Sorry2Myself
, סליחה...חלק א'

שרימפי

New member
Sorry2Myself../images/Emo142.gif, סליחה...חלק א'

כמו בכל שנה, הסליחה הכי גדולה שאני צריך לבקש היא ממני. על כל מה שמנעתי מעצמי ועל כל הסרטים הרעים שאכלתי בכח עד שלמדתי דברים. חבל נורא שדווקא ברגעים שהכי צריך אנחנו הכי נוטים לשכוח את הדברים הברורים מאליהם:
לחץ הורג
בסוף הכל נגמר
, כל הדאגות יעלמו וכל הכאבים יפוגו.
זה לא הזמן
שמרפא, זו העבודה שלנו על עצמנו. כן, בערב ראש השנה קיבלתי החלטות קטנות. אחת מהן היתה גדולה, לוותר על משהו שהאמנתי בו. אם נאמר את האמת, אני כרגע מבין שההחלטה היתה נכונה, כי למדתי וחויתי והרגשתי וגדלתי. אבל גברים הם עם, ואני צריך לעשות סלקציה טובה ולא לתת לעצמי ליפול בשביל לילה אחד או בשביל בחור אחד שברור לי שאם הוא כל כך מפגר ותקוע ומתוסבך- הוא לא בשבילי. אני הערב נמצא במצב לא נעים, אבא שלי נמצא בבית חולים אחרי אירוע מוחי. אני לא יודע מה קורה עם העבודה שלי, ובחור שחשבתי שהוא אפשרות הוכיח לי שהייתי בשבילו רק זיון. אני יודע שיש אנשים שרגילים לדברים האלו, אבל אני לא. אני באמת מהאנשים שמאמינים באהבה ומאמינים שהיא נמצאת ואפשר לפגוש אותה במקומות הכי לא צפויים. אני מהאנשים שאומרים שלקחים צריך ללמוד, והנה למדתי לקח. גם גברים בני 29 יכולים להיות ילדים קטנים. לפחות אני יכול להגיד שנהנתי במיטה, זה הפלוס היחיד. המינוס- שהתאכזבתי נורא. עצוב לי שעם כל מה שקורה לי בחיים הבחור הזה הצליח לצבוט לי בלב. אבל כמו שההיסטוריה הוכיחה עם בחורים שיצאתי איתם והתנהגו אליי לא יפה- WHAT GOES AROUND COMES AROUND. או לפי העקרון האוסטרלי- בומרנג. אני יודע שגם הוא יעבור את זה, ואת האמת. אני קצת מאחל לו את זה. שיכאב לו קלות ושילמד לקח לחיים- לא לשחק באש ובאנשים אחרים, אש שורפת.
 

fire bird

New member
../images/Emo20.gif יהיה בסדר

שתהיה לאבא שלך החלמה מהירה. ובנוגע לגברים... זה נכון... וזה הרבה יותר בעייתי בקהילה, רובם מחפשים רק סטוצים, אבל יש גם את אלה שמחפשים כמוך משהו אמיתי ולא עוד זיון. אל תפסיק לחפש - אני בטוח שזה מה שגם פריסיליה הייתה אומרת. סופשבוע נעים. נ.ב בגרות היא לא עניין של גיל, היא עניין של אופי (אני מדבר על אנשים שאחרי גיל ההתבגרות).
 
למעלה