שרשור נושאי - תאונת הרכבת

מצב
הנושא נעול.
תשמע..תראה...

לא !!! זה כח......חמור!
תשמע..תראה...
כשהחמור האמיתי יופיע, במהרה בימנו, עם משיח או בלי משיח, תבין, ששניי חמורים או שלושה זה לא משנה. כי אז תבין את הפתגם "טוב חמור אחד ביד מאשר שני חמורים על העץ" כי מי אתם, חמורי גרם, לעומת החמור האמיתי שבוא יבוא. זוכר איך שר אריק לביא?:"חמור דיזל אחד סוחב יותר ממאה חמורי קיטור. אז זוז זוז זוז ותפסיק לנעור ותן לצאת לדרךךךך" בקיצור, אל דאגה, אביתר....אה, ויש לי עוד שיר המדגיש את ההבדל ביני, החמור האמיתי ובינך ובין שפירא, זוג חמורי גרם: "מחר, נפליגה על חמור מחוף אילת על חוף שנהב ואז החמורים הישנים יאכלו רק תפוחי זהב (או את הכובע, סליחה, הריתמה שלהם) וכל זה יבוא מחר, ואם לא מחר אז מחרתיים"
 
או עוד חודשיים...../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif

תשמע..תראה...
כשהחמור האמיתי יופיע, במהרה בימנו, עם משיח או בלי משיח, תבין, ששניי חמורים או שלושה זה לא משנה. כי אז תבין את הפתגם "טוב חמור אחד ביד מאשר שני חמורים על העץ" כי מי אתם, חמורי גרם, לעומת החמור האמיתי שבוא יבוא. זוכר איך שר אריק לביא?:"חמור דיזל אחד סוחב יותר ממאה חמורי קיטור. אז זוז זוז זוז ותפסיק לנעור ותן לצאת לדרךךךך" בקיצור, אל דאגה, אביתר....אה, ויש לי עוד שיר המדגיש את ההבדל ביני, החמור האמיתי ובינך ובין שפירא, זוג חמורי גרם: "מחר, נפליגה על חמור מחוף אילת על חוף שנהב ואז החמורים הישנים יאכלו רק תפוחי זהב (או את הכובע, סליחה, הריתמה שלהם) וכל זה יבוא מחר, ואם לא מחר אז מחרתיים"
או עוד חודשיים...
 

dogo argentino

New member
אני רוצה לומר שבתאונה אתמול

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
אני רוצה לומר שבתאונה אתמול
הרכבת לא נשמעה בכלל כי מדובר בIC3 והם קרונועים לא רועשים ואם היה מדובר במודו או דאבל דק אז היו שומעים את הרכבת מפני שהיא נגררת ע''י בובו
 

omer87

New member
כתבה של ידיד הרכבת צביקה!!!

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
כתבה של ידיד הרכבת צביקה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102424,00.html
 

fireman

New member

omer87

New member
אני לא הבנתי מה הוא רוצה ....../images/Emo45.gif

צביקה בא לחזק את הקואליציה שלו
נגד הרכבת כשהוא ממשיך לדחוף בליל של שטויות לתוך הכתבות שלו. לפי התגובות ניתן לראות עד כמה אנחנו עם של מטומטמים.
אני לא הבנתי מה הוא רוצה ....

ומה הקשר לעניין........ הוא ישב כל הלילה וחשב, בואו נראה כמה דברים שליליים אני יכול לכתוב בכתבה אחת שקשורה לתאונה. וכן יותר מידי תגובות של: "כן, אתה צודק ב100%" ובעצם כל הכתבה היא רצף מוחלט של שטויות!!!
 
למה אתם שוללים אותו באופן גורף?

