היום ב-
אנשים

../images/Emo62.gif היום ב-../images/Emo43.gif אנשים ../images/Emo103.gif

הבלאגן חוגג, הארונות מבולגנים, אתם כבר באוברדראפט.... איך מסדרים את הכל? רונית גור, הלא היא דוקטור סדר, נרתמת לעזרה בפורום תרומה והתנדבות! היא תתארח הערב ב-20:00 ותענה על כל שאלותיכם בנוגע לסדר וניהול הבית. שרשרו כבר עכשיו. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1137&msgid=89668829
רוצים לקבל חולצה וסינגל של איה כורם? וגם לראות אותה בהופעה ולשאול אותה שאלות? לפרטים נוספים הקליקו כאן: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1530&msgid=89740070
רוצים שיגלו לכם את העתיד? אנו שמחים ונרגשים לספר לכם שבשבועות הקרובים אנחנו נעלה עם תוכנית נומרולוגיה חדשה ב-Flix בכיכובו של הנומרולוג מס' 1 בארץ. רוצים לעלות לשידור כדי שגם לכם יעשו מפה נומרולוגית על פי המספרים שלכם ויגלו לכם את העתיד? שלחו מסר לניק צוות הפקה FLIX דרך כאן: http://www.tapuz.co.il/pcards/myCard/?UserId=2214882 עם הפרטים הבאים : שם מלא שם משפחה שם של אבא ואמא ותאריך לידה והכי חשוב: מספר טלפון בו אפשר להשיג אתכם. צוות FLIX מחכה לשמוע מכם!
 

noyil

New member
סקר

איזה פריט יש לכם שקשור לדוקטור הו (לא רק לדוקטור עצמו, לתוכנית
) או מזכיר אותה? למשל, לי יש: 1. רינגטון של דוקטור הו. 2. מפצל USB שמשום מה מזכיר לי את ה-Sonic Screwdriver: הוא מאורך, הוא כסוף, ובקצה שלו יש לד שיכול להאיר חדר שלם באור כחול.
 

AnnaScott

New member
בקרוב...

אני אהיה הבעלים של מחזיק מפתחות טארדיס שעוה קולות וסוניק סקרודרייבר (זה עם האור והעט והסאונד! XD)
 

TheSegal

New member
אני קניתי את שלי בלונדון

אפשר גם להזמין דרך אתרים מחו"ל.
 

Yaki J

New member
גם אותי מעניין איך משיגים בארץ את

הרינגטון. יש לי סלולארי של פלאפון והוא לא מאפשר הורדת רינגטונים מחו"ל.
לי באוסף יש את הדאלקים מהסדרה החדשה על שלט, דמות של רוז מעונה 1, דמות של רוז מעונה 2, K9, 2 קפטן ג'קים, קילטראיין חום (עונה2) ואני עוקב מקרוב באיביי אחרי קילטריין אפור. אני אמור לקבל את הדוקטור (טננט), סייברמן וסייבר קונטרולר 12 אינץ' בקרוב אות המארז DV המיוחד של עונה 2 בצורת ראש של סייברמן.
 

Yaki J

New member
קיבלתי את הdvd של עונה 2. במילה אחת

וואו. המארז המיוחד מדהים, והיה שווה את ה64 שקלים מס הנוספים שנג(נ)בים על ידי הדואר הכל כך יעיל של מדינת ישראל (וביעיל אני מתכוון יעיל רק כשצריך לקחת כסף לא כשאובדת חבילה
ואז אין מי שימצא לך אותה) הוא מגיע בתוך מעטפת פלסטיק קשיח חיצונית בצורת ראש של סייברמן בולט, בפנים יש את כל העונות בשני חלקים (שכל אחד נפתח ל-3) כששני החלקים האלו מגיעים עטופים בתוך קופסאת תלת מימד עם רוז והד"ר מקדימה והסייברמן מאחורה. מדובר בעטיפת הולוגרמה שמשתנה כשמזיזים אותה, ובנוסף יש בפנים גלויית הולוגרמה של דלק וספרון סופר מושקע על כל פרקי העונה.
 

Yaki J

New member
המארז עצמו עולה 54.99 פאונד באמזון

ניתן למצוא אותו בקישור הזה. בפועל זה יוצא טיפה פחות כי הם מורידים את המע"מ שמשלמים בבריטניה כשעושים משלוח לישראל, ויחד עם דמי המשלוח לארץ זה יוצא 50 פאונד ועוד כמה סנטים. לי זה יצא 423 ש"ח - שזה המון, אני יודע - ויחד עם המיסים בארץ מגיע לכמעט 500 ש"ח. המהדורה רגילה, אגב, היא 70 דולר מאמזון.קום או 42.89 מאמזון אנגליה. אבל נדמה לי שראיתי את המארז ראש סייברמן באיביי במחיר יותר נמוך.
 

TheSegal

New member
אם זה משהו שבאמת רוצים אין כזה דבר

המון
תודה על המידע
 

noyil

New member
חיפוש בגוגל

doctor who ringtone ואז הורדתי את הרינגטון דרך האינטרנט בפלאפון
 

Astraia

New member
לי יש צעיף...

ארוך עם פסים צבעוניים כאלה, שנורא מזכיר את הצעיף של הדוקטור הרביעי
 
למעלה