כיסויי ראש ! איזה כיפ (?)

סוריא

New member
../images/Emo66.gifכיסויי ראש ! איזה כיפ (?)

יום רביעי חברה טובה באה אליי, ואנחנו הולכות לחפש לי בע"ה בלנ"ד כיסויי ראש. אז קודם כל - מי שיודעת על חנויות מומלצות לכיסויי ראש , לא יקרות מדי, ועשירות בסגנונות שונים שאני יכולה למצוא בהן ממטפחת פשוטה ועד כובע הדור, מוזמנת לשמח אותי ולעדכן אותי... תודה :) ובכלל.. פעם תמיד חשבתי שכיסוי ראש זה בר כל כך יפה ואצילי. כשאני ואייל היינו בתחילת הקשר, פתאום זה נראה לי הרבה פחות יפה. אחרי הגעתי לבר אילן וראיתי כל כך הרבה כיסויים שנראים כאילו מישהי החליטה פשוט לזרוק על עצמה משהו בבוקר, פתאום זה נראה ל יעוד יותר גרוע, אחרי שאחותי התחתנה, זה נראה לי פשוט זקן, והיום הגעתי למצב, שאני מרגישה שלשים משהו על הראש יהפוך אותי לסבתא פחות או יותר (יותר!), ויכער אותי בצורה בלתי רגילה. אני לא רוצה לשים כיסוי מתוך חובה ותו' לא. אני רוצה להרגיש שזה מושך עליי איזו שהיא שכינה כמו שראיתי על נשים בעבר. מה אני עושה עם זה ?
נ"ב למען הסדר הטוב יצויין שארוסי (החמוד בעליל) תימני. קרי - אסור לי להוציא אפילו אצבע אחת של שיער מהכיסוי. נראה לי שאין חולקים על זה שכיסוי ראש שניתן להוציא בו קצת שיער נראה צעיר בצורה משמעותית מכיסוי ראש מלא של ממש.
 

עוד כהן

New member
פשוט מאד - תעשי קרחת

אל תשכחי פורים..... לעצם העניין, דבר ראשון - אל תקני הרבה כיסויי ראש, גם אשתי וגם בנות משפחה אחרות די לא השתמשו בכיסוי ראש שקנו לפני החתונה. משום מה, זה נראה מעולה לפני החתונה ואילו אחריה... אפעס. (למרות שזו מילה באידיש). דבר שני - במקום מגוריי יש מוכרות של כיסויי ראש, אם את רוצה פרטים אשלח לך בשמחה (אני צריך קודם לקחת את הפרטים המדוייקים מרעייתי). אל תקני כיסויי ראש יקרים, זה בזבוז כסף ותו לא. דבר שלישי - כיסוי ראש לא משרה שכינה על ראשך. כיסוי ראש זה דבר מרגיז, מחמם, שבהתחלה מתים להיפטר ממנו כשנכנסים הבייתה. אבל, לאחר זמן זה הופך להיות דבר נעים, נוח, יפה ו... מוסיף הדרת כבוד. לאישה ולמעשיה. (למשל - ברכת המזון עם כיסוי ראש, גם כשנמצאים לבד בבית.) דבר רביעי - אייל זה שם נחמד והמון מזל טוב.
 

סוריא

New member
אוקי... זה היה מעודד...

כאילו.. עכשיו אני רצה לקנות כיסוי ראש, בייחוד בהתחשב בעובדה שאני אצטרך להתחיל לשים אותו בקיץ
כן, אני אשמח אם תשלח לי פרטים. כי אני בתכנון לעשות סובב צפון, עד שאני אמצא משהו שיקלע לטעם המסובך מה שלי. כיסוי ראש יקר זה לא בזבוז כסף בעיני. זה להתנאות בעיני בעלי לעתיד, וזה חשוב בעיני (לפחות כרגע). כן... שמעתי את העצה הזו הרבה... אני מתחילה לחשוב שאני ממש הולכת לנהוג לפיה. לקנות מקס' 2-3 דברים מכל סוג, ואז לקנות את הדברים שאני באמת אוהבת ובעלי יאהב אחרי החתונה. אני אמסור לו, תודה
 
יש משהו במה שהוא אומר

תקני כיסוי ראש אחד או שניים יקרים וזהו. אני לא השתמשתי בכלל בכיסויי הראש שקניתי לפני החתונה. לוקח זמן עד שמגיעים הביתה ומודדים ובאמת מרוצים ממה שקנינו ולא חושבים: מה לעזאזל חשבתי בחנות שלקחתי את זה. תקני ממש דברים בסיסיים ורק אחרי החתונה ואחרי שהזוהר וההתלהבות מעצם רעיון כיסוי הראש ירד, תעשי סבב ב'. אני בזבזתי הרבה כסף עד שעליתי על מה שבאמת מתאים לי. (ואני לא היחידה כמובן..)
 
עוד משהו

רק אחרי זמן, את תראי מה נוח לך ומה מחליק מהראש. למשל בבנדנות, יש בדים שנראים מעולה בשניה ששמים אותם, אבל אחרי כמה דקות כבר לא יושבים טוב על הראש. זה מגיע עם הנסיון. אז אם אהבת בנדנה, אל תקני ישר בשישה צבעים. תחזרי הביתה, תלכי איתו קצת ותראי איך הוא נראה אחרי שעה...
 

עוד כהן

New member
כיסוי ראש ובזבוז כסף.

תראי, אתחיל בסיפור: כשגיסתי התחתנה, אשתי (האחות שלה) התלבטה עם איזה כובע ללכת. אמרתי לה שאני הכי אוהב שהיא הולכת עם מטפחת, והמטפחת המסויימת שלה מאד יפה ומאד מתאימה. היא אמרה לי: מטפחת ? אבל זה הרבה יותר זול בניגוד לכובע. אמרתי לה: חשוב שזה יפה, מה זה משנה כמה זה עולה ? בסוף, היא הלכה עם המטפחת והחמיאו לה שזה מאד יפה. לפעמים המחיר היקר של כיסוי הראש נובע מהטיקט הקטן שכתוב עליו "XYZ" ולא בגלל הקישוטים המיוחדים (או שלא מיוחדים). זו הייתה כוונתי.
 

סוריא

New member
אהה.. אז תגיד ככה :)

ברור שאני לא אקנה כיסוי ראש רק בשביל המחיר או הפירמה. אבל אם אני אמצא משהו שיפה לי בצורה מיוחדת, אני חושבת אשתדל לקנות אותו גם אם הוא יעלה הרבה. וודאי שלא כל כיסויי הראש שלי יהיו כאלה, אבל אני רוצה שיהיו לי איזה 2-3 כיסויי ראש מיוחדים בארון לאירועים מיוחדים, לשבתות, לחגים. ואם הכיסוי הזול יהיה לי יפה יותר מהיקר, וודאי שאני אקח את הזול. הכל הוא "מה שיפה", לא "מה שיקר". אמא של שירשור - תודה על הטיפים :)
 

עוד כהן

New member
כיסוי ראש - פרטים לבקשתך

שם המוכרנית: פיבי. 04-8734162, 054-2084211 למרות שאשתי אומרת שזה קצת חבל להגיע ממקום מגורייך למקום מגורי, שכן בטוח שתמצאי בעיר שלך. אבל בכל זאת, שתהני.
 

Honey girl17

New member
מותר לי? :)

גמאני חשבתי כמוך עד לא מזמן... עד שניכנסים לחנות, שמים כובע מהמם על הראש ונדלקים... כובע או מטפחת זה פריט לבוש כמו חולצה וחצאית..כמו שיש לך את הסיגנון הייחודי שלך בבגדים, ככה תמצאי את סגנון הכובעים שמתאים לך... וב"ה יש מבחר עצום...
והכי חשוב זה ללכת לחנות מתוך שמחה והתלהבות ולשים את כל החששות בצד..כי אין סיבה לחשוש!
בהצלחה
 

שרונס21

New member
אחותי היקרה!

בתור אחת שעברה לדעתי את כל הסגנונות... (רוצה פרוט??? ) העצה הכי טובה זו שכבר נתנו לך, לקנות בגבול. לא להסחף! החנויות ממשיכות ליצר כל הזמן כסויי ראש
, תמיד אפשר לקנות אחרי החתונה... לגבי הרצון לשים כסוי ראש מאהבה, זו ממש עבודה קשה. (במידה והשיער שלך לא 'געשה'...) אני עד היום, ממש כך, מתמודדת עם זה (לא במעשים כמובן,אלא ברגשות). בהצלחה מכל הלב!
 

tamarhp

New member
../images/Emo45.gif

לא לקנות הרבה לפני החתונה - רק אחרי שמתחילים ללכת יומיום עם כיסוי ראש ולהתחיל לקשור/לשים וכו' - רואים מה באמת הכי מתאים ונוח.
 

צנה

New member
ואני רציתי להבין

בכל הצינעה למה להסתיר את יפי הבריאה? אם חנן אותך השם יתברך בשיער יפה למה להסתירו?
 

סוריא

New member
האמת היא שאני מאד מתחברת לזה.

אבל מכיוון קצת אחר. היופי שלי הוא לאיש שלי בלבד. אזז אף אחד אחר לא צריך להסתכל עליי, ואני לא אתייפה בשביל מישהו אחר, או אתייפה לידו. אבל עדיין קשה לי לכסות פתאום את השיער שהיה לי דבר כל כך טבעי עד עכשיו(אגב, כיסוי ראש היה נראה לי דבר יפיפה ומהמם עד לפני שפגשתי את ארוסי. אפשר ממש לומר שחיכיתי לרגע שאשים כיסוי ראש). בכלל, אני חושבת שזו רק סיבה ראשונית. אחרת איך אפשר להתמודד עם הסיפור בגמרא על האשה ההיא שגם קירות ביתה לא ראו את שיערות ראשה ולכן יצאו לה בנים צדיקים? כלומר כאן, מציגים את הצניעות הובעת מכיסוי אש כאידיאל עליון, ולא את "יופיך הוא לבעלך" כאידיאל עליון. אחרת בעלה של אם הצדיקים היה רואה את שערה... מה שכן, אין ספק שנוכח העובדה שהרעיון הזה (היופי הוא לבעל בלבד) מוצא חן בעיני האיש שלי מאד, זה מקל עליי את העניינים בהרבה.
 
למעלה