The Baltic Aquascaphe GMT

קשה לבחור רק תכונה בולטת אחת ל- GMT החדש של בלטיק, אבל נתחיל מהמחיר: 1,200 דולר לGMT החדש שמגיע עם צמיד חרוזי-אורז או 1,105 דולר לGMT החדש שמצוייד ברצועת גומי איכותית. לעיתים רחוקות תמצאו שעון GMT - שעון טיולים מפוצץ בסטייל, שנועד לעