ביטוחי אתיקה יש להם?

yonishw

New member
../images/Emo97.gif ביטוחי אתיקה יש להם?

לאחרונה שמעתי שהיו בעיתונים כתבות על ביטוח ישיר וביטוח תשעה מליון שהם בעצם אותה חברה. לחברה זו יש 2 קמפיינים שונים, 2 שמות, אפילו תעריפים שונים! וכל זאת כדי לסגור את הלקוחות ולהוביל אותם אל אותה קופה ענקית של כסף. תהיתי אם אין פה הטעייה מכוונת ולא חוקית של הציבור, מאחר ש-73% מהנשאלים בסקרים לא ידעו בכלל שמדובר באותה חברה. האם אין פה בעיה אתית לפרסום בשיטה תחמנית שכזו? ובטח בתחום הביטוח?
 

fiona789

New member
וואו לא ידעתי!

לא היה לי מושג שזו אותה חברה!מסכימה איתך בהחלט לגבי האתיקה שבעניין.אין ספק שיש היום פרסומים שמטעים את הצרכן,מבלבלים אותו,ומובילים אותו למלכודת בצורה לא ישרה והוגנת.הם חושבים שהצרכן הישראלי טיפש .9 מיליון והקש על ה5 הצליחו בתכנית שלהם,ככה זה נראה,אבל אולי עכשיו לא לאורך זמן..לדעתי צריך לחוקק חוקים כנגד תרגילים כאלה.
 

MRJ1

New member
זה דומה (בהטעיית הצרכן) לקמפיין של יס

בקמפיין של יס, מציעה החברה להצטרף ליס מקס ולקבל את המכשיר ללא תשלום. אך כשמתקשרים ומזמינים מגלםים מהר מאוד את שיטת הרווח: עליך לשלם מחיר גבוה יותר מזה שאתה משלם על חבילות ובכך תקבל את המכשיר הנדרש ללא תשלום. "ללא תשלום"? לא בטוח בכלל....
 

colombo27

New member
לא רק

אני מכיר את התחום הזה טוב מאד, לא רק יס- אלא מלא חברות אחרות, אבל אין ספק ש9 מליון ו55 עושים בית ספר על איך מערבבים טוב טוב את הצרכנים מבלי שהם יודעים. עובדה שזה תיקתק אותם קדימה. הבאסה להם, שזה מעורר הרבה זעם אצל הלקוחות שמרגישים עכשיו חוסר אמינות מצד שתי החברות (או אחת, איך שתראו את זה עכשיו)...
 
אין כאן הטעיית צרכן

הרשות להגבלים עיסקיים אשרה את איחוד שתי החברות, כאשר ביטוח ישיר מציינת בפירוש שהיא מראה בגלוי ומזכירה כי היא חברה מאוחדת (ישיר IDI). הטעיית הצרכן היא דבר אחר לגמרי ובכלל לא קיימת פה. יותר מזה, הטענה שיש פה פגיעה בצרכנים משוללת כל יסוד. נסה להתקשר לכל אחד ממוקדי השירות על מנת לקבל הצעה. תראה שאין כאן תיאום מחירים.
 
ככה זה...

כשרמת השירות לצרכן היא אפסית, כשרמת האמינות של החברות היא אפסית, שהצרכנים לא באמת יודעים לעשות חרם כדי להשפיע. בעצם ככה נראית גם הכנסת שלנו והממשלה שלנו... אז כנראה שמגיע לנו...
 
זה מסריח אבל בסדר.כנסו תגלו עוד דבר כזה

בענייני חיתולים דווקא. סוד קטן: החברה המובילה במכירות, האגיס' והחברה הקטנה יחסית 'טיטולים' (או משהו דומה אני פשוט לא בקיא במותגי חיתולים...) הם אותו גוף והכסף זורם לאותו מקום. סה"כ מדובר במטרה של הברה הגדולה למעוך מכל כיוון את הצחרה הגדול-'פאמפרס'. יש מבין?
 
למעלה