למה אתם שוללים אותו באופן גורף?
לגבי סעיפים 1-3, יש טעם במה שהוא אומר, כי אחת מהשתיים: או שזה "מעבר נידח שלא שווה להשקיע בו" או שבכל זאת עוברות בו עשרות משאיות ביום ולכן השקיעו בצופה... ומנסיון בבנית תחנת האוניברסיטה (ששם גם "נפגשה" משאית עם רכבת IC3) יש מחסומים זמניים.... ביחס לסעיף 4 הוא אולי צודק חלקית כי אלו נסיבות עקיפות. כלומר הרכבת היתה חייבת להיות ממוזגת בכל מקרה ובכל מצב. אבל יחד עם זאת אינני מבין מדוע, באיזור מועד לפורענות ושכבר גבה חיי נהג רכבת, משתמשים ברכבות IC3 קלות ולא ברכבות גרורות קטר או בDD (יש DD אבל לא כולם). סעיף 5 על הירוקים הוא פשוט שטות כי לא משנה כמה גדרות היו שמים, זה לא היה מונע את התאונה הזאת כי המשאיות היו חייבות לעבור את המסילה בקטע הזה בכל מקרה (ומכאן שצריך היה לשים מחסום זמני). וכמובן, איש, מאוהביו או מתנגדיו של בורג, לא יוכל לשלול את הפיסקה הבאה שלו: -"אבל מה שהכי מרגיז, הוא שהדברים האלה לא מתחילים ונגמרים ברכבת. על הכבישים רואים את זה כל יום, בכל מקום. נתיבים שאינם מסומנים כראוי, עבודות תשתית, פיתוח וסלילה שמתמשכות בלי סוף ומסכנות ללא צורך נהגים, נוסעים ועובדים. ליקויי בטיחות קשים בצמתים, בכבישים ראשיים ובכבישים נידחים יותר או פחות. וההסבר לכל אוזלת היד הזו -מחסור בתקציב כמובן." אז אנא קיראו בעיון לפני שאתם מדברים לגופו של אדם...
 

omer87

New member
אני קראתי את כל הכתבה לפני

למה אתם שוללים אותו באופן גורף?
לגבי סעיפים 1-3, יש טעם במה שהוא אומר, כי אחת מהשתיים: או שזה "מעבר נידח שלא שווה להשקיע בו" או שבכל זאת עוברות בו עשרות משאיות ביום ולכן השקיעו בצופה... ומנסיון בבנית תחנת האוניברסיטה (ששם גם "נפגשה" משאית עם רכבת IC3) יש מחסומים זמניים.... ביחס לסעיף 4 הוא אולי צודק חלקית כי אלו נסיבות עקיפות. כלומר הרכבת היתה חייבת להיות ממוזגת בכל מקרה ובכל מצב. אבל יחד עם זאת אינני מבין מדוע, באיזור מועד לפורענות ושכבר גבה חיי נהג רכבת, משתמשים ברכבות IC3 קלות ולא ברכבות גרורות קטר או בDD (יש DD אבל לא כולם). סעיף 5 על הירוקים הוא פשוט שטות כי לא משנה כמה גדרות היו שמים, זה לא היה מונע את התאונה הזאת כי המשאיות היו חייבות לעבור את המסילה בקטע הזה בכל מקרה (ומכאן שצריך היה לשים מחסום זמני). וכמובן, איש, מאוהביו או מתנגדיו של בורג, לא יוכל לשלול את הפיסקה הבאה שלו: -"אבל מה שהכי מרגיז, הוא שהדברים האלה לא מתחילים ונגמרים ברכבת. על הכבישים רואים את זה כל יום, בכל מקום. נתיבים שאינם מסומנים כראוי, עבודות תשתית, פיתוח וסלילה שמתמשכות בלי סוף ומסכנות ללא צורך נהגים, נוסעים ועובדים. ליקויי בטיחות קשים בצמתים, בכבישים ראשיים ובכבישים נידחים יותר או פחות. וההסבר לכל אוזלת היד הזו -מחסור בתקציב כמובן." אז אנא קיראו בעיון לפני שאתם מדברים לגופו של אדם...
אני קראתי את כל הכתבה לפני
שהעלתי קישור לפורום. הוא יורה לכל הכיוונים(בחושך) ומתקיף באופן ציני בהקשר לתאונה המצערת אתמול.... וכדי שיהיה ברור: יש הרבה דברים שהוא צודק וצריך להתייחס אליהם במלוא הרצינות אבל הגישה הכללית שלו לא מוצאת חן בעיניי.
 

