Tapuzina Song Contest

Wild Dancer

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo41.gifTapuzina Song Contest../images/Emo41.gif../images/Emo79.gif

שלב בחירת השירים ושליחתם הסתיים ממש עכשיו, ואנו נכנסים לשבוע חדש ולשלב חדש בתחרות. שבוע עמוס בבחירות, שליחות, שינויים וכדומה עבר עלינו וכעת אנו נכנסים לשבוע הגורלי ביותר- שבוע ההצבעה. החוקים נותרים אותם החוקים כמו בשלב הקודם, כשכאן עדיין אנו צריכים להדגיש את האיסור שחל על כל מתמודד לפרסם את השיר איתו יתחרה. בסוף שלב זה, תפורסם מצגת הסיום שתכריז על התוצאות הסופיות של תחרות הפורום הראשונה במתכונת הנוכחית, שנערכת ע"י אור וגיא.
להלן רשימת השירים לתחרות הפורום מספר 1, מאי 2004:
1. צביקה פיק - אין מדינה לאהבה 2. Pernilla Wahlgren - Tvillingsjäl 3. Russ Landau - Survivor Ancient Voices 4. Agnetha Faltskog - If I Ever Thought You´d Change Your Mind 5. Jim Jidhed - Kommer Du Ihåg Mig 6. Jessica Marquez - Maria Magdalena 7. מאיה בוסקילה - הלב 8. Depeche Mode - Shake the Disease 9. Andrea - Noah 10. Gareth Gates - Sunshine 11. Sertab Erener - Ask Fos 12. Vesna Pisarovic - Sasvim Sigurna 13. Davinia - Mi Obsesión 14. Lena Philipsson - Det Gör Ont 15. Serdar Ortac - Beni Unut 16. Pernilla Wahlgren & Jan Johansen - Let Your Spirit Fly 17. Shirley Clamp - Min Kärlek 18. Sarek - Solen Glimmar 19. Sara Löfgren - Aldrig 20. Avril Lavigne - I'm With You 21. Withney Houston - I Will Always Love You 22. Ira Losco - 7th Wonder 23. Debbie Gibson - Foolish Beat 24. Xandee - Ay Que Calor 25. O´zone - Dragostea Din Tei 26. Brandy & Ray J - Another Day In Paradise 27. Ines - Right Here 28. Ruslana - Kolomijka * סדר השירים נקבע בהגרלה בין המתמודדים. לפניכם מגוון דרכים לשמיעת השירים. - השירים ישותפו אצלי בתוכנה סולסיק בכינוי- orarber. - באינטרנט הוקם עמוד מיוחד בו תוכלו להוריד את השירים- הכניסה כאן. אתר האינטרנט לא יהיה זמין לאורך כל הזמן, לכן רצוי להשתמש גם בסוגי ההורדות האחרים. - למשתמשי האיי סי קיו, תשלחו בקשה אלי (137498840) ואני אשלח לכם את כל השירים. - משתמשי המסנג'ר יוכלו לבקש ממני במסר אישי לשלוח להם דרך התוכנה.
תהליך ההצבעה:
שיטת ההצבעה היא בדיוק כמו באירוויזיון, 12 נק' לשיר האהוב ביותר, 10 נק' למקום השני, 8 נק' למקום השלישי, 7-1 למקומות 4-10. ההצבעה תישלח אך ורק במסר אישי אלי ואל גיא (Flendy), מה שאומר שתצטרכו לשלוח 2 מסרים, אחד לכל אחד מאיתנו. שלחו כאן מסר לגיא-Flendy. שלחו פה מסר אלי-Wild Dancer. בהצבעתכם נא התייחסו לשם השיר והזמר/זמרת/להקה/דואט משום שפרטי האדם ששלח כל שיר ישארו חסויים עד לפרסום המצגת. לשרשור זה יש להגיב רק בשאלות. תגובות על כל שיר ושיר יתקבלו בשמחה גם משאר חברי הפורום במסר אישי. אני מזמין את כל האנשים שמתעניינים, לשמוע את השירים ולתת את דעתם. אנו מאחלים לכולכם המון בהצלחה.
 

Flendy

New member
לא רק ASK

אבל אנחנו מתחילים מהתחלה. מאפסים הכל.
 

Wild Dancer

New member
אין שום קשר בין התחרויות הקודמות...

בתחרות הנוכחית, היה מותר לשלוח כל שיר, כל שיר שהשתתף בעבר באחת התחרויות. לכן, Ask נכלל ברשימה.
 

Friends Freak

New member
אפשר אפשר אפשר אפשר אפשר אפשר

אולי להסביר לי את התחרות? מי יכול להשתתף בה? - כל הפורום, או רק כמה חברים שנבחרו להשתתף מראש?
 

Wild Dancer

New member
פרטים על התחרות:

התחרות נפתחה לפני שבוע והייתה פתוחה ל-28 משתתפים ששלחו את שיריהם בשבוע האחרון. בשבוע הקרוב כל המתחרים יצביעו. לתחרות ניתן לשלוח כל שיר שקיים עלי אדמות. ההצבעה הייתה פתוחה לכל הפורום. אם תזדקקי לפרטים נוספים, אל תהססי לשלוח מסר.
 

איליה.

New member
אם אתה אהבת,

אני כבר יודע שגם אני הולך לאהוב אותו. באמת שיר חמוד
Bahia hi, bahia hu, bahia ho, bahia ha ha
...Numa numa yey, numa numa yey, numa numa numa yey
 

גלעד יא

New member
אני מאוד מאוכזב מהשירים

חשבתי שאנשים ייצאו מהמשבצת של האירוויזיון וישלחו שירים שאני לא מכיר, ובמקום זה מצאתי בערך 7 שירים מקדמים של שבדיה, עוד 3 או 4 שירים שהיו באירוויזיון והמון זמרים שקשורים לתחרות בדרך כזו או אחרת. אולי בתחרות הבא נצא מהשבלוניות של האירוויזיון?
 
מה הקטע שלך?

אני באמת לא מבין. אנשים שלחו שירים שהם אוהבים. הטעם של האנשים בפורום הזה הוא אירוויזיון שירים של האיירו שיריי קדם שירים של זמירים שהיו ושהשתתפו באירו. זה הטעם של רוב האנשים פה ככה שאני חושב שבאמת אין לך ממה להיות מופתע או מאוכזב.
 

gilgulim

New member
אבל הוא צודק

נגיד אני אביא את השיר שזכה השנה ומולו את מוחמד ברקה - אנא ערף אנשים יתחברו יותר למשהו שהם מכירים
 
יש משהו בדברים שלך אבל

זה הטעם של האנשים פה. רובם אוהבים אירוויזיון ומם הסצם הם ישימו פה שירים של משתתפי אירו או שירים שהם סטייל טיאו שנאשים מכירים ככה שאני לא חושב שיש לו על מה להתאכזב זה אפילו היה ברור.
 

גלעד יא

New member
שלא תבין לא נכון

אחרי ששמעתי את השירים אני יכול להגיד שאני אוהב את רובם. אבל יש משהו "לא פיירי" בשליחת שירים מאירוויזיונים או קדמים, מפני שאלה שירים שרובם כבר מכירים, אוהבים ומתחברים אליהם. אין שום בעיה שישלחו את השירים האלה, פשוט דעתי האישית בלבד היא שהיה יכול להיות נחמד (מבחינתי) להכיר את הטעם של משתתפי הפורום בשירים שהם מעבר לתחרות האירוויזיון. על זה יש מספיק נושאי שיחה בפורום
שוב, אני מאחל בהצלחה לכולם
 
למעלה