כוכב נולד - חצי גמר

מיק101

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

 
בקשר ללירון רמתי, הוא זמר טוב

אבל כל כך צנום שאין מה לתפוס בו, קול יש לו והלוואי שיעלה לגמר, חגית זמרת טובה ונוי נהדר ואת דוד אני הכי אוהבת, אז מי יודח הערב?זאת תיהיה בעיה, כניראה שחגית תודח.
 

abigl

New member
חגית לא תודח כי מקבלת הכי הרבה סמסים

יש לגביה קונצנזוס של האוכלוסיה המבוגרת יותר ומאוד חשוב לאנשים שפעם אחת תהיה זכיה לעדה האתיופית. רק המחשבה על אבא של נוי בגמר - מפחידה
 
../images/Emo150.gifהאבא הזה מגעיל תתחת../images/Emo156.gif

ראית איך הוא קפץ כמו תיש כנוי עבר בפרק הקודם וילדו ישבו ההורים של לידור. אין לו מינימום של ריספקט. הרגע הבן שלהם הודח. אני לא אוהבת את ההפגנתיות שלו ואת זה שהוא מלחיץ את נוי. אם נוי לא עולה היום הוא חותך תורידים נראה לי. מאיפה לך כמות ההצבעות של חגית? אני לא חושבת שמדובר בהסכמה פה אחד מצד הציבור שלחגית מגיע. נסחפת קצת עם הקונצנזוס
 

abigl

New member
אז יש קצת נחת... אין אבא של נוי בגמר!!

האיש הזה גרם לי לא להקשיב לילד שלו מתחילת העונה. פשוט נאטמתי ולא הצלחתי לשמוע את הילד בגלל ההתנהגות האלימה של האבא. מה הוא שותה נגד העצבים? בקבוקים שלמים הוא מחסל.
 

מיק101

New member
../images/Emo41.gifעכבר העיר על חגית

חגית יאסו: המועמדת המובילה לזכייה
 

מיק101

New member
../images/Emo41.gifעכבר העיר על לירון רמתי

לירון רמתי, שלא אמור היה להגיע לגמר מלכתחילה. נעדר את העוצמות המתבקשות בקול או את הכריזמה ההכרחית למי שמבקש להיוולד ככוכב הוא מוכשר, כן. בעל צבע וגוון משלו. אבל מעולם לא היה חזק מספיק כדי לגבור על הקול הצלול של חגית יאסו או על השירה מלאת האופי של דוד לביא או סתם, להביא משהו שהוא קצת יותר משלמה ארצי במזרחית.
 
עכבר העיר יכול להיכנס חזרה למחילה../images/Emo67.gif

לירון הוא הזמר היחידי שאחרי 2 שידורים בערך כבר לא היה צריך להמשיך בתכנית, כי כבר קיבל את המינוף שהיה צריך, קיבל את ההכרה בו ואז הוא היה יוצא ישר אל הדרך. הוא משופשף, מקצועי, יודע לעמוד מול קהל, בוגר ובשל ולא נער צעיר שלא מפוקס על עצמו (תראו מה קרה לעומר אדם איזו הצלחה מטאורית הוא קיבל עם החשיפה הקצרה בכוכב למרות שנשלח הבייתה בשל ששיקר לגבי גילו. הוא נשלח בבושת פנים, לא הגיע לגמר וגם לא יצא המנצח הגדול, אבל זכה באחלה תהילה והצלחה והוא לא מפסיק להופיע ולשיר מול קהל גדול). כשלירון הודח לא סתם אמרו לו השופטים שהוא למחרת בבקר יתחיל לעבוד. הם ידעו על מה דיברו. לירון גם לא באמת היה צריך לחזור בגלגל ההצלה ולהמשיך להתמודד בתחרות, כיוון שאת היכולות שלו הוא כבר הראה ומי שצריך היה לראות שזה כל אותם אנשים שעוסקים במוסיקה ועוד איך כבר קיבלו את הרושם עליו. לירון הוא היחידי מבין כל הזמרים שבאמת יכול היה להתחיל קריירה מוצלחת בלי גלגל ההצלה ובלי חצי גמר ובלי להגיע לגמר. לירון הרבה מעבר לכל התחרות הזאת. כתוב לו המצח כוכב.
 

מיק101

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זהירות נגה בסביבה ואולי גם קווין מרמורה
 
קודם ללירון כהבטחה שהבטחתי,אח"כ אולי נפרגן..

כמה גם לנוי. אם בכלל אני אצליח להצביע
 
*למרות שבהחלט יש מצב שההכרעה תיפול בין ה2

לדוד משום מה לא נראה לי שיש צורך לדאוג..
 
למעלה