שרשור שאלות ובקשות

מצב
הנושא נעול.

רותי5555

New member
מה האתר של שכר דן ?? שיפור שרות שכר

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
מה האתר של שכר דן ?? שיפור שרות שכר
מהו האתר של שיפור השירות מחלקת שכר דן ? ? תודה
 
../images/Emo124.gif בקשת עזרה

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
בקשת עזרה
הארכיונאים בפורום, אפי ושי, מתקשים את עזרתם באיתור המספרים הפנימיים או כל פרט מזהה אחר של מיניבוסים מסוג MERCEDES O614D ששירתו באגד ונמכרו לחברות פרטיות או הושבתו 84-662-01 - כיום אצל חברת ההסעות - רן שי. 84-663-01 - ככל הנראה הושבת סופית באגד. 84-664-01 - ככל הנראה הושבת סופית באגד. 84-666-01 - כיום אצל חברת ההסעות - רן שי. 84-667-01 - כיום אצל חברת ההסעות - סופה הסעות. 84-694-01 - כיום אצל חברת ההסעות - מסיעי ראש העין. וכן מידע על אוטובוס אשר מספר הרישוי שלו הינו 84-747-01 רצוי בצירוף תמונה. תודה מראש אפי ושי.
 

shlo50

New member
מישהו יודע עבור איזה עבודות סגרו את

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
מישהו יודע עבור איזה עבודות סגרו את
הקו לכפר סבא ביום שישי שבת תמונות יעזרו
 

fireman

New member
../images/Emo41.gifשרשור שאלות ובקשות

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
 

micam

New member
כמה צה"ל משלם לחברות האוטובוסים

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
כמה צה"ל משלם לחברות האוטובוסים
עבור כל חייל בודד? לרכבת צה"ל משלם לפי כרטיס - כך שעלותו של חייל שנוסע ברכבת מדי יום יכולה להגיע לכ - 1000 ש"ח לחודש. כמה (בערך) משלם משרד הבטחון לחברות האוטובוסים עבור חייל אחד בחודש?
 

אורי404

New member
יש כל מיני הסדרים. לחלק מחברות

כמה צה"ל משלם לחברות האוטובוסים
עבור כל חייל בודד? לרכבת צה"ל משלם לפי כרטיס - כך שעלותו של חייל שנוסע ברכבת מדי יום יכולה להגיע לכ - 1000 ש"ח לחודש. כמה (בערך) משלם משרד הבטחון לחברות האוטובוסים עבור חייל אחד בחודש?
יש כל מיני הסדרים. לחלק מחברות
האוטובוסים משלם משרד הביטחון על כל חייל בנפרד ואם אני לא טועה בחברות אוטובוסים אחרות התשלום הוא גלובלי.
 
באגד התשלום גלובלי

יש כל מיני הסדרים. לחלק מחברות
האוטובוסים משלם משרד הביטחון על כל חייל בנפרד ואם אני לא טועה בחברות אוטובוסים אחרות התשלום הוא גלובלי.
באגד התשלום גלובלי
כלומר - החברה מקבלת סכום קבוע בלי קשר לכמות החיילים שנוסעים. מכאן שאי אפשר להעריך עלות נסיעה של החייל הבודד. מכאן גם הבעייה הגדולה - לחברה אין הבדל בין אוטובוס עם 6 חיילים לאוטובוס עם 60 חיילים, כלומר ההסדר הזה מעודד צפיפות באוטובוסים. בחלק מהחברות הפרטיות (למשל מטרופולין ולמיטב זכרוני גם קונקס) התשלום הוא דיפרנציאלי - על כל חייל מונפק כרטיס ויש דיווח נפרד. במקרים האלה קובעים בדרך-כלל מחיר אחיד לכל נסיעת חייל (לא משנה אם הוא נוסע מרחובות לראשון או מרחובות לב"ש), שהוא בערך מחיר כרטיס ממוצע (סך הפדיון מנוסעים מחולק בסך הנוסעים, ומניחיחם שחייל מתנהג כמו נוסע רגיל). ההסדר הזה עולה למדינה יותר (ולכן היא מעדיפה להימנע ממנו), אבל מונע את בעיית הצפיפות באוטובוסים. בחברות שבהן מונהג תשלום דיפרנציאלי הצפיפות נובעת מסיבות אחרות.
 

micam

New member
כן אני מכיר את השיטה, אבל

באגד התשלום גלובלי
כלומר - החברה מקבלת סכום קבוע בלי קשר לכמות החיילים שנוסעים. מכאן שאי אפשר להעריך עלות נסיעה של החייל הבודד. מכאן גם הבעייה הגדולה - לחברה אין הבדל בין אוטובוס עם 6 חיילים לאוטובוס עם 60 חיילים, כלומר ההסדר הזה מעודד צפיפות באוטובוסים. בחלק מהחברות הפרטיות (למשל מטרופולין ולמיטב זכרוני גם קונקס) התשלום הוא דיפרנציאלי - על כל חייל מונפק כרטיס ויש דיווח נפרד. במקרים האלה קובעים בדרך-כלל מחיר אחיד לכל נסיעת חייל (לא משנה אם הוא נוסע מרחובות לראשון או מרחובות לב"ש), שהוא בערך מחיר כרטיס ממוצע (סך הפדיון מנוסעים מחולק בסך הנוסעים, ומניחיחם שחייל מתנהג כמו נוסע רגיל). ההסדר הזה עולה למדינה יותר (ולכן היא מעדיפה להימנע ממנו), אבל מונע את בעיית הצפיפות באוטובוסים. בחברות שבהן מונהג תשלום דיפרנציאלי הצפיפות נובעת מסיבות אחרות.
כן אני מכיר את השיטה, אבל
מה שמעניין אותי זה כמה בממוצע משלמת על חייל ממוצע בחודש עבור נסיעות. אם נזיח את החברות הקטנות כמו מטרופולין קונקס ומרגלית ונשאיר רק את הרכבת אגד ודן כמה בממוצע (הערכה בלבד כמובן) משלם משרד הבטחון לאגד עבור חייל אחד בחודש אחד.
 

levikon

New member
הנקודה היא, שאולי טרופולין היא חברה

כן אני מכיר את השיטה, אבל
מה שמעניין אותי זה כמה בממוצע משלמת על חייל ממוצע בחודש עבור נסיעות. אם נזיח את החברות הקטנות כמו מטרופולין קונקס ומרגלית ונשאיר רק את הרכבת אגד ודן כמה בממוצע (הערכה בלבד כמובן) משלם משרד הבטחון לאגד עבור חייל אחד בחודש אחד.
הנקודה היא, שאולי טרופולין היא חברה
קטנה בכמות הקווים שלה, אבל היא כמות לא קטנה בכלל בהיקף הסעות החיילים. אי אפשר להזניח אותה. אתה מוזמן לפנות למשרד הבטחון ולמשרד התחבורה. אני בטוח שיש להם הערכות. השאלה היא האם הם יתנו אותן לך. עד כמה שאני יודע אף אחד בפורום לא העלה את הנתונים הללו בעבר.
 

mister K

New member
לדעתי גם במטרופולין

באגד התשלום גלובלי
כלומר - החברה מקבלת סכום קבוע בלי קשר לכמות החיילים שנוסעים. מכאן שאי אפשר להעריך עלות נסיעה של החייל הבודד. מכאן גם הבעייה הגדולה - לחברה אין הבדל בין אוטובוס עם 6 חיילים לאוטובוס עם 60 חיילים, כלומר ההסדר הזה מעודד צפיפות באוטובוסים. בחלק מהחברות הפרטיות (למשל מטרופולין ולמיטב זכרוני גם קונקס) התשלום הוא דיפרנציאלי - על כל חייל מונפק כרטיס ויש דיווח נפרד. במקרים האלה קובעים בדרך-כלל מחיר אחיד לכל נסיעת חייל (לא משנה אם הוא נוסע מרחובות לראשון או מרחובות לב"ש), שהוא בערך מחיר כרטיס ממוצע (סך הפדיון מנוסעים מחולק בסך הנוסעים, ומניחיחם שחייל מתנהג כמו נוסע רגיל). ההסדר הזה עולה למדינה יותר (ולכן היא מעדיפה להימנע ממנו), אבל מונע את בעיית הצפיפות באוטובוסים. בחברות שבהן מונהג תשלום דיפרנציאלי הצפיפות נובעת מסיבות אחרות.
לדעתי גם במטרופולין
התשלום הוא גלובלי. אני נוסע הרבה עם מטרופולין בקו 370 וכבר לא מוציאים לי כרטיס.
 

levikon

New member
אני חושב שזה בגלל אופי הקו.

לדעתי גם במטרופולין
התשלום הוא גלובלי. אני נוסע הרבה עם מטרופולין בקו 370 וכבר לא מוציאים לי כרטיס.
אני חושב שזה בגלל אופי הקו.
370 הוא בשיתוף עם אגד, ולכן כנראה יש שם תנאים אחרים שצה"ל קבע. בקו שאני נוסע בו (368) בהחלט מוציאים כרטיס.
 
חד משמעית לא גלובלי

לדעתי גם במטרופולין
התשלום הוא גלובלי. אני נוסע הרבה עם מטרופולין בקו 370 וכבר לא מוציאים לי כרטיס.
חד משמעית לא גלובלי
הנהגים בקווים האחרים מקפידים מאוד לנפק כרטיס לכל חייל ולתת לו אותו, וגם הפקחים של החברה מקפידים. ב-370/380 כנראה קורא משהו אחר: מכיוון שיש עומס של נוסעים בתחנת המוצא, כולל הרבה חיילים, הנהג סופר כמה חיילים עולים לאוטובוס ואחרי שהוא סוגר את הדלת הוא מנפק כרטיסים. ככה הוא מקצר את זמן קליטת הנוסעים. החיילים לא צריכים את הכרטיס, והרי לא יעלה מפקח בדרך (כי אין תחנות ביניים). גם בקווים האחרים עושים את זה לפעמים (בתחנות הגדולות, כמו קסטינה). היה גם מקרה שהנהג הראה למפקח שעלה שלושה כרטיסי חייל, כדי שהמפקח יידע שיש שלושה חיילים בלי כרטיס, אבל הם נרשמו.
 

urilei

New member
זה לא בהכרח נכון...

באגד התשלום גלובלי
כלומר - החברה מקבלת סכום קבוע בלי קשר לכמות החיילים שנוסעים. מכאן שאי אפשר להעריך עלות נסיעה של החייל הבודד. מכאן גם הבעייה הגדולה - לחברה אין הבדל בין אוטובוס עם 6 חיילים לאוטובוס עם 60 חיילים, כלומר ההסדר הזה מעודד צפיפות באוטובוסים. בחלק מהחברות הפרטיות (למשל מטרופולין ולמיטב זכרוני גם קונקס) התשלום הוא דיפרנציאלי - על כל חייל מונפק כרטיס ויש דיווח נפרד. במקרים האלה קובעים בדרך-כלל מחיר אחיד לכל נסיעת חייל (לא משנה אם הוא נוסע מרחובות לראשון או מרחובות לב"ש), שהוא בערך מחיר כרטיס ממוצע (סך הפדיון מנוסעים מחולק בסך הנוסעים, ומניחיחם שחייל מתנהג כמו נוסע רגיל). ההסדר הזה עולה למדינה יותר (ולכן היא מעדיפה להימנע ממנו), אבל מונע את בעיית הצפיפות באוטובוסים. בחברות שבהן מונהג תשלום דיפרנציאלי הצפיפות נובעת מסיבות אחרות.
זה לא בהכרח נכון...
היעדים של חייל ושל אזרח מן השורה אינם בהכרח זהים (גם לא בחישוב ממוצע). אני די בטוח שחיילים נוסעים למרחקים גדולים יותר, במיוחד בקווי מטרופולין
 

urilei

New member
אה ושאלה קטנה...

זה לא בהכרח נכון...
היעדים של חייל ושל אזרח מן השורה אינם בהכרח זהים (גם לא בחישוב ממוצע). אני די בטוח שחיילים נוסעים למרחקים גדולים יותר, במיוחד בקווי מטרופולין
אה ושאלה קטנה...
מה מונע מנהג X להוציא סתם באמצע הנסיעה 10 כרטיסי חיילים כדי להגדיל את רווחי החברה? ברכבת יש רישום והרכבת מדווח למשרד הביטחון בדיוק עם איזה חוגרים הוציאו איזה כרטיסים. במטרופולין לא קוראים באיזשהי צורה את החוגר.
 
עקרונית כלום לא מונע ממנו

אה ושאלה קטנה...
מה מונע מנהג X להוציא סתם באמצע הנסיעה 10 כרטיסי חיילים כדי להגדיל את רווחי החברה? ברכבת יש רישום והרכבת מדווח למשרד הביטחון בדיוק עם איזה חוגרים הוציאו איזה כרטיסים. במטרופולין לא קוראים באיזשהי צורה את החוגר.
עקרונית כלום לא מונע ממנו
וזו לדעתי חולשה רצינית, ככה יש גם לנהג וגם לחברה אינטרס לשקר. יכול להיות שהחברה מנסה למנוע את זה, ולדעתי יש לה שתי סיבות עיקריות לרצות בזה: ראשית - תגובת הרשויות אם יגלו שיש "ניפוח", שנית - ניפוח כמויות החיילים הנוסעים עלולה לגרום לדרישה להוספת נסיעות שלמעשה אין צורך בהן (מבחינת החברה). ובנוגע לעניין הראשון: ההערה שלך לאו דווקא נכונה. אני נוסע בקו 367 (ב"ש - ראשון), אמנם נגד כיוון התנועה של המסות הגדולות, ולדעתי רוב החיילים בקו עולים ויורדים בתחנות הביניים (קסטינה, תל-נוף, קרית-גת). בכל מקרה, מן הסתם מטרופולין ומש' הבטחון מצאו נוסחה שמקובלת על שני הצדדים. מה שכן - הנהגים מנפיקים כרטיסים בלי קשר ליעד, כלומר חייל שעולה בקסטינה ונוסע דרומה, תמיד יונפק לו כרטיס עד לב"ש, גם אם הוא יורד בקרית-גת.
 

urilei

New member
כמה אתה כבר נוסע מב"ש לראשל"צ?

עקרונית כלום לא מונע ממנו
וזו לדעתי חולשה רצינית, ככה יש גם לנהג וגם לחברה אינטרס לשקר. יכול להיות שהחברה מנסה למנוע את זה, ולדעתי יש לה שתי סיבות עיקריות לרצות בזה: ראשית - תגובת הרשויות אם יגלו שיש "ניפוח", שנית - ניפוח כמויות החיילים הנוסעים עלולה לגרום לדרישה להוספת נסיעות שלמעשה אין צורך בהן (מבחינת החברה). ובנוגע לעניין הראשון: ההערה שלך לאו דווקא נכונה. אני נוסע בקו 367 (ב"ש - ראשון), אמנם נגד כיוון התנועה של המסות הגדולות, ולדעתי רוב החיילים בקו עולים ויורדים בתחנות הביניים (קסטינה, תל-נוף, קרית-גת). בכל מקרה, מן הסתם מטרופולין ומש' הבטחון מצאו נוסחה שמקובלת על שני הצדדים. מה שכן - הנהגים מנפיקים כרטיסים בלי קשר ליעד, כלומר חייל שעולה בקסטינה ונוסע דרומה, תמיד יונפק לו כרטיס עד לב"ש, גם אם הוא יורד בקרית-גת.
כמה אתה כבר נוסע מב"ש לראשל"צ?
פעם בחודש? אולי יותר אבל הנקודה היא שעובדתית עובדים בעלי זכות בחירת נוסעים יום-יום כמעט תמיד למרחקים קצרים יותר מאשר חיילים שלא בחרו איפה להשתבץ ולצבא ממש לא אכפת גם אם מדובר ביוממים מה המרחק מהבית. קל וחומר כשמדובר ביום ראשון שהחיילים נוסעים מרחקים גדולים עוד יותר. יש לא מעט חיילים שנוסעים מחיפה, תל אביב, וכל מה שבאמצע למצפה רמון כמעט כל שבוע. אני בספק כמה אזרחים נוסעים כאלה מרחקים בכזו תדירות.
 

rain18

New member
מה כל הקווים שמגיעים מת"א לראשל"צ

שרשור שאלות ובקשות
שרשרו לכאן בקשות ושאלות קטנות בעניינים שונים
מה כל הקווים שמגיעים מת"א לראשל"צ
אני צריכה רשימת קווים שמגיעים מתל אביב לראשל"צ ואם יש אז גם מגבעתיים לראשל"צ
 

Image of me

New member
גם כאלה שמגיעים רק לחלק מראשל"צ?

מה כל הקווים שמגיעים מת"א לראשל"צ
אני צריכה רשימת קווים שמגיעים מתל אביב לראשל"צ ואם יש אז גם מגבעתיים לראשל"צ
גם כאלה שמגיעים רק לחלק מראשל"צ?
כמו למשל כאלה שנוסעים מת"א דרך חולון ומסיימים בקניון הזהב?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה