בוקר של חלום לבנג'מין ולכולם

בוקר חלומי ביותר ואני מחזירה לך למעלה את..

השרשור
מה קרה,אין נעצים היום ל
?!
 
../images/Emo256.gif../images/Emo93.gifהמיתון הגיע גם לפה../images/Emo153.gif../images/Emo156.gif

יש לי כאבי שיניים נוראיים. שיני בינה שצומחות בשלבים כבר כמה שנים. לוקחות תזמן....
 
אוי../images/Emo7.gifמה פה קורה כאן?!

אחת כבר ימים עם כאבי גב,שלשום כאב לך הראש ועכשיו שיניים,אחת עם כאבי לב.. כואב-כואב,אבל לפחות את לא יכולה להגיד שאין לך בינה,רק מעולם לא הבנתי מה הקשר בין בינה ובין שיניים
עדיין אין לי את הבינה להבין את זה
בני אלבזזזזזזזזזזז,תן זעקה לשערי שמיים ויהיה כאן כבר טוב וללא כל כאבים
ויגור זאב עם כבש ועז עם
תרבץ
 
../images/Emo6.gifעז עם דובי חייבים לרבוץ

לפחות עוד לא התחלתי לחתוך תורידים כמו שעושה מישי מכאן (שכחתי את שמה כרגע
) יש בפורום
חייבת
וטיפול
כואב לייייייייייי
צאתי מדעתי אשוב מאוחר יותר
 
קוראים אותה יונתנסקי.תרגישי טוב../images/Emo141.gif

תגרגרי קצת עם
אולי זה יקל מעט. לכל הכואבים למיניהם,
בריאות
 

יונתנסקי

Well-known member
לא מגרגרים יין. יש בו סוכרים שמכאיבים יותר.

מטפטפים על המקום הכואב ערק, כי הוא חומר מאלחש. אבל גם זה זמני הרי בסופו של דבר, תצטרכי להגיע לרופא שיניים, אז למה לסבול ימים ואז לזחול אליו ? לכי עכשיו !!! יש לי אליך המון אמפטיה, כי מזכרונותי - כאב שיניים הוא נורא יותר מכל 3 הלידות שעברתי אולי עקיצת עקרב יכולה להשתוות לכאב שיניים..... כל השאר זה "פינאטס'" תרגישי טוב..
 
../images/Emo101.gifאחרי כמה ימים של כאבים זחלתי../images/Emo233.gif

אני מאלה שלא הולכים לרופאים כשכואב משו אלא אם כן אני על סף המוות כמעט ושהכאבים בלתי נסבלים או שלא עוברים. אני מאלה שמזניחים את הבעיות הרפואיות ולא מטפלת. שתביני, השן בינה הזאת אולי כבר 7 שנים צומחת ועכשיו היא חציה בפנים וחציה בחוץ. כל שנה אני סובלת כמה ימים של כאבים, לוקחת משככי כאבים כמו דקסמול, אדויל וכאלה ואז עובר עד הפעם הבאה. הפעם הגעתי למצב בלתי נסבל וכל משכך כאבים היה כוסות רוח למוות ורק בגלל זה הואלתי בטובי לגרור ת'צמי לרופא השיניים. הגעתי לשם בלי תור ונכנסתי כעזרה ראשונה. תארי לך שכל זמן ההמתנה אני יושבת ובוכה בהיסטריה מכאבים וכולם לא הבינו מה עובר עליי. הרופא נתן אנטיביוטיקה+ Naproxen sodium להקלה מיידית, צילום פנורמי של השיניים, (שהראו שהשן מפריעה לבשר פנימה. כאילו לא ידעתי את זה מלפני הצילום. עוד הראה הצילום שהשן לא קשורה לעצב ואם אבצע עקירה אז היא אמורה להיות פחות קשה) והפנייה לכירוג כדי לבצע עקירה. מהרופא שכבר אליו הגעתי בכוחותיי האחרונים, נסעתי למכון לעשות צילום פנורמי ונסעתי בחזרה לרופא, שאמר מה שאמר בהתחלה - יש ללכת לכירוג. תוסיפי לזה את החום והלחות שיש בחוץ ותקבלי שבר כלי. בדרך חזרה הבייתה עצרתי בסופר פארם, שאליו הגעתי כמו שמי שנמצא בת"א ורוצה להגיע לאילת אז הוא הולך קודם לחיפה ורק אז לאילת. בשעה טובה, בזיעה וכאבים נכנסתי לסופר פארם ישר לבית המרקחת. בעוד הרוקחת מתעסקת במרשמים ובמדבקות אני קפצתי לי למקרר השתייה הקרה ושלפתי משם בקבוק דיאט קולה כאשר כל אותו הזמן מלווה אותי מחשבה - למה אני לא יכולה ממש להיכנס לתוך המקרר?! חזרתי לבית המרקחת, קיבלתי מהרוקחת תכדורים וישר בלעתי אותם עוד בסופר פארם. עד שהגעתי לאוטו בחזרה עבר עוד קצת זמן והליכה בשמש היוקדת. נסעתי הבייתה, מקללת את הרגע שמשכתי את זה כמו שתמיד אני עושה, נכנסתי הבייתה, הדלקתי מזגן, נחתתי על הספה אז .... שכבר התחלתי לנשום אויר צונן וקר - שוב התחלתי לבכות
כרגע הכדורים עושים את שלהם ואני חשה הקלה בכאב. מניסיון של כל החיים, כאבי אוזניים אלו גם כאבים איומים. אולי אפילו יותר משיניים.
 

יונתנסקי

Well-known member
תרגישי טוב, ותבצעי את העקירה הכירורגית הזאת.

למרות שקוראים לה שן בינה - היא לא מוסיפה שכל, אבל מרבה מכאוב.
 
../images/Emo19.gif../images/Emo105.gifשידור חי מהבית של אריק סיני

הבנות שלו מהממות. הבלונדינית מזכירה לי קצת את יעל בר זהר. ועינת שרוף הזאת ממש דפוקה עלתה על הידית של הספה עם הנעליים והתחילה לקפוץ ולרקוד ולשיר, בגללה עליה גם אבי סינואני ושיכנעו גם את אריק לעלות עם הכפכפים שלו. הייתי חונקת אותם במקום יפעת.
 
../images/Emo2.gif אישתו ה-3 הגיעה לבית ../images/Emo2.gif

איזה הזויה כל האחווה הזאת. גם מייקל בא לביקור.
 
תיכף אני אגיע לבית של קופרמן../images/Emo46.gif

למה אין את השידור הזה באינטרנט??
 
חוצפה באמת.מעניין למה?

אתמול אצל בריג'י היה מעניין יותר אם תשאלי אותי. אולי זה בגלל שאני משוחדת או אולי בגלל שהיום אני כואבת? לא יודעת
 
למעלה