JewishGen

  • פותח הנושא ruva
  • פורסם בתאריך

10david10

New member
אני מאמין שאנשים ישמחו לעזור, אך כדאי להיות כדאי יותר ספציפי כדי שיהיה ניתן לעזור.
 

ruva

New member
אני משתמש JEWISHGEN ותיק, בעבר נעזרתי הרבה באתר בחיפוש שורשים ובהצלחה.
מאז השינויים שבוצעו לאחרונה באתר, לא מצליח להגיע לאינפורמציה-לתוכן.
מבקש הדרכה, תודה.
 
הם לא באמת שינו את האתר הם רק שינו את דף הכניסה, וקשה לי לומר שזה שינוי מבורך. מצורף צילום מסך, הקשה על כל אחד מהמסומנים באדום תוביל לדף החיפוש.

1600910415921.png
 

שרי סילבר

Active member
גם אצלי קיימת בעיה מאז ששינו את האתר. איני יודעת אם זו הבעיה שגם אתה נתקל בה, אבל בכול אופן: כשאני מנסה להיכנס אל האתר דרך הקצה העליון (Login to JewishGen), אני מקבלת הודעת שגיאה באדום, שאומרת שיש בעיה עם פרטי-הקשר שלי. משם אני מופנית הלאה כדי לפתור את הבעיה. בשעתו, כשהבעיה צצה, ניסיתי לפתור אותה באמצעות ההפניה דרך האתר, אבל שום דבר לא עזר, והבעיה נותרה בעינה. מכאן יש אי אילו אפשרויות:

1. לפנות אל התמיכה של ג'ואישג'ן כדי לקבל את עזרתם,

2. מכיוון שלא היה לי זמן לכך בשעתו, ניסיתי לבחון מה קורה אם כשאני מקבלת את הודעת-השגיאה אני ממשיכה בכול זאת הלאה, ובוחרת משהו מתוך התפריט. למשל: בחרתי את אחד מבסיסי-הנתונים. חיפשתי בו שם מסוים, וקיבלתי רשימה של תוצאות. כשנכנסתי אל כול אחת מהתוצאות לא היתה בעיה, יכולתי לראות את הפירוט היטב.

3. זכור לי, עם זאת, שבמצב מסוים לא יכולתי להתקדם מעבר לדף עם הודעת-השגיאה, אולם כשחזרתי לאחור (עם החץ לאחור בראש-הדף) וניסיתי שוב בפעם השנייה, זה עבד היטב. מאז, כשלא עובד בפעם הראשונה, אני חוזרת לאחור, ועושה את הפעולה שנית.

כאמור, איני יודעת מה בדיוק הבעיה בה אתה נתקל, כי לא פירטת. אם זו לא הבעיה בה אני נתקלת, עדיף שתסביר מה קורה כשאתה מנסה להיכנס: האם אתה מקבל מסך ריק? האם אתה רואה הודעת-שגיאה? אם אתה מקבל הודעת-שגיאה, מה כתוב בה? זה אולי יעזור לנו להנחות אותך הלאה.

שרי
 

ruva

New member
גם אצלי קיימת בעיה מאז ששינו את האתר. איני יודעת אם זו הבעיה שגם אתה נתקל בה, אבל בכול אופן: כשאני מנסה להיכנס אל האתר דרך הקצה העליון (Login to JewishGen), אני מקבלת הודעת שגיאה באדום, שאומרת שיש בעיה עם פרטי-הקשר שלי. משם אני מופנית הלאה כדי לפתור את הבעיה. בשעתו, כשהבעיה צצה, ניסיתי לפתור אותה באמצעות ההפניה דרך האתר, אבל שום דבר לא עזר, והבעיה נותרה בעינה. מכאן יש אי אילו אפשרויות:

1. לפנות אל התמיכה של ג'ואישג'ן כדי לקבל את עזרתם,

2. מכיוון שלא היה לי זמן לכך בשעתו, ניסיתי לבחון מה קורה אם כשאני מקבלת את הודעת-השגיאה אני ממשיכה בכול זאת הלאה, ובוחרת משהו מתוך התפריט. למשל: בחרתי את אחד מבסיסי-הנתונים. חיפשתי בו שם מסוים, וקיבלתי רשימה של תוצאות. כשנכנסתי אל כול אחת מהתוצאות לא היתה בעיה, יכולתי לראות את הפירוט היטב.

3. זכור לי, עם זאת, שבמצב מסוים לא יכולתי להתקדם מעבר לדף עם הודעת-השגיאה, אולם כשחזרתי לאחור (עם החץ לאחור בראש-הדף) וניסיתי שוב בפעם השנייה, זה עבד היטב. מאז, כשלא עובד בפעם הראשונה, אני חוזרת לאחור, ועושה את הפעולה שנית.

כאמור, איני יודעת מה בדיוק הבעיה בה אתה נתקל, כי לא פירטת. אם זו לא הבעיה בה אני נתקלת, עדיף שתסביר מה קורה כשאתה מנסה להיכנס: האם אתה מקבל מסך ריק? האם אתה רואה הודעת-שגיאה? אם אתה מקבל הודעת-שגיאה, מה כתוב בה? זה אולי יעזור לנו להנחות אותך הלאה.

שרי שלום
אין לי בעיה עם "Login to JewishGen" , אני נכנס לאתר ללא בעיות. בשלב מאוחר יותר, כאשר אני מגיע לקבציי נתונים, אני לא מצליח לפתוח אותם.
מצרף קובץ PDF שלבי פעולות שעשיתי כדי להגיע לנתונים.
נכנסתי ל-JewishGen בטלפון נייד, הגעתי לאינפורמציה ללא שום בעיה. בעיה יחידה אי נחות בגלל גודל מסך.
ראובן
 

קבצים מצורפים

  • כל מאגרי JewishGen.pdf
    KB 265.1 · צפיות: 5

שרי סילבר

Active member
לא בטוחה שהבנתי: איך הגעת אל הקובץ שצירפתו? מדף-השער של הג'ואישג'ן לאן אתה מנסה להיכנס?
 

ruva

New member
לא בטוחה שהבנתי: איך הגעת אל הקובץ שצירפתו? מדף-השער של הג'ואישג'ן לאן אתה מנסה להיכנס?
פתרתי, אני נכנס ל JewishGen..בעיה הייתה בהגדרות של דפדפן Google Crome.
תיקון-סדר פעולות:
1. לפתוח דפדפן Google Crome
2. בצידו השמאלי של מסך למעלה - לחיצה על שלוש נקודות.
3. בחלון שנפתח - לחיצה על "הגדרות"
4. במסך שנפתח - לחיצה על "בדיקה עכשיו"
5. בגמר בדיקה - לסגור דפדפן.
6. לפתוח דפדפן מחדש ומכאן לבצע פעולות רגיל:
7. .......JewishGen/Login
בהצלחה
 
למעלה