שרשור חדש-הצעות לסיוע-מרכז הארץ

tamarah

New member
אני מתה לעזור - מה אפשר לעשות?

משפחה אחת כבר מתארחת אצלנו בירושלים, אבל אני רוצה לעשות יותר. אני טובה בארגון, יכולה לשעשע ילדים במקלטים, שמחה לעניין מבוגרים בסיפורי ארץ ישראל (אני מורת דרך), בקיצור - יו ניים איט. באפשרותי להגיע ברכבי הפרטי לאן שתגידו ולעזור בכל טווח ועוטף. למישהו יש רעיונות? :) תמר
 

kerenadv

New member
סיוע לבעלי עסקים מהדרום

אנא עזרתכם בפרסום הפעילות לטובת בעלי העסקים מהדרום! עסקי הדרום מגיעים לראשל"צ במסגרת הפעילויות הרבות למען הקהילה אותן מבצע המרכז הישראלי לריהוט בסניפיו, הוחלט לשתף פעולה עם "קונים באהבה" ויו"ר העסקים הקטנים בשדרות ולארח מגוון בעלי עסקים מהעיר שדרות ועוטף עזה אשר אינם מסוגלים להתפרנס בעירם בעקבות ההתקפות וההסלמה בדרום, למכירת מוצריהם לקהל תושבי המרכז. המרכז הישראלי לריהוט בראשל"צ, המשתרע על פני שטח של כ- 12,000 מ"ר, יעמיד לרשות בעלי העסקים משדרות את המתחם למכירת מוצריהם בין התאריכים 5.1.09 ועד 7.1.09 (ימים ב'-ד'). לצורך הפעילות יפרסם המרכז הישראלי לריהוט באשר לבואם של אלפי מוצרים משדרות במדיה המקומית על מנת להבטיח את הצלחת הסיוע. פעילות דומה מתוכננת גם בסניף המרכז הישראלי לריהוט באשדוד עם בוא הרגיעה באזור זה. המרכז הישראלי לריהוט הינו הקניון הגדול והיחיד בישראל המתמחה בריהוט בלבד! מתוך הבנה לליבו של הצרכן אשר עושה סקרי שוק רבים טרם רכישת רהיט לביתו או למשרדו, ריכזנו את מיטב חנויות הרהיטים תחת קורת גג אחת. כיום המרכז לריהוט פועל בשני סניפים ובימים אלו מקים סניפים נוספים ברחבי הארץ. כל סניף של המרכז לריהוט שם לעצמו מטרה להוות כגורם תורם משמעותי באזור פעילותו. לפיכך, המרכז הישראלי לריהוט מפיק פעילויות רבות לטובת הקהילה הסובבת אותו ודואג לצרכן לחוויית קניה ייחודית ובטוחה החל מביקורו במרכז ועד לקבלת המוצרים אותם רכש. אנו מזמינים אתכם לשתף עמנו פעולה ולבקר במרכז הישראלי לריהוט על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק לכם ולקהילה ממיטב יכולותינו (ולא רק בתחום הריהוט). להרשמה: קונים באהבה: 08-6892777 לפרטים נוספים: 054-2599233
 
אוי את מדהימה

אין לי שום רעיון אבל אני גאה בטירוף שיש אנשים כמוך בעיר החשובה בעולם ובמדינה שאני חי בה...!
 

tamarah

New member
תודה :)

זה בא כנראה מאיזה זיכרון מ-1948, כשירושלים היתה במצור באב-אל-וואד, ואנשים בתל אביב ישבו בבתי קפה. מאז ועד היום כל ירושלמי יודע מה זה לחיות בפריפריה (לא שנולדתי אז, אבל הזיכרון הקולקטיבי עובר בתורשה...). ועכשיו יאללה, שמישהו יעביר אותי כבר משלב הדיבורים לשלב המעשים!
 

פרלמנים

New member
../images/Emo70.gifשרשור חדש-הצעות לסיוע-מרכז הארץ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

tamarah

New member
בואו להתפנק בירושלים - מקום למשפחה גדולה

הבייסמנט המרווח והנעים שלנו שימש משפחה מאשקלון, ועכשיו הוא פנוי בשבילכם. נשמח לארח משפחה גדולה (אפילו 8 נפשות) לאורך זמן בלתי מוגבל. אנחנו שומרי כשרות + ילדים קטנים, ומוכנים לארח כל משפחה, ואפילו את חיית המחמד שלה :) צרו קשר!
 
כל כך יפה מצידכם

אם יש דבר חיובי במלחמה הזאת זה שמגלים שיש כאן אנשים מה זה טובים כל הכבוד אני חושבת לבוא להתארח אצלכם, בחיים לא הלכתי לאנשים שאני לא מכירה אבל אני מתה כאן מפחד (אשדוד 9 אני עם 2 ילדים קטנים בני שנתיים ושלוש וחצי זה עוד אקטואלי?
 

tamarah

New member
דניאלה יקירתי

משפחה אחת אמורה להיכנס מחר לבייסמנט שלנו, אבל יש לי בשבילך גם חדר אורחים בונבון, ובו מיטה כפולה (נוער נפתחת) ומקום לעוד מזרון, בקיצור - לזוג + ילד. בחדר הצמוד אליו, בו ישנים שני ילדיי הקטנים, אפשר להכניס עוד מזרון, כך שהמותק בן שלוש וחצי יוכל לישון אתם. אם הסידור הזה נראה לך, את מוזמנת בכיף, ולמרות שאנחנו לא מכירים, אני בטוחה שיהיה לנו נעים ונוח יחד. שווה פי אלף מאשר להישאר באשדוד ולשקשק. מה דעתך?
 

tuku3

New member
מעוניינים לארח זוג + חתולים ברחובות

יש לנו חדר פנוי בדירתנו ונשמח לארח זוג או זוג + ילד + חתול, או חתולים שצריכים פיתרון זמני בזמן שבעליהם מתארחים. אנחנו זוג + שני חתולים.
 

orvoar

New member
../images/Emo140.gifאמנם כבר רשמתי בשרשור הקודם....