fireman

New member
אני קראתי את הכתבה שלו

למה אתם שוללים אותו באופן גורף?
לגבי סעיפים 1-3, יש טעם במה שהוא אומר, כי אחת מהשתיים: או שזה "מעבר נידח שלא שווה להשקיע בו" או שבכל זאת עוברות בו עשרות משאיות ביום ולכן השקיעו בצופה... ומנסיון בבנית תחנת האוניברסיטה (ששם גם "נפגשה" משאית עם רכבת IC3) יש מחסומים זמניים.... ביחס לסעיף 4 הוא אולי צודק חלקית כי אלו נסיבות עקיפות. כלומר הרכבת היתה חייבת להיות ממוזגת בכל מקרה ובכל מצב. אבל יחד עם זאת אינני מבין מדוע, באיזור מועד לפורענות ושכבר גבה חיי נהג רכבת, משתמשים ברכבות IC3 קלות ולא ברכבות גרורות קטר או בDD (יש DD אבל לא כולם). סעיף 5 על הירוקים הוא פשוט שטות כי לא משנה כמה גדרות היו שמים, זה לא היה מונע את התאונה הזאת כי המשאיות היו חייבות לעבור את המסילה בקטע הזה בכל מקרה (ומכאן שצריך היה לשים מחסום זמני). וכמובן, איש, מאוהביו או מתנגדיו של בורג, לא יוכל לשלול את הפיסקה הבאה שלו: -"אבל מה שהכי מרגיז, הוא שהדברים האלה לא מתחילים ונגמרים ברכבת. על הכבישים רואים את זה כל יום, בכל מקום. נתיבים שאינם מסומנים כראוי, עבודות תשתית, פיתוח וסלילה שמתמשכות בלי סוף ומסכנות ללא צורך נהגים, נוסעים ועובדים. ליקויי בטיחות קשים בצמתים, בכבישים ראשיים ובכבישים נידחים יותר או פחות. וההסבר לכל אוזלת היד הזו -מחסור בתקציב כמובן." אז אנא קיראו בעיון לפני שאתם מדברים לגופו של אדם...
אני קראתי את הכתבה שלו
3 פעמים לפני שהגבתי בכדי לדעת מה אני בעצמי הולך לכתוב לו שם כתגובה ומה אני הולך לכתוב בפורום. בליל השטויות וההתנהגות האנטי רכבתית שלו פשוט מעוררת אצלי סלידה רבה כלפיו ככתב המתיימר להיות כתב רכב או כתב מקצועי. 200 מפגשים? אם על כל שביל שיוצרים הבדואים בדרום על קו באר שבע דימונה היו צריכים מחסום לאורך חצי שעה של נסיעה היית שומע רק פעמונים של מחסומים כשתיסע ברכבת.....הוא כותב שטויות שאני לא יודע מאיפה הוא שואב אותן. במדינת ישראל אין מפגש כביש (ואני מדבר על כביש מסודר) מסילה שאין בו מחסום ושילוט מתאים, העובדה שהנהגים שמים זין ותסלחו לי על הביטוי על המחסום לא צריכה להיות בעיה שלי ולא צריכה להיות בעיה של הנוסעים ברכבת וחבל מאוד שנוסעים צריכים להיהרג בגלל שמישהו חשב שבשביל סמיטריילר מסילה זה לא מחוץ לתחום. וכמו שכתב לו אחד הגולשים שם בYNET, עדיף שיהיה כתב ב"לאשה" כי ברכבות הוא לא מבין שיט!
 

alantan

New member
כמו שכתבתי אתמול

אני קראתי את הכתבה שלו
3 פעמים לפני שהגבתי בכדי לדעת מה אני בעצמי הולך לכתוב לו שם כתגובה ומה אני הולך לכתוב בפורום. בליל השטויות וההתנהגות האנטי רכבתית שלו פשוט מעוררת אצלי סלידה רבה כלפיו ככתב המתיימר להיות כתב רכב או כתב מקצועי. 200 מפגשים? אם על כל שביל שיוצרים הבדואים בדרום על קו באר שבע דימונה היו צריכים מחסום לאורך חצי שעה של נסיעה היית שומע רק פעמונים של מחסומים כשתיסע ברכבת.....הוא כותב שטויות שאני לא יודע מאיפה הוא שואב אותן. במדינת ישראל אין מפגש כביש (ואני מדבר על כביש מסודר) מסילה שאין בו מחסום ושילוט מתאים, העובדה שהנהגים שמים זין ותסלחו לי על הביטוי על המחסום לא צריכה להיות בעיה שלי ולא צריכה להיות בעיה של הנוסעים ברכבת וחבל מאוד שנוסעים צריכים להיהרג בגלל שמישהו חשב שבשביל סמיטריילר מסילה זה לא מחוץ לתחום. וכמו שכתב לו אחד הגולשים שם בYNET, עדיף שיהיה כתב ב"לאשה" כי ברכבות הוא לא מבין שיט!
כמו שכתבתי אתמול
בכל אירופה ישנם מפגשי רכבת רבים ללא מחסום. הנהג אמור לסגור את הרדיו, צאת מהרכב ולבדוק היטב לשני הכיוונים שרכבת אינה מגיעה. אם אין אפשרות לבצע זאת במהירות (משאית למשל), אמור להיות תצפיתן. פתאום רק בארץ זה נחשב תרבות "סמוך" של הרכבת, בגלל שנהג משאית לא יודע לנהוג?
 
רשלנות לכאורה

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
רשלנות לכאורה
בכביש, במקרה והולך רגל מתפרץ לכביש במרחק ותנאים שבהם לא היה סיכוי לנהג הרכב להגיב או לפעול, אין הנהג מואשם בכלום. ברכבת, במידה ונהג הרכבת לא יכול היה לראות את המכשול, או לא יכול היה לבלום בזמן - כנ"ל. אמת, יכול להיות (ואינני יודע ביחס למקרה זה) שנהג המשאית נהג ברשלנות בכך שעלה על פסי הרכבת. יחד עם זאת, רשלנותו של נהג המשאית (אם הייתה כזו) אינה רלוונטית. למפקח על התעבורה במשרד התחבורה (מר אלכס לנגר) המשמש כראש רשות התמרור המרכזית ולסגנו (מר ישעיהו רונן, המשמש גם כחבר ועדת החקירה...) עומדת הסמכות לקבוע תמרורים והסדרי תנועה לרכבת. כנ"ל, לרשות התמרור המקומית - הנהלת הרכבת עצמה. על רשות התמרור (המרכזית או המקומית) היה לצפות את האפשרות שרכב יעצור או ישתהה על פסי הרכבת במקום מעבר, ולקבוע הסדרים שיבטיחו ככל הניתן שלא תקרה תאונה. במקרה זה, היה לכאורה נדרש לקבוע מהירות מקסימלית לרכבת בהתאם לשדה הראיה וקצב הבלימה האפשרי כך שתוכל לעצור עצירה מלאה לפני המחסום. במידה ונקבע סטנדרט נמוך מהנדרש - או לא נקבע כזה - הרי שלכאורה ניתן לייחס לרשות רשלנות בפעולתה. ותחשבו על זה... (לא עו"ד, ולא טענה משפטית)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה