אתר אימ"ב מופיע באינדקס תפוז!

../images/Emo140.gif אין כמוך! לגבי עגונה ופיצוחיה

לדעתי זה נושא ששווה בדיקה. האם אשה שעוגנה ע"י בעלה החלאה שנטש אותה, מנועה ע"י המדינה מלהפוך לאם? הרצח וגם ירש? נראה לי שלמצב כזה יש סיכוי לא רע בכלל לקבל אישור הזרעה/הפרייה.
 

יסמין@

New member
תודה ../images/Emo13.gif ונראה לי שזו סוגיה מאוד

מעניינת. בדקתי ככה ברפרוף בגוגל ומצאתי מסמך שהוגש לכנסת (נדמה לי) על זרזוע ושם אחד מהפרופסורים אומר שאי אפשר לתת זרע של גבר נשוי לאישה שאינה אישתו. ומצאתי מסמך שבו רשום משפט שבו אישה רווקה ביקשה לקבל זרע מגבר נשוי ולאחר משפט ארוך המסקנה של השופט שבמקרה הזה יאשרו את בקשתם. אבל צריך לשים לב שכאן דובר באישה רווקה! מעניין איך זה כשמדובר באישה נשואה (ומה לעשות, גם עגונות הן נשואות). וכדאי לברר: האם אישה נשואה (כולל עגונה) יכולה לקבל טיפול ללא הסכמת בן הזוג וללא שיתופו? הרי הרופאים יוצרים בכך במודע ממזר! האם לדעתך זה אפשרי במדינת ישראל?
 
אבל זרע התורמים הוא ב-99.9% זרע

של גבר רווק (אולי 100%) ולכן נראה לי שנושא הממזרות פחות בוער (למרות שמן הסתם, עם הזמן הוא יינשא - או לא
).
 

יסמין@

New member
מה קשור המצב המשפחתי של הגבר?????

אישה נשואה שנכנסת להריון מזרע של גבר שאינה נשואה לו: הילד\ה= ממזר\ה!!!!! בגלל זה יש בעיות הלכתיות לנשים נשואות לקבל תרומת זרע של גבר שאינה נשואה לו, אבל יש פוסקים שמסכימים. מכל מקום, במקרים הללו הולך הזוג הנשוי יחדיו לבנק הזרע ולכל הטיפולים וברור שהגבר מסכים לכל התהליכים! לא כן במצב של עגונה או נשואה שבן זוגה החוקי אינו מסכים לתהליך. מכל מקום, מעניין לבדוק. לא דחוף, אבל מעניין
 

יסמין@

New member
חשבתי על זה שוב

ריגע אחד! * זוגות נשואים מקבלים תרומת זרע והבנתי שמערבבים את זרע הגבר עם זרע התורם ואז פותרים איכשהו את הבעיה ההלכתית (מה גם שכאמור יש כמה פוסקים שאומרים שהזרעה מלאכותית לאישה נשואה אינה יוצרת ממזר) * אז איך זה אצל עגונה? אם הוא נעלם, אי אפשר לערבב את זרעו וכו'. וגם אישה נשואה שבן זוגה החוקי מתנגד לתהליך או לא רוצה, גם אז אי אפשר לערבב את זרעו. * ושאלה נוספת: מבחינה חוקית, האם כל התהליך אפשרי אם הגבר מתנגד?
 

יסמין@

New member
גמני חושבת ככה. מצאתי מסמך

טופס הסכמה: הזרעה מלאכותית מזרע תורם אצל זוג נשוי ושם כמובן שני בני הזוג צריכים לחתום את שמם+מס' תעודת זהות+לכתוב את התאריך שבו התחתנו http://72.14.221.104/search?q=cache:3sCv5UgXXRgJ:80.179.136.94/FormStorage/Type4/151.doc+%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A2%D7%94%2B%D7%A0%D7%A9%D7%95%D7%99&hl=iw&gl=il&ct=clnk&cd=1
 

יסמין@

New member
אוף. לינק חי

http://72.14.221.104/search?q=cache:3sCv5UgXXRgJ:80.179.136.94/FormStorage/Type4/151.doc+%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A2%D7%94%2B%D7%A0%D7%A9%D7%95%D7%99&hl=iw&gl=il&ct=clnk&cd=1
 
כתבת על הבקשה לקבל פיצוח מגבר נשוי

ולכן התייחסתי למצבו. לגבי עגונות - באמת מעניין. אין לי מושג אם יש מצבים שבהם נותנים "פטור" ממזרות ראש. מצד שני, כשאני חושבת על זה - הרי עגונות כל כך מושפלות, מוזנחות ומוכות ע"י ההלכה שאני לא רואה למה דווקא פה יקלו עליהן
 

יסמין@

New member
אה, כשמדובר בסטוץ

ועגונה נכנסת להריון - היא יולדת ממזר\ה. ושאלה גדולה היא מה ההנחיות למנהלי בנקי הזרע בנוגע לעגונות ולנשים נשואות שבן הזוג החוקי אינו מסכים לפרוצדורה: האם לתת להן טיפולים או לא.
 
אני לא מאמינה שאם קיימת התנגדות

פוזיטיבית של בן הזוג, מישהו יתעלם ממנה.
 

יסמין@

New member
זה מזכיר לי שכשפתחתי את פורום

אימוץ יחידני מנהלת הקהילות אמר שזה ממש לא מובן ולבסוף הוסיף בסוגריים (חד-הורי).... כלומר עכשיו שם הפורום היה: אימוץ יחידני (חד-הורי). הפורום נסגר כבר מזמן אבל בגוגל עדיין אפשר לראות את זה. ובאינדקס מסוים רשמו כך את שם הפורום: אימוץ יחידני (חד הורי\ת) וזאת למרות שביקשתי שיסירו את מה שבין הסוגריים. ואת זוכרת את השינוי באינדקס מסוים שעשו באתר עם הסיפורים... אז כדי למנוע שידחפו לי חד-הוריות הכנסתי פנויות. לדעתי זה יותר מדויק ובוודאי עדיף.
 

יסמין@

New member
איך בדיוק?

אני יכולה להיכנס לאינדקס ולשנות שם מה שכתוב? רק אם אבקש והם יסכימו והם ישנו.
 

יסמין@

New member
זה בדיוק כאילו שאשאל אותך

את יכולה לשנות שם של פורום מסוים או מה שכתוב בכתבה בווינט? לא. כנ"ל אי אפשר לשנות מה שכתוב באינדקסים, אלא אם מבקשים והם מוכנים והם בעצמם משנים.
 
חשבתי שמדובר ברובריקה שאת זו

שאחראית עליה, רק עכשיו אני מבינה למה את מתכוונת.
 

יסמין@

New member
אני כותבת את ההצעה שלי

על סמך הקריטריונים שלהם ושולחת להם. ואז הם יכולים לקחת משפט בן 10 מילים ולקצר אותו בחצי, להוסיף מילים וכו'. ולאחר שזה מתפרסם אצלם באתר אני לא יכולה לעשות דבר, אלא כאמור לבקש ולקוות שיסכימו וכו'.
 
למעלה