללבוש חזיה. לקצר את החצאיות, לנהוג ברכב שלאבא שלי לא יהיה גם עוד 100 שנה ואחרי כל זה עוד להתלונן על כל פיפס שאפשר. אוהב את המרצה שלי להומניסטית וכמובן - את החברים הקרובים ("היפים")
 

הדס100

New member
אני...../images/Emo15.gif

הדס, בת 20 וחצי, מתחילה משפטים באוקטובר. מה אני אוהבת במכללה? שום דבר. אני שונאת את הרעיון שאני לומדת במכללה. שונאת עוד יותר את השכר לימוד האסטרונומי. שונאת שכל אחד חייב לספר לי כמה חסר תועלת זה ללמוד משפטים בארץ הדבר היחיד שאני אוהבת זה שהמכללה קרובה יחסית לבית שלי. (רק 2 אוטובוסים, סורי אבא לא נותן את האוטו ללימודים...)
 
נעים מאוד, מיקה.

מסיימת שנה א' - תקשורת. (כן... כן... בקמפוס הנידח בת"א) אוהבת את האנשים המדהימים שאיתם אני לומדת ואת שלמה מהאגודה (איש גדול!), אוהבת את הלימודים עצמם (למעט כמה קורסים שבקלות הייתי מוותרת עליהם) שונאת? בעיקר את היחס המזלזל במזכירות הסטודנטים והיכולת לגרום לך ללכת ולחזור מיליון פעם בשביל דבר קטן שיכול היה להיפתר בקלות. (ביורוקרטיה...ביורוקרטיה...)
 

cha ching

New member
מה.. אני

לא יכולה להשתתף בפורום גם אם אני סתם מתעניינת ולאו דווקא לומדת..? כי אם ישנם תנאי קבלה לפורום הזה ואני לא עונה על הקריטריוינם הנדרשים, אני אלך... רק תגידו..
 

cha ching

New member
אז אחלה! אני אציג את עצמי ../images/Emo13.gif

קוראים לי עדי אני עוד לומדת בתיכון... עולה לכיתה י"ב (ואני מבקשת לא לזלזל בי ובאינטליגנציה שלי..) חושבת לעשות קד"צ, אבל זה דורש קצת (הרבה) מאמץ וגם שירות צבאי של 4 שנים. מחיר קטן לעומת חומר מעניין שאשמח להתמקצע בו...
 

מייקי80

New member
אני מיכל../images/Emo20.gif

מסיימת שנה א' במשפטים שונאת???? שום דבר מיוחד,אולי את הבחינות שמתחילות לי ביום חמישי ויימשכו עד אוגוסט...
אוהבת? את האווירה, את החברים שלי...כמו כולם!
 
אני../images/Emo107.gif ../images/Emo54.gif

אני שירי מרכוס שנה הבאה אתחיל ללמוד מנהל עסקים לתואר ראשון אני לא ממש מכירה את המכללה אשמח להכיר אנשים שילמדו גם מנהל עסקים בשנה הבאה
 

LittleBigGirl

New member
טוב נו...

אני ריטה, בת 20 מאריאל מתחילה ללמוד תקשורת באוקטובר הקרוב מה אני הכי שונאת? את זה שאין מעונות, כי לוקח לי שעה וחצי להגיע למכללה מה אני הכי אוהבות? מההתרשמות הראשונית, את הרדיו!!
 

toasted

New member
לחץ לחץ!

שלום, מנהלת הפורום מיקה ראויה לציון לשבח על האנרגיה שהיא משקיעה כאן בפורום. אני טוסטד, מסיים עכשיו את הסמסטר הראשון שלי במכללה בראשון, מנע"ס. אני אוהב הרבה דברים במכללה, והכי לא אוהב מרצים שחושבים שהם מרצים טובים אבל אף אחד לא מבין אותם. חזרה לסטטיסטיקה :(
 
למעלה