תמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
כבר מזמן לא נפתחה תחנת רכבת חדשה....
תמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
עוד שנה יפתחו 5 במכה..
כבר מזמן לא נפתחה תחנת רכבת חדשה....
מה בscheduleעוד שנה יפתחו 5 במכה..
ברבעון ה 3, שנת 2011 צפוי להיפתח קו ת"א-רשל"צמה בschedule
יש משהו שלא הבנתיברבעון ה 3, שנת 2011 צפוי להיפתח קו ת"א-רשל"צ
מערב על 5 תחנותיו (שער חולון, וולפסון, יוספטל, קוממיות, ראשון לציון מערב). תחנת יבנה מערב ומסילה עד אליה צפוים להיות מוכנים גם כן לקראת אותו זמן, אך טרם ברור האם יפעילו את הקו עד יבנה מערב, או שיחכו עד שהמשך לכיון אשדוד יהיה מוכן.
מה שעומד תחת סימן שאלה זה רק הקטע שביןיש משהו שלא הבנתי
נניח שבסוף הרבעון השני של 2011 הכל יהיה מוכן. המסילות, התחנות, הגימור, הקרונות והקטרים. בקיצור, לא תהיה שום מניעה לפתוח את הקו. האם במקרה כזה הכל יוקפא והקו בכל זאת יפתח רק בתחילת 2012 עם תחילת לוח זמנים חדש? אני מאוד מקווה שלא הבנתי נכון.
תבדיל בין שני דבריםיש משהו שלא הבנתי
נניח שבסוף הרבעון השני של 2011 הכל יהיה מוכן. המסילות, התחנות, הגימור, הקרונות והקטרים. בקיצור, לא תהיה שום מניעה לפתוח את הקו. האם במקרה כזה הכל יוקפא והקו בכל זאת יפתח רק בתחילת 2012 עם תחילת לוח זמנים חדש? אני מאוד מקווה שלא הבנתי נכון.
ניתוח המצב בשטח...תבדיל בין שני דברים
הקטע שבין ההגנה לראשון מערב אמור להפתח בכל מקרה ברגע שיהיה מוכן. זה לא בהכרח יהיה בסוף הרבעון השני של 2011, זה גם יכול לזחול לתוך הרבעון הרביעי. אז ייתכן שבמקרה כזה אם הרכבת תדע שיש לו"ז חדש בתחילת 2012 (בהנחה שמה שאתה אומר בשאלתך נכון) היא תמתין לפתיחת הקטע כדי לא לשנות פעמיים לו"ז בטווח כה קצר. הקטע שבין ראשון מערב לצומת פלשת לא אמור להפתח יחד עם הקטע הצפוני יותר, כי אם מאוחר יותר (כך היה גם בתכנית החומש המקורית, שכרגע הפרוייקט מפגר אחריה ב-4-5 שנים). אלא שההתקדמות המהירה יחסית בקטע שעד יבנה מערב גרמה לכמה מהגולשים כאן ובראשם אריק להביע תקווה שהקטע לפחות עד יבנה מערב ייפתח יחד עם הקטע הצפוני. תקווה זו אינה מבוססת על התחייבות/הודעה של הרכבת אלא על ניתוח המצב בשטח. בכל מקרה אם אכן יהיה כדבריך לו"ז חדש בתחילת 2012 (להבדיל מסוף 2012) קשה להניח שיכלול את כל הקו, כלומר רכבות מת"א עד לאשקלון בתוואי המערבי במקום דרך לוד. שכן הקמת המחלף המסילתי במשולש פלשת צפויה לארוך זמן רב ובלעדיו כמובן לא ניתן להשלים את הקו כולו. לכן הייתי מעריך שהפער בין פתיחת הקטע לראשון מערב לבין פתיחת הקו כולו יעמוד על שנה לפחות. פתיחת הקטע עד יבנה מערב עשויה להיות במקביל לפתיחת הקטע עד ראשון מערב (כפי שמקווים הגולשים בפורום וכמובן אני עצמי שכן זה יהיה הקו שלי), במקביל לפתיחת הקו המלא (מה שסביר יותר בהתחשב בתולדותיו העגומות של הקו), או במועד כלשהו בין שני המועדים הנ"ל. במספרים: בין ספטמבר 2011 לסוף 2012, לא סופי.
בקשר לציוד לקו...ניתוח המצב בשטח...
מהתמונות שאני רואה פה ומקצב ההתקדמות העכשוי, לא תהיה שום בעיה לפתוח בסוף הרבעון השני של 2011... אם לא קצת מוקדם מזה אפילו. נראה שבשער חולון נשארו חודשיים בערך של יציקות. וההיתי אומר גם שרכבות נראה שאפשר יהיה להעביר שם תוך חודשיים שלושה פחות או יותר וליצור רצף מסילתי מההגנה לרשל"צ עד אמצע הקיץ בקלות (לכלי עבודה מסילתיים מהמסילה הראשית עוד לפני שמערכת האיתות מותקנת). בפלשת דווקא עובדים כבר די הרבה זמן על המשולש. העיכוב העיקרי שנראה בקו לאשדוד זה שעדיין לא התחילו לעבוד על החפיר הארוך מדרום למחלף ליבנה.
אני מתמקד רק בקטע שבין ההגנה לראשוןתבדיל בין שני דברים
הקטע שבין ההגנה לראשון מערב אמור להפתח בכל מקרה ברגע שיהיה מוכן. זה לא בהכרח יהיה בסוף הרבעון השני של 2011, זה גם יכול לזחול לתוך הרבעון הרביעי. אז ייתכן שבמקרה כזה אם הרכבת תדע שיש לו"ז חדש בתחילת 2012 (בהנחה שמה שאתה אומר בשאלתך נכון) היא תמתין לפתיחת הקטע כדי לא לשנות פעמיים לו"ז בטווח כה קצר. הקטע שבין ראשון מערב לצומת פלשת לא אמור להפתח יחד עם הקטע הצפוני יותר, כי אם מאוחר יותר (כך היה גם בתכנית החומש המקורית, שכרגע הפרוייקט מפגר אחריה ב-4-5 שנים). אלא שההתקדמות המהירה יחסית בקטע שעד יבנה מערב גרמה לכמה מהגולשים כאן ובראשם אריק להביע תקווה שהקטע לפחות עד יבנה מערב ייפתח יחד עם הקטע הצפוני. תקווה זו אינה מבוססת על התחייבות/הודעה של הרכבת אלא על ניתוח המצב בשטח. בכל מקרה אם אכן יהיה כדבריך לו"ז חדש בתחילת 2012 (להבדיל מסוף 2012) קשה להניח שיכלול את כל הקו, כלומר רכבות מת"א עד לאשקלון בתוואי המערבי במקום דרך לוד. שכן הקמת המחלף המסילתי במשולש פלשת צפויה לארוך זמן רב ובלעדיו כמובן לא ניתן להשלים את הקו כולו. לכן הייתי מעריך שהפער בין פתיחת הקטע לראשון מערב לבין פתיחת הקו כולו יעמוד על שנה לפחות. פתיחת הקטע עד יבנה מערב עשויה להיות במקביל לפתיחת הקטע עד ראשון מערב (כפי שמקווים הגולשים בפורום וכמובן אני עצמי שכן זה יהיה הקו שלי), במקביל לפתיחת הקו המלא (מה שסביר יותר בהתחשב בתולדותיו העגומות של הקו), או במועד כלשהו בין שני המועדים הנ"ל. במספרים: בין ספטמבר 2011 לסוף 2012, לא סופי.
יכול להיות גם לוח זמנים עם תוספת "מובנית"אני מתמקד רק בקטע שבין ההגנה לראשון
אז הבנתי שאם יהיה הפרש זמנים קצר בין סיום העבודות על הקו (שוב, אני מדבר רק על הקטע מההגנה לראשון) לבין יציאת לוח זמנים חדש ההפעלה תדחה עד ליציאת לוח זמנים חדש. הגיוני, מובן, ונכון. אבל אם למרות הכל, תהיה הפתעה לטובה וכנגד כל הסיכויים הקטע הזה יסתיים במחצית 2011, האם גם אז יחכו חצי שנה בערך עד להפעלת לוח זמנים חדש? תודה.
אני מקווה ל-6 במכה...עוד שנה יפתחו 5 במכה..
תודה על הדווח המצולם.תמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
תודה דניאל!!!תמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
תודה דניאל, מקווה שבקרוב אוכל להשתמש בתחנתתמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
בינתיים תסתפק בווייט הרט לייןתודה דניאל, מקווה שבקרוב אוכל להשתמש בתחנת
שער חולון.
קצת ירד לי מההתלהבות אחרי שהפסדנו במשחקבינתיים תסתפק בווייט הרט ליין
אגב, איך זה שלא אמרת כלום על הופעתכם ההסטורית בליגת האלופות?
תודה רבה דניאל!תמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
תודה לדניאל ועדכון מהשטחתמונות מקו ת"א - רשל"צ מערב
נתחיל מתחנת שער חולון.. התחנה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים למדי. לאחרונה הוכנסו הדרגנועים כפי שניתן יהיה לראות בהמשך. הקמת רציפי התחנה נמצאת בשיאה..
ידוע. תודה בכל אופן.תודה לדניאל ועדכון מהשטח
במקומון של יבנה נאמר כי הפסקת תנועת הרכבת למשך שבועיים תהיה בין היתר לשם עבודות תשתית במשולש פלשת כולל החלפת מסילה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.