TAL

מרי-לו

New member
TAL

יפה שלי איפה את? הפלאפון לא זמין, את לא כותבת בפורום. תקראי את ההודעה שלי ותתקשרי דחוף. מתגעגעת המון מרי-לו נ.ב. עוד 56 שעות ואת כאן - אבל מי סופר?! :cool:
 

מרי-לו

New member
אוף שכחתי

פורים שמח נשמה שלי!!!!!!!! B-) העוגיות של פורים כבר מוכנות. יש תפריט לארוחת ערב של שישי, ויש גם תפריט לארוחת צהריים של שבת. הכל מוכן - רק את חסרה, אז קדימה להריץ את השעון. ד``א למה את מתחפשת? חג שמח לכולם מרי-לו
 

patishon

New member
מה את לא יודעת???????????!!!!!!

טל התחפשה לאוזן.... של פיל. סתםםםםםםםםםםםםםם התחפשה לאוזן קשבת ... מה לא שמת לב איזה סקרנית היא? אבל מה אני מת עליה........ אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי. פורים שמח לכל מי שבחדר ובפורום. ממני בכל לשון ,פטישון.
 

מרי-לו

New member
פטישוןןןןןןןןן H-)

אתה לא יודע כמה שאתה צודק - טל באמת אוזן קשבת. ולספר לך עוד משהו - אתה לא היחיד שמת עליה. ד``א - למה אתה מתחפש??????? (כמו שאני מכירה אותך, התשובה תהיה לאיזמלון). ח-ג פ-ו-ר-י-ם ש-מ-ח מרי-לו (שעדיין לא יודעת למה להתחפש, אולי יש לך רעיון?)
 

TAL.

New member
פטישון ומרי ללללללללללו

יפים שלי קודם כל בקטע הדרמטי גם אני אוהבת אתכם ומאחלת חג שמח לכם ולכולם ודבר שני אולי תפסיקו לקרוא לי אוזן קשבת בפורום? אנשים יתחילו לחשוב שאני טובה... לא להרוס לי את התדמיתתתתתתתתתתתתתתת אני טל המלעונה שכחתם??????? ;-)
 
למעלה