אמא עם שתיי בנות, אשמח לעזור אם אוכל, אמנם ביתנו קטן אך נשמח לארח הורה יחיד/זוג עם ילד/ה או שניים. (למען מטרה שכזו) ניתן להביא גם בעליי חיים יש לנו גינה דיי גדולה עם כלב וחתולה. ניתן לפנות למייל [email protected] מיקי.
 

alma43

New member
מזמינה להיתארח במושב

ליד חדרה. מי בא??? יש לי בית מרווח 4 בנים נחמדים 2 בוגרים ו2 צעירים בניח 12 ו-10 יש חדר פנוי אחד יש כלבה , חתולים וחמוסים כתבתי בשרשור אירוח למטה מוזמננת מישפחה עם ילדים אפילו בגילאי יסודי מנהל בית הספאר רעות היזמין אותכם אלינו לכיתות .. שלום רב, לאור המצב בדרום הארץ התחילו להגיע לרחבי המועצה האזורית מנשה משפחות אשר נאלצו לעזוב זמנית את ביתן בסביבות רצועת עזה (ולמען האמת – ברדיוס גדל והולך). ביה"ס רעות מבקש להירתם לעזרת משפחות אלה, ולארח בכיתות את ילדיהן. הילדים ישובצו בכיתות ביה"ס, וישתתפו בפעילויות השונות. כבר היום הגיעו שני ילדים אשר מתארחים בקיבוץ מענית, ומחר צפויים להגיע שנים נוספים. נשמח לארח ילדים אלה, שמחה המהולה בצער על כך שנאלצו לעזוב זמנית את בתיהם. בברכה, עופר מוקדי מנהל בית הספר רעות
 

צוהלת

New member
נשמח לסייע לבודד\ת או זוג+ ילד\ה קטן\ה

יש לנו חדר פנוי בבית, מיטת עמינח שנפתחת לזוגית, נשמח לעזור ולארח אצלינו בראשל"צ, לצערי נפגעתי מהמיתון ואני מובטלת לכן תוכנית אומנותית וטיולים גם בתפריט!
צרו קשר במסרים!
 

מיכל ש2

New member
אירוח נערה/שתי נערות, בתל אביב

נשמח לארח נערה אחת או שתיים (בנות משפחה/ חברות), בנות כ-15. לנו בת אחת בת 15 (בכתה ט'), כלב וחתול ובית נעים בתל אביב. הנערה תוכל לגור עם הבת בחדרה או בחדר נפרד, לבקר איתה בביה"ס (ביה"ס לטבע) להתאוורר, לנוח, לבלות ולהנות איתנו. אנחנו איננו דתיים ואף לא שומרי מסורת, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון. ניתן לפנות במסר, מייל -,[email protected] , או בטלפון 050-8571483
 

bitshlomi

New member
ארוח למשפחונת לתושבי הדרום

שלום רב משפחה קטנה (לא דתיים) מעוניינים לארח משפחה נחמדה בכפר ויתקין לפרטים 0509968717 שלומי
 
אנחנו גרים בצפון הארץ - נשמח מאוד לארח

בס"ד אנחנו משפחה בצפון הארץ במכמנים. נשמח מאוד לארח משפחה אצלינו לכל תקופה שתצטרכו. חשוב רק לציין שאנחנו שומרי שבת. אקבל אותכם בזרועות פתוחות. בבקשה תתנו לנו לעזור לכם. ויויאן הורנשטיין
 

אודליה74

New member
אירוח משפחה מהדרום

אנחנו זוג צעיר המעוניין לארח זוג נשוי צעיר גם כן. גרים בראשון. 054-666-4000 אודליה
 

tudu

New member
פרסום בוידיאו חינם - לעסקים מהדרום !

אנו אתר לסרטי מומחים מציעים לבעלי עסקים מהדרום (עסקים קטנים או גדולים - בעלי אתר אינטרנט לעסק) הופעה באתר סרטי המומחים למשך שנה - בחינם ! צרו קשר, נסביר לכם איך לעשות סרטי וידיאו - וקבלו פרסום לשנה שלמה באתר המוביל לסרטי מומחים.
 
באשקלון, עוטף עזה, שדרות, מ.א אשכול

יש ראשי ערים ומועצות, אם את מורת דרך תוכלי לפנות אל אחד מהם שאולי יוכלו לארגן הסעות לילדים ובני נוער (כי אלה הגילאים שהכי הרבה סובלים סגורים בבתים), לסייע גם עם הורים מלווים לטיול אחד לאיזור שקט, שאת תוכלי לבחור כמורת דרך, ושם תוכלי להעביר להם יום אחד בשקט, בלי פחד מהטילים והאזעקות.. אני כתושבת אשקלון חושבת שזה יכול מאוד לעזור!!! וגם נראה שתוכלי לקבל אישור בלי בעיה, זה יתרום ויעזור מאוד! שיהיה בהצלחה.. וישר כח כן ירבו כמוך אמן !!
 
למעלה