כוכב נולד - חצי גמר

יונתנסקי

Well-known member
בסדר, בסדר, אבל תזכרי שגם כפיר הוא שלב מוקדם

של אריה. לביא, נדמה לי (לא בדקתי) הוא בוגר יותר מכפיר......אז מה הקטנת אותו?
 

מיק101

New member
אוקי בדקתי

צודקת, הכפיר הוא גור (עפ"י המראה זה השם שמתאים לילד הזה) ולאריה יש עוד שמות מלבד לביא - שחל וליש.....
 

מיק101

New member
../images/Emo254.gif../images/Emo254.gif../images/Emo254.gif../images/Emo254.gif../images/Emo254.gif

לא אואבת
 
את לא רואה בעין יפה את מה שאת משערת??

לא נראה לי שאת יודעת מה קרה או קורה בגזרת חייו הפרטיים של רמתי ואם אכן אני צודקת בהשערתי,אז,נשאלת השאלה איך הצלחת לבנות תיאוריה שלמה על סמך מה ששיערת??שואלת ברצינות מסכימה אתך בנושא נוי ונראה לי שיש גם אופציה להצביע באתר על סמך אישור דרך הנייד,אישור חד פעמי. אני פשוט הבטחתי שאצביע לרמתי דרך המחשב והבטחות מקיימים
מקסימום אם אהיה במצב רוח לארג'י במיוחד אסמס גם 2-5 בנייד עבור נוי,שערב לאזניי
 

מיק101

New member
אילנה, במאקו אפשר, רק עם פרטי כרטיס אשראי

זה מה שהיה ביום רביעי בכל אופן...
 
לי שלחו איזה מייל שאפשרי או אשראי או אישור בנ

נייד. אבל זה לא מאד משנה לי,במילא נתתי פעם את פרטי האשראי שלי ולא'כפת לי לחזור עליהם.שיהיו בריאים.. השאלה אם בשעת העומס ניתן יהיה לחזור על הפרטים ושגם ייקלט..
 

מיק101

New member
יש מספיק זמן בהצבעה

בכל מקרה, את הפרטים את מקלידה פעם אחת אח"כ זה צריך לזרום (לדעתי) אגב, את יודעת מי האחראים על הסמסים ואצלם קרה מה שקרה בהצבעות של תמר? נחשי.... בדיוק!!!!
 
../images/Emo133.gifאין זמן בכלל להצביע

בתכניות האחרונות נתנו רק את זמן ההצבעה להצביע. תחשיבי שיש לך להכניס פרטי אשראי וגם להצביע ולא תמיד זה דופק כמו שצריך. בפעם האחרונה לא יכולתי להצביע בכלל וכשמילאתי את הפרטים זה הראה לי "אנא המתן" כאילו שזה טוען את המידע שלי ונאדה. לפחות לירונוש עבר באותה תכנית 2 הצבעות.
 
לא שאני יודעת איך מגיעים לקוד אימות הזה

גולשי mako שלום, בכדי להבטיח את תקינות ההצבעה ב"כוכב נולד", אתם נדרשים לאמת את פרטי הזיהוי שלכם בזמן ההצבעה באתר. כעת ניתן לעשות זאת גם באמצעות קבלת קוד ב-SMS למכשיר הסלולרי. בנוסף, ניתן לאמת את זהות המצביע באמצעות כרטיס אשראי. מערכת ההצבעות מזהה משתמשים שכבר אימתו את פרטיהם בעבר ולא תדרוש מהם זיהוי נוסף. שאר הגולשים יכולים לבחור מבין שתי אפשרויות: 1. קוד אימות ב-sms - קבלת קוד אימות למכשיר הסלולרי 2. תהליך אימות באמצעות מספר כרטיס האשראי
 

יונתנסקי

Well-known member
יקירתי "צרות בגן עדן" לא ממני בא

אני רק פיתחתי או המשכתי את הרעיון. מה יש? אסור להפליג על כנפי הדימיון? סתאאאם, בטח שאסור.
 
חחחחחחחח.ת'כוונתי לתסמונת מלכת היופי..

הפלגה על כנפי הדמיון זהו שמי השני
 

יונתנסקי

Well-known member
תסמונת מלכת יופי הוא המשך ישיר

ונובע מ"צרות בגן העדן". .....ושיגיד "תודה" שבכלל הזכרתי את המילה "מלכות יופי" בד' אמותיו.
 
../images/Emo12.gif../images/Emo99.gifהלו על מחמל נפשי את מדברת

מעבר לעניין מלכות היופי אל תשכחי שהתמודדות בסוג כזה של תכנית מביאה איתה לחצים רבים למתמודדים וגם לסביבה שמקיפה אותם. אנחנו באמת לא יודעים מה קרה והאם בכלל קרה משהו בינו לבין חברתו יעל, אבל אני מניחה שאם קרה משהו זה לא בגלל שהוא התחיל להרגיש על הגובה, אלא בגלל שמערכת היחסים שלהם לא עמדה בלחצים עם ההתמודדות בתכנית בסדר גודל כזה. מדובר בתכנית מצליחה, עם רייטינג גבוה, אתה הולך ברחוב כולם מכירים אותך, הם כל הזמן בחזרות וצילומים וכל זה ביחד עושה רושם לא קל עבור אף אחד- לא עבור המתמודד ולא עבור משפחתו וחבריו.
 

יונתנסקי

Well-known member
הופה !!!!! ונגיד שהוא פנוי.....

אני לא אמא שלך, אבל את בוודאי יודעת בעצמך, שהסוג הזה של האנשים (מנופחים מאגו בעקבות ההצלחה מצד אחד, ושוקעים לתהומות כשמשהו לא הולך כמתוכנן - את עצמך דיברת על לחצים) מרוכז בעצמו, והאושר לצידם - אם בכלל - הוא זמני מאוד. ואל תגידי שלא אמרו לך.....
 
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifכיוון שאני כן מאוהבת בו תרשי לי

חכם מי שהמציא את המשפט הכל כך שחוק ועם זאת כל כך נכון - על טעם ועל ריח.... בעיניי לירון ניחן בסקס אפיל, שרמנטיות ומבלבד משקלו לא הייתי משנה בו כלום. לא צריך להיות בעלי פנים מושלמות או בייבי פייס כדי להיחשב יפה, מיוחד או סקסי. לפעמים הסקסי זה בלוק, במבט, בדיבור ואצל לירון (עבורי) זה מתבטא גם בשירה. לגבי מוזנח - את לא מכירה את זה את אלה שנראים כאילו מוזנח אבל בעצם לקח להם הרבה זמן להשקיע כדי להיראות בדיוק מוזנח כזה. זה בדיוק העניין. המראה המוזנח הוא המראה הנכון היום. המראה הזה של לא התאמצתי בכלל, סתם זרקתי על עצמי משהו, למרות שמאחור המראה הזה יש מחשבה והשקעה רבה - השיער צריך לעמוד כמו שצריך, הזיפים צריכים להיות באורך המתאים וכו'. הטיעון שלך כנגד שירתו של לירון היה צריך להסתכם בכמה מילים שכתבת שאומרות את הכל - את לא אוהבת את הזאנר. מי שלא אוהב זאנר מסוים לא יהיה מסוגל להתחבר בכלל לזמר, כי יש לו אנטי. להגיד שלירון לא זמר או לא שר יפה זה בגדר בורות מוסיקלית הגם שאת לא אוהבת את הזאנר. לא חייבים לאהוב זאנר מזרחי כדי להבין שאייל גולן הוא זמר חד פעמי והדוגמאות הן רבות ולירון הוא אחד מבין כל הדוגמאות.
 

יונתנסקי

Well-known member
מה'ני אגיד לך? רואים שאת כותבת מדם לבך.

ומול זה אין לי מענה. אגב, אני מאוד אוהבת את אייל גולן. עד כדי כך אוהבת, שכאשר בתי טיילה במזרח הרחוק באמצע שנות ה-90 שלחתי לה את "יפה שלי", שאז יצא חדש, ואני עצמי נתקפת עצבות כשהייתי שומעת את " שהגשם ישטוף ת'דמעות", כי יש לו קול קטיפה מלטף (לפחות פעם היה לו, היום קצת פחות. נצטרד...). אז אם את אוהבת את אייל גולן, לא ברור לי איך את משווה בינו לבין לירון. בקשר לפסקה השניה שלך - (מוזנח-מושקע), את צודקת, אני יודעת שמשקיעים כדי להיראות זרוקים, אבל נראה לי שאצלו זה הצליח יותר מדי... יללה ביי.
 
איזו מקסימה ../images/Emo24.gif

בעבר לירון סיפר שהיה מופיע ורוקד ב"מחולות תימן" איפה את חושבת שאוכל למצוא אותו היום?
 
למעלה