שלום אני חדשה פה ו

../images/Emo6.gifשלום אני חדשה פה ו

התברר לי על הרייקי מחברה שלי והיא רצתה לראות עם "יש לי את זה" אז ניסיתי להעביא אנרגיה לידיים שלה וזה הצליח!! חח ואין לי שום ניסיון בזה
... אז אני מקווה להתחיל ללמוד קצת על זה.. יש לכם משהו ,כלל בתור התחלה?
 

Anabel74

New member
שלום דנית וברוכה הבאה../images/Emo24.gif

אין לי ספק שיש לך אנרגית ריפוי בידים, עכשיו כל שנותר הוא ללמוד איך לתעל אותה בצורה שיכולה להיות הכי מועילה לך (ולאחרים אם תרצי). אחת השיטות היא הרייקי. כדי להעביר ספציפית אנרגיה זו יש לעבור קורס וחניכה ע"י מאסטר ברייקי. רק אז האנרגיה שאת מעבירה תהיה אכן רייקי. זה לא סותר את העובדה שאת יכולה גם ללמוד הילינג ושיטות ריפוי אלטרנטיביות אחרות או לשלבן. אז מה את אומרת רוצה לנסות? יש כאן מאמרים וקישורים לאתרים מומלצים ואפילו בעברית, שם תוכלי לקרא עוד על מה זה הרייקי אני מקווה שתהני ושתחזרי אלינו ואולי גם תחליטי ללמוד זאת! לימור
 
../images/Emo9.gifכן בהחלט אבל יש שאלה מאוד חשובה-

יש קורסים לילדים בני 14.. נוער...?? כי אני וחברה שלי מאוד רוצות לפתח את זה...
 

Anabel74

New member
קודם כל הקורסים לא מוגבלים בגיל

ישנם מאסטרים שפותחים קבוצות גם לבני נוער בנפרד. זה יכל להיות יותר פשוט אם תארגנו עוד כמה חברים ואז אפשר יהיה לפתוח קבוצת לימוד רק לכם. בלוחות הפורום ישנה רשימה של מאסטרים ואם תרצי אוכל לשלוח לך עוד מקורות למציאת מאסטר קרוב לאזור מגורכן ותוכלו להתקשר ולהתעניין בנושא. אשמח לשמוע איך היה וגם חברתך מוזמנת להצטרף לפורום. בהצלחה!!
 

Anabel74

New member
יש כאן כמה וכמה בני נוער שלמדו

למרות שנראה כאילו הם ישנים את שנת החורף שלהם. אנשים להתעורר!!!
 

תותית16

New member
שלום דנית ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אני בת 18 ועברתי רייקי 1:)לפני שנה וחצי ואומנם אני לא מתמידה הרבה אבל תדעי לך שזה מדהים וחוויה מדהימה וכדאי לך מאוד לעשות:)
 

תותית16

New member
למדתי אצל בחורה מקסימה

בשם רויה הכינוי שלה בפורום רייקי הוא רויל'ה:) את מוזמנת לשאול אותה מתי היא מקיימת סדנא בחורה מקסימה
 

280388

New member
היי,

אני בן 17 וחצי, למדתי רייקי בגיל 14, אבל מגיל 13 אני עוסק בביו-אנרגיות וריפוי צמחים, ומיסטיקה בכלל. אפשר להשתלב בקבוצת מבוגרים גם. הייתי כאסיסטנט בקורסים כאלה שנערים (אחד אפילו היה בן 12) למדו יחד עם מבוגרים (הוא הגיע עם אמא שלו)... תגידי איזור, אולי יש מאסטר שאני מכיר. שלחי לי מסר אישי, אחרת זה יחשב כפרסומת.
 
למעלה