s25e11



נשארו 6 שחקנים ולא משנה איך מסתכלים על זה, למלקולם ודניס אין סיכוי לנצח את המשחק. כבר עכשיו יש 5 אנשים במושבעים שלא יתנו להם את הקול שלהם, אולי פרט לRC.

כך שאם יהיה מצב של פיינל 3 - מלקולם, דניס ועוד אחד, אז השחקן השלישי לוקח.

ואם יהיה מצב של פיינל 2 - ומלקולם או דניס ימצאו את עצמם בגמר מתחרים באדם אחר, עדיין אותו אחד לוקח את הזכייה.

ובלי שום קשר; לדעתי, אסור להפקה ללהק אנשים שמאמינים יתר על המידה למשחק. הם מוציאים את כל המהות של הישרדות. ליסה יותר גרועה ממאט אלרוד (Matt Elrod).
 

bamboozled

New member


דווקא לא חושב - דניס התחילה לאבד את הסיכויים לנצח אבל מלקולם עדיין אחד הפייבוריטים לקבלת קולות מושבעים
 

אורישקי

New member


ממש לא! דניס מילא (אני יותר מאשים את העריכה בזה כי חוץ מאבי ואולי גם ארטיס ופיט לא תפסתי מאף אחד שם ששונא אותה) אבל מלקולם מאד אהוב שם לדעתי. ועוד להגיד שאבי תנצח מולם? אין סיכוי.
 

Confide In Omer

New member


למה אין להם סיכוי? יש להם יותר סיכוי מאשר לאבי וקרטר, זה בטוח. ולמה שהאחרים לא ירצו להצביע להם? הם שיחקו משחק טוב, ואין לאחרים יותר מדי סיבות להיות ממורמרים עליהם.
 

NP16

New member


הם גם לא בגדו באף אחד. פנר ידע שהם מצביעים נגדו ועשה אותו דבר.
לא היה להם ממש ברירה. פנר וקרטר לא הבטיחו להם מעבר ל6.
לפיט,אבי וארטיס אולי מלקולם היה מחובר, אבל נראה לי שהם יבינו.
אבי נראית מיודדת איתו.
 

niro62

New member


אז כן, עברנו את השיא של העונה, אבל עדיין אני חושב שזה היה פרק ממש טוב וממש נהנתי. מכירה פומבית זה תמיד כיף ומצחיק, ואבי פשוט גדולה, לאורך כל הפרק היא פשוט הרגה אותי מצחוק, איך שהיא סיפרה לכולם שיש שני דברים על הפתק, וקרעה אותו בשביל שאף אחד לא ידע, חחחחח אני פשוט נקרעתי מצחוק, מעניין אם מישהו האמין לה, אני יודע שאני לא הייתי מאמין. וזה תמיד כיף שמישהו שכולם רוצים להדיח זוכה בחסינות, במיוחד אם זאת אישה, שזה יותר נדיר וקשה בשבילה לקחת חסינות. לכן ממש שמחתי שאבי לקחה את המשימה. ואז כצפוי כולם מדברים על להדיח את פנר, וליסה הפוסטמה הולכת ומספרת לפנר כי היא כל כך אוהבת אותו ורוצה להתקדם איתו אבל עדיין היא הולכת להצביע לו כי היא לא תשבור מילה, אוייי איזה מטומטמת, ממש כאב לי על פנר, הרגשתי שהוא הולך להתחיל לבכות שליסה סיפרה לו את זה, אבל שאפו שהוא עשה כל מה שהוא יכול בשביל להישאר, סקופין שוב פעם הקול המכריע, ואבי שוב פעם נמצאת במיעוט, ופנר הולך הביתה, כמה חבל :( .
וככה נשארנו עם 6 שחקנים, 4 מהם הייתי רוצה לראות מנצחים, ואת ה2 האחרים בשום פנים ואופן לא, למרות שזה כנראה מה שהולך לקרות.
דירוג:
1)סקופין
2)מלקולם
3)דניס - למה מקטינים לה את הזמן מסך מפרק לפרק?
4)אבי מריה
5)ליסה - פשוט מעצבנת
6)קרטר
 

Double U

New member
פרק 11

איזה כיף שמישהו שרציתי יודח כל העונה סוף סוף הודח! ההרגשה הכי טובה בעולם!
ההססנות של פנר בפרק הקודם עלתה לו בהדחה בפרק הזה. כמו שאמרתי, הוא היה צריך להסכים לברית עם ליסה וסקופין (שהוא ככל הנראה כן היה הולך איתם בסופו של דבר, לפי התחנונים שלו אליהם היום).
אבי הייתה ממש סבבה בפרק הזה. עדיין משחק חברתי גרוע אבל אהבתי שהיא לא ויתרה וזכתה בחסינות. בעונה הקודמת התעצבנתי שטרוי זכה בחסינות כשהוא היה אמור לעוף כי הוא כל הזמן זרק את זה בפרצוף של שאר השבט. אבי במפתיע התנהגה יפה מאוד אחרי זה.
לא יפה מה שההפקה עשתה לקרטר עם הויתורים למען השבט, ועוד בשני הפריטים שהוא זכה בהם...במיוחד כשהוא זכה בעוף זה הרגיש כאילו ג'ף המציא את זה ברגע האחרון

ודניס ומלקולם פשוט אדירים. ממצב של 2 מול 12 עכשיו הם במצב של 2 מול 4 והם גם בברית השולטת. הכל יכול לקרות שבוע הבא אבל בינתיים המצב שלהם טוב ולמלקולם עוד יש אליל.

אז אין לקט בעונה הזאת? אני ממש מקווה שאין.
חוץ מזה אני מרוצה מהעונה הזאת. אומנם אף שחקן לא משתווה לקים ספרדלין אבל יש יותר תהפוכות.
 


ליסה - אם אני אשמע שוב וידוי.. עזבו וידוי, את הקול של ליסה - אני אירה בעצמי. לא מסוגל לשמוע אותה - גם כשהיא לא מתכיינת בכוונה, היא נשמעת מתבכיינת וצדקנית מהסוג הגרוע ביותר. ליל מעונה 7 עדיפה עליה!!111 אני מרגיש כאילו בכל פרק בארבעת הפרקים האחרונים, ליסה קיבלה זמן מסך יותר מכל האחרים ואולי אפילו 50% מהוידויים. אני ממש ממש ממש חושש לניצחון שלה.

דניס
- היא המלכה של העונה מבחינתי, והסמיילי העצוב הוא על כך שהיא מתחילה לקבל עריכת "טווילה" אפילו שאסטרטגית היא SMASHING את האסטרטגיות של כל האחרים. זה התחיל בסוף הפרק הקודם, והמשיך עכשיו. אפשר לצייר גרף של עריכה חיובית לליסה עולה, ועריכה חיובית לדניס, שהייתה בתחילת העונה, יורדת. אני ממש ממש ממש ממש מקווה שאני אתבדה והיא תיקח את העונה הזו, ולא תהיה לי עוד אכזבת הולי. כיוון שמאז עונה 21 לא הייתה לי פייבוריטית כמוה (גם בעונה 23 היו לי פייבוריטים, אבל שם זה היה אנשי שבט שלם - סבאי).

מייקל - אם לא דניס, אז אשמח לניצחון של מייקל שנראה בפרקים האחרונים כאילו יחסי האנוש שלו משתפרים.

מלקולם - אני מאוד אוהב אותו!! משחק פיקס כמו דניס. נראה כאילו יש לו קשר טוב עם שאר החמישיה שנותרה במשחק. אם לא דניס, אז מלקולם גם בא לי טוב בתור מנצח.

פנר - בפרק הזה ראו כמה הטעות שלו מהפרק הקודם להתנהגות "דולי" פגעה בו. זה עלה לו בהדחה כואבת. חיבבתי אותו! אבל אף פעם לא רציתי שינצח בעונה הזו, אז טוב שהוא עף.

אבי מריה -
. בפרק הקודם ממש חיבבתי אותה, אפילו שהיא השטן בהתגלמותו. בפרק הזה חזרתי לשנוא אותה- בגלל דניס.

"קרטר" - .

דירוג:
1. דניס

2. מייקל
3. מלקולם
----
4. "קרטר"
5. אבי-מריה

6. ליסה
 

Outplay

New member


לא יודע למה, אבל ממש אהבתי את אבי בפרק הזה ומאד שמחתי שהיא לקחה את החסינות. נראה לי שעכשיו בגלל הסכסוכים שנפתחו בשישייה היא פתחה לעצמה הזדמנות להגיע לפיינל 4 או אולי אפילו ל3.
הפרק היה ממש צפוי וכרגיל מחזק את העובדה שליסה הבוכייה תנצח. אבל לדעתי מייקל עשה צעד ממש לא חכם, אם הוא היה מגיע לגמר עם קרטר ואבי הוא היה לוקח את כל קולות המושבעים, אפילו מול פנר הוא היה מנצח...
 


שוב פרק מצוין!
אבי הוכיחה שאמנם אין לה משחק חברתי בשיט ואפילו שלקחה חסינות היא לא בדיוק גברת עולם, אבל היא אסטרטגית, יש לה ראש, היא פייטרית והיא שחקנית הישרדות, לא סתם סיידקיק של פיט. היה פשוט אורגזמטי לראות אותה לוקחת חסינות. ואם אני לא טועה, זה פעם ראשונה שמישהו שקיבל יתרון למשימה במכירה פומבית גם ניצח במשימה (ואם זה קרה כבר, היא האישה הראשונה)
דניס ומלקולם כרגע משחקים מושלם. אין טעויות, אין שטויות, פשוט משחק נקי, פשוט וטוב. העובדה שמלקולם שומר על האליל ממועצה למועצה בלי שהשם שלו עולה בכלל היא מדהימה.
מייקליסה סה"כ בסדר כצוות, אבל הגאונות של מייקל מתאזנת עם הטיפשות של ליסה.אויאויאוייייייייייי המשחק אכזרי מדי לנזירה החסידה וטהורת הלב ליסה???? בואו נבכהההה כולנווווווווו ביחדדדדדדדדד בווווהווווהוווווווווווו
תסתמי את הפה שלך אישה את מגעילה אותי.
פנר היה עם פלוסים ומינוסים הפרק ויפה איך שהלך לו בחסינות כי בגיל 80 זה כבר לא הולך ברגל. אמנם חבל שהודח, אבל הוא היה מקום 5 שלי, לפני ליסה ו
קרטר. הוא פשוט אחד השחקנים הכי עלובים, מטומטמים, מיותרים ומשעממים בתולדות הישרדות. אתה רע! משתזפת רע! קליש כבר מזמן הייתה משמידה אותו.
 

Double U

New member
היא לא

הבן אדם הראשון וגם לא האישה הראשונה שזוכה ביתרון במכירה הפומבית וזוכה בחסינות:
בעונה 11 דני קנתה את היתרון וזכתה בחסינות (מה שכנראה נתן לה את המיליון).
ואחרי זה היו עוד כמה פעמים שזה קרה (ע"ע טרויזן)
 

אורישקי

New member


סבבה.
פנר מותק אבל תכלס די הביא את זה על עצמו בפרק הקודם.
אבי שיחקה אחלה הפרק והיא הרסה אותי עם הלשון לדניס

מפחידה אותי קצת העריכה שדניס מתחילה לקבל, ואם היא תפסיד מול ליסה זה יהיה גזל.
ליסה מעצבנת.
 

Confide In Omer

New member


יששששש, סוף סוף!!! הבן אדם שהכי רציתי שיודח - סוף סוף הודח!
ביי ג'ונתן. אני בטוח שנתראה בעוד איזו עונה, ברגע שג'ף יחשוב על תירוץ חדש שבגללו אפשר להביא אותך שוב.

1. דניס ומלקולם -
רואים אותם קצת פחות משום מה. אחד מהם חייב לזכות!!

3. ליסה -
עם כל חיבתי אליה, באמת היתה קצת מעצבנת הפרק. אולי זה בעיקר העריכה שלה, אבל כמה אפשר לשמוע אותה מדברת על זה שהיא אוהבת את המשחק אבל לא בנויה אליו? אני לא חושב שהיא תזכה. אם היא הייתה מנצחת, אני חושב שהיא הייתה מקבלת עריכה שונה, פחות מתלבטת ויותר בטוחה בעצמה.

4. סקופין -
מצחיק איך שבעונה 2 לא סבלתי אותו, והפעם אני ממש מחבב אותו. אני עדיין לא רוצה שהוא יזכה, אבל הוא אחד האהובים עליי העונה.

5. אבי -
לגמרי הפתיעה אותי, היא שיחקה טוב הפרק. בתחילת האתגר חסינות ממש קיוויתי שכל אחד אחר יזכה ולא היא, ואז הבנתי שבעצם עדיף שהיא כן תזכה, כי אז זה יהיה הרבה יותר מעניין.
לא יפריע לי בכלל אם היא תזכה בעוד חסינות ונוכל להגיד סוף סוף להתראות לקרטר.

6. קרטר -
מבאס אותי ש(אלא אם הוא יודח בפרק של הגמר), מחכה לנו פרק עם ההדחה שלו שבטח תהיה משעממת.
 

Double U

New member
אין שום סיבה ש

ג'ונתן יחזור לעונה רביעית. למיקרונזיה חזר כי היה מעניין באיי קוק, לפיליפינים חזר כי פונה יחסית מוקדם במיקרונזיה והיה ערפל לגבי מה היה קורה איתו במשחק.
בפיליפינים הוא פשוט לא סיפק את הסחורה. כמה שהיו ציפיות שהוא יחזור לעונה שלישית, הוא לא עשה שום דבר מיוחד ואין שום חשבון שלא נסגר איתו.
 

niro62

New member
ועדיין הוא עדיף על

ברנדון, פיליפ, קוקרן, אנדראה, פרנצ'סקה, קורין, ברנדה, אריק.
 

Double U

New member
קודם כל -
^

אני מעדיף את קורין, ברנדה ואריק על פניו. הם לא קיבלו הזדמנות שניה בניגוד אליו.
 


אוף אוף אוף אוף אוף!
איזה באסה, אם פנר רק היה מסכים בפרק הקודם לברית הכל היה נראה אחרת ודניס המעצבנת הייתה עפה!
אז מה עכשיו? כל מי שבמשחק אני שונאת.
דניס ומלקולם כבר ממש בלתי נסבלים, הפרצופים שלהם כאלה מציקים.
ליסה ומייקל סתם עיצבנו אותי הפרק,
רק אבי נשארה,
יאללה אבי לניצחון!
 


יש פתיח מלא? כבר התחלתי לאבד תקווה. מה שכן, אני מאבד עכשיו תקווה לגבי זוכה ראוי. מצד שני, המכירה הפומבית הגיעה. הייתה אינפלציה בשער הדולר ולא אמרו לי? או שהמחירים אמורים לשקף את המצב הכלכלי בארץ? כי כולם מזנקים על ההתחלה למחירים מטורפים. אפשר לחשוב שההקרבה של קרטר היא התערבות הפקה, אבל אל תשכחו מה קרה למתמודד הקודם שלא ויתר על המנה שלו לטובת השבט, וחוץ מזה, כולה תפוח אדמה אפוי אחד. מעניין שאבי נקטה בדיוק באותה השיטה כמו קורין כשהיא עצמה הייתה בסכנה, בהתחשב בעובדה ששתיהן שתי הבנות הכי פחות נחמדות שהגיעו רחוק בתולדות הישרדות.

אחרי שהיא התאבדה בכל מובן אפשרי בפרק הקודם, אבי חוזרת לשחק את המשחק... עם אותו משחק חברתי גרוע במיוחד שהיה לה מתחילת המשחק. לפעמים פרידה מבן הברית הקרוב ביותר יכולה לעשות רק טוב למתמודד, כשאחת הדוגמאות הכי בולטות היא אמנדה במיקרונזיה, שרוב מה שהיא עשתה עד הפיינל 8 הסתכם בחימום המקום של אוזי על המחצלת, הצלחה באתגרים וקנאות לכל אישה שמעזה להתקרב לאוזי, במיוחד אלכסיס. אחרי זה היא כבר חזקה לעצמה, תרמה לרצף הבליינדסיידים של העונה המהממת הזו וקשרה מחדש את הברית עם פרוואטי וסירי, שבאמצעותה היא גם הגיעה לגמר. האם אבי תוכל להגיע לגמר? בואו רק נגיד שאם היא תהיה שם, מגיע לה שאפו. וכרגע, היא משקרת לגבי מה שכתוב על רמז, דבר שאני לא זוכר מישהו עושה במשך הרבה עונות, למרות שהוא מהלך די פשוט.

אתגר החסינות... לא הגזמנו קצת עם החבלים בעונה הזו? אני רוצה לראות עוד אתגרים במים, בגלל זה התלהבתי שסוף סוף עזבו מקומות רחוקים מהים כמו גאבון וטוקנטינס, את ניקרגואה עם המים הסוערים ואת סמואה שרק אלוהים יודע למה לא היו שם אתגרי צלילה, והיו כמה אתגרים ממש יפים במים. מצד שני, עכשיו אני יודע שאם אי פעם הישרדות הישראלית תצלם בניקרגואה ויהיו שם שחקנים ולא רק מתחסדים, אני אוכל להשתתף, כי אני שחיין ממש גרוע. אבי ממשיכה לשחק בקלפים שחילקו לה. קרטר ממש טוב באתגרים האלה, אני במקומם הייתי מדיח אותו בהזדמנות הראשונה כי הוא איום פיזי ענקי. בשלב הסופי, קורה הבלתי ייאמן. אבי מובילה באתגר פיזי, מול שני גברים שהוכיחו את עצמם שוב ושוב, ואחד אפילו זכה בשתי חסינויות. והיא זוכה בחסינות. עכשיו הגיע הזמן להדיח את קרטר, כי הוא חיית מהירות.

עכשיו הגיע הזמן של ליסה לשטוף את החברבורות מהפרווה. קראנו לה "שחקנית חברתית מעולה", קראנו לה "שטה מתחת לרדאר", מסתבר שבפועל היא הייתה מה שכולנו חששנו שהיא תהיה מההתחלה - נוצריה מתחסדת מצויה. את תמיד יכולה לפרוש, ולא להשתתף בתוכנית הזו שמדרדרת אנשים לשקרים בחיים האמיתיים, ומשם כמובן לגניבה, רצח, אונס, סגידה לשטן ושבעת החטאים. או יותר טוב, תפסיקי לצפות בה. ותפסיקי לצפות בטלוויזיה בכלל, תעברי למערה ותתנקי במידת האפשר מעולמו של היצור הנתעב והמרושע הידוע בכינוי הומו סאפיינס. תשאירי את תוכניות הריאליטי לנוצרים שמוכנים להבדיל בין מציאות ומשחק, כמו דן גיסלינג, האח הגדול של כולנו
ביי פנר


דירוג:

1. דניס
2. מלקולם
3. סקופין
4. אבי-מריה
5. RC
6. פנר
7. פיטר
8. דוסון
9. קייטי
10. דנה
11. ליסה - משאיר אותך במקום סביר כי בכל זאת היו לך רגעים טובים, למרות שאת מתחסדת מצויה. לפחות את לא משוגעת כמו ברנדון או מנסה לגרום לכולם לשחק באותה דרך, כמו בנג'מין.
12. ג'ף
13. קרטר
14. אנג'י
15. ארטיס
16. זיין
17. ראסל
18. רוקסי
 
למעלה