שרשור נושאי - תאונת הרכבת

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
זה יותר מוזר ממוזר....

לפי מנכ"ל הרכבת...הנהג נהרג
בתאונה. אז ככה שממש לא ברור לי איך כולם דיברו כולל מפקד המשטרה באיזור, אורי בר לב על חקירת הנהג. ממש תמוה
זה יותר מוזר ממוזר....
הנה בבקשה, פורסם בתקשורת...."מעדות נהג הקטר" תקשורת עאלק.
 

omer87

New member
בטח הם לא בדקו בכלל.....

זה יותר מוזר ממוזר....
הנה בבקשה, פורסם בתקשורת...."מעדות נהג הקטר" תקשורת עאלק.
בטח הם לא בדקו בכלל.....
כמו שערוץ 2 יכולים לצטט את CNN כשיש משהו בחו"ל, פה בטח החדשות בתפוז התכוונו לנהג אחר שדיבר על תאונות בכללי......... לא יודע מה הם רצו
 

nadi1234

New member
דברי הטמטום של ח"כ איוב קרא

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
דברי הטמטום של ח"כ איוב קרא
הוא אמר ש"בעקבות התאונה צריך לשקול את כדאיות ההשקעה ברכבת כי גם הרכבת כך מסתבר אינה חסינה בפני תאונות" עד לאן הטמטום הגיע? גם במטוסים יש תאונות, אז נפסיק לטוס במטוסים? בכל דבר שהבן אדם עושה יש סיכון, זה לא סיבה להפסיק לעשות את זה. ברכבת ישראל יש תאונה קטלנית פעם ב20 שנה, התאונה הקטלנית האחרונה הייתה ב1985 ולפנייה ב1972 זהו מספר קטן לעומת תאונות הרכבת הקטלניות בגרמניה או יפן, שם יש תאונה מחרידה כל כמה שנים ושם בדרך כלל הרכבת אשמה אצלנו לעומת זאת יש תאונה קטלנית פעם בעשור ובכל התאונות זו אשמת נהגים שעולים על המסילה במקום אסור. אז חבר הכנסת הנכבד איוב קרא, במקום להפסיק את הדבר הטוב היחיד שהממשלה הזאת עשתה והוא פרויקט הרכבת תתחילו להשקיע במחסומי דרכים ובחינוך נהגים לא לעבור מסילות במקומות אסורים. הרכבת היא עדיין כלי התחבורה שסטיסטית הוא הכי בטוח, יותר מאוטובוסים רכבים או מטוסים. תמיד יהיו תאונות כי אין כלי תחבורה שהוא חסין מתאונות אפילו עם סוסים וכרכרות היו תאונות. תמשיכו להשקיע ברכבות ובמסילות כי רק כך פחות נהגים יהיו על הכביש ופחות תאונות דרכים יקרו, חוץ מזה אף פעם לא שמעתי חבר כנסת שאומר שבגלל תאונות הדרכים יפסיקו לסלול כבישים ולהפסיק את מימון מע"צ והכבישים בארץ. אז תפסיקו לקפוץ ולנסות להוציא כותרות, ליבי עם משפחות ההרוגים ועם הפצועים הרבים אבל זה לא סיבה להפסיק לנסוע ברכבת, אני נוסע ברכבות ואני ימשיך לנסוע ללא חשש. יהי זכרם של הקורבנות ברוך
 
מסתבר שאין גבול לטמטום...

דברי הטמטום של ח"כ איוב קרא
הוא אמר ש"בעקבות התאונה צריך לשקול את כדאיות ההשקעה ברכבת כי גם הרכבת כך מסתבר אינה חסינה בפני תאונות" עד לאן הטמטום הגיע? גם במטוסים יש תאונות, אז נפסיק לטוס במטוסים? בכל דבר שהבן אדם עושה יש סיכון, זה לא סיבה להפסיק לעשות את זה. ברכבת ישראל יש תאונה קטלנית פעם ב20 שנה, התאונה הקטלנית האחרונה הייתה ב1985 ולפנייה ב1972 זהו מספר קטן לעומת תאונות הרכבת הקטלניות בגרמניה או יפן, שם יש תאונה מחרידה כל כמה שנים ושם בדרך כלל הרכבת אשמה אצלנו לעומת זאת יש תאונה קטלנית פעם בעשור ובכל התאונות זו אשמת נהגים שעולים על המסילה במקום אסור. אז חבר הכנסת הנכבד איוב קרא, במקום להפסיק את הדבר הטוב היחיד שהממשלה הזאת עשתה והוא פרויקט הרכבת תתחילו להשקיע במחסומי דרכים ובחינוך נהגים לא לעבור מסילות במקומות אסורים. הרכבת היא עדיין כלי התחבורה שסטיסטית הוא הכי בטוח, יותר מאוטובוסים רכבים או מטוסים. תמיד יהיו תאונות כי אין כלי תחבורה שהוא חסין מתאונות אפילו עם סוסים וכרכרות היו תאונות. תמשיכו להשקיע ברכבות ובמסילות כי רק כך פחות נהגים יהיו על הכביש ופחות תאונות דרכים יקרו, חוץ מזה אף פעם לא שמעתי חבר כנסת שאומר שבגלל תאונות הדרכים יפסיקו לסלול כבישים ולהפסיק את מימון מע"צ והכבישים בארץ. אז תפסיקו לקפוץ ולנסות להוציא כותרות, ליבי עם משפחות ההרוגים ועם הפצועים הרבים אבל זה לא סיבה להפסיק לנסוע ברכבת, אני נוסע ברכבות ואני ימשיך לנסוע ללא חשש. יהי זכרם של הקורבנות ברוך
מסתבר שאין גבול לטמטום...
 
מילים כדורבנות !!! ../images/Emo140.gif../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

דברי הטמטום של ח"כ איוב קרא
הוא אמר ש"בעקבות התאונה צריך לשקול את כדאיות ההשקעה ברכבת כי גם הרכבת כך מסתבר אינה חסינה בפני תאונות" עד לאן הטמטום הגיע? גם במטוסים יש תאונות, אז נפסיק לטוס במטוסים? בכל דבר שהבן אדם עושה יש סיכון, זה לא סיבה להפסיק לעשות את זה. ברכבת ישראל יש תאונה קטלנית פעם ב20 שנה, התאונה הקטלנית האחרונה הייתה ב1985 ולפנייה ב1972 זהו מספר קטן לעומת תאונות הרכבת הקטלניות בגרמניה או יפן, שם יש תאונה מחרידה כל כמה שנים ושם בדרך כלל הרכבת אשמה אצלנו לעומת זאת יש תאונה קטלנית פעם בעשור ובכל התאונות זו אשמת נהגים שעולים על המסילה במקום אסור. אז חבר הכנסת הנכבד איוב קרא, במקום להפסיק את הדבר הטוב היחיד שהממשלה הזאת עשתה והוא פרויקט הרכבת תתחילו להשקיע במחסומי דרכים ובחינוך נהגים לא לעבור מסילות במקומות אסורים. הרכבת היא עדיין כלי התחבורה שסטיסטית הוא הכי בטוח, יותר מאוטובוסים רכבים או מטוסים. תמיד יהיו תאונות כי אין כלי תחבורה שהוא חסין מתאונות אפילו עם סוסים וכרכרות היו תאונות. תמשיכו להשקיע ברכבות ובמסילות כי רק כך פחות נהגים יהיו על הכביש ופחות תאונות דרכים יקרו, חוץ מזה אף פעם לא שמעתי חבר כנסת שאומר שבגלל תאונות הדרכים יפסיקו לסלול כבישים ולהפסיק את מימון מע"צ והכבישים בארץ. אז תפסיקו לקפוץ ולנסות להוציא כותרות, ליבי עם משפחות ההרוגים ועם הפצועים הרבים אבל זה לא סיבה להפסיק לנסוע ברכבת, אני נוסע ברכבות ואני ימשיך לנסוע ללא חשש. יהי זכרם של הקורבנות ברוך
מילים כדורבנות !!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo26.gif תראו את זה - ההסטוריה חוזרת!

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
תראו את זה - ההסטוריה חוזרת!
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=26912288
 

A r i e T

New member
../images/Emo16.gif

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
 
5 נעדרים באסון הרכב אליבא דה גלובס

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
5 נעדרים באסון הרכב אליבא דה גלובס
נו ? הנה עוד משהו מוזר ! מה יש לכם להגיד על זה ??? מקור: גל ניסים, גלובס...
 

fireman

New member
עניין הנעדרים

5 נעדרים באסון הרכב אליבא דה גלובס
נו ? הנה עוד משהו מוזר ! מה יש לכם להגיד על זה ??? מקור: גל ניסים, גלובס...
עניין הנעדרים
יש פצועים ויש גופות כנראה שהן במצב שקשה לזהות אותן ולכן אותם אנשים הוכרזו כנעדרים עד שיתברר דבר זהותם
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
 

alantan

New member
עצוב לשמוע על התאונה ../images/Emo16.gif

שרשור נושאי - תאונת הרכבת

חברי הפורום והאורחים מוזמנים להעלות את דעתם, שאלותיהם, רחשי ליבם וכל העולה על דעתכם ונוגע לתאונה שהתרחשה היום על קטע המסילה בין לוד לקרית גת בה נהרגו 7 בני אדם ונפצעו כ200.
עצוב לשמוע על התאונה

כאן בבריטניה הופתעתי שכמעט ולא דיווחו על התאונה (דיווחו בצניעות כחלק מחדשות החוץ, אבל לא כפי שמדווחים כשיש פיגוע חבלני), וזאת למרות החשדות הראשוניים לפח"ע. בתוך כל הקריאות להפרדה מפלסית ואף קריאות בגנות הקמת מסילות חדשות (שיא הגיחוך), רציתי להדגיש שישנם עדיין מעברים ללא הפרדה מפלסית בכל אירופה (ראיתי רבים כאלה בהולנד) וגם בבריטניה (פחות). הם גם לא תמיד עם מחסום. אם הנהגים היו נוהגים בהם לפי החוקים, אזי מספר התאונות היה מזערי (אך לא בלתי נמנע). ידוע אומנם שמדובר בסכנה, אבל כמו כל דבר, תמיד נעשה חישוב כלכלי לגבי כמות התנועה וההסתברות לתאונה והרוגים לעומת מחיר של הפרדה מפלסית (או אפילו התקנת מחסום!). הדבר מזכיר את המקרה הידוע (שנלמד תמיד בקורסים לניהול) על ההתלבטות הקרה והענינית של חברת מכוניות פלונית שיודעת על פגם במכונית שלה שעלולה לגרום למקרה מוות כל מספר שנים. היא עושה את החישוב שיותר זול לשלם פיצויים מאשר להחזיר את כל המכוניות לתיקון. השאלה ששאלתי את עצמי הערב היא מה הערך שאנחנו מציבים על חיי אדם שאומנם לא ניתן למדוד אותם בכסף? מיד עניתי לעצמי שאומנם נכון שאין ערך כספי לנשמתו של אדם, אך עם כל הקושי המוסרי שמביאה חשיבה כזו, ניתן אולי להציל יותר אנשים באמצעות אותם כספים שנחסכים. לדוגמא, מה תהיה החסכון בחיי אדם (או האובדן) אם בכסף שנחסך מאי הקמת גשרים למעבר כלי רכב (או דחייתם למועד מאוחר יותר), תוקם התחנה בראשון לציון מערב מוקדם יותר? הרי חלק מהנוסעים שיוותרו על נסיעה במכוניתם עשויים בכך להציל את חייהם. אני לא יודע את התשובה, אבל אני מרגיש שהעליהום על מאפיין אחד (במקרה זה הפרדה מפלסית) שתמיד פורץ באופן ספונטני לאחר כל תאונה, פיגוע, מחדל וכדומה אינו תורם לתהליך מושכל של קבלת החלטות. מיד יתעורר הפוליטיקאי שינסה לגזור קופון ולומר שהוא מצדד בהפרדה מפלסית בכל מאה מטרים של מסילה, ואף אחד לא יעז להטיל ספק בכך. כי לא נעים. בכל אופן, אני (כמו כולנו) מאחל את תנחומיי לאבלים, רפואה שלמה לנפצעים, ומקווה שלא יהיו עוד תאונות כאלו.
 

gay1982

New member
פירסמו את שמות נהג המשאית

עצוב לשמוע על התאונה

כאן בבריטניה הופתעתי שכמעט ולא דיווחו על התאונה (דיווחו בצניעות כחלק מחדשות החוץ, אבל לא כפי שמדווחים כשיש פיגוע חבלני), וזאת למרות החשדות הראשוניים לפח"ע. בתוך כל הקריאות להפרדה מפלסית ואף קריאות בגנות הקמת מסילות חדשות (שיא הגיחוך), רציתי להדגיש שישנם עדיין מעברים ללא הפרדה מפלסית בכל אירופה (ראיתי רבים כאלה בהולנד) וגם בבריטניה (פחות). הם גם לא תמיד עם מחסום. אם הנהגים היו נוהגים בהם לפי החוקים, אזי מספר התאונות היה מזערי (אך לא בלתי נמנע). ידוע אומנם שמדובר בסכנה, אבל כמו כל דבר, תמיד נעשה חישוב כלכלי לגבי כמות התנועה וההסתברות לתאונה והרוגים לעומת מחיר של הפרדה מפלסית (או אפילו התקנת מחסום!). הדבר מזכיר את המקרה הידוע (שנלמד תמיד בקורסים לניהול) על ההתלבטות הקרה והענינית של חברת מכוניות פלונית שיודעת על פגם במכונית שלה שעלולה לגרום למקרה מוות כל מספר שנים. היא עושה את החישוב שיותר זול לשלם פיצויים מאשר להחזיר את כל המכוניות לתיקון. השאלה ששאלתי את עצמי הערב היא מה הערך שאנחנו מציבים על חיי אדם שאומנם לא ניתן למדוד אותם בכסף? מיד עניתי לעצמי שאומנם נכון שאין ערך כספי לנשמתו של אדם, אך עם כל הקושי המוסרי שמביאה חשיבה כזו, ניתן אולי להציל יותר אנשים באמצעות אותם כספים שנחסכים. לדוגמא, מה תהיה החסכון בחיי אדם (או האובדן) אם בכסף שנחסך מאי הקמת גשרים למעבר כלי רכב (או דחייתם למועד מאוחר יותר), תוקם התחנה בראשון לציון מערב מוקדם יותר? הרי חלק מהנוסעים שיוותרו על נסיעה במכוניתם עשויים בכך להציל את חייהם. אני לא יודע את התשובה, אבל אני מרגיש שהעליהום על מאפיין אחד (במקרה זה הפרדה מפלסית) שתמיד פורץ באופן ספונטני לאחר כל תאונה, פיגוע, מחדל וכדומה אינו תורם לתהליך מושכל של קבלת החלטות. מיד יתעורר הפוליטיקאי שינסה לגזור קופון ולומר שהוא מצדד בהפרדה מפלסית בכל מאה מטרים של מסילה, ואף אחד לא יעז להטיל ספק בכך. כי לא נעים. בכל אופן, אני (כמו כולנו) מאחל את תנחומיי לאבלים, רפואה שלמה לנפצעים, ומקווה שלא יהיו עוד תאונות כאלו.
פירסמו את שמות נהג המשאית
ונהג הרכבת ההרוגים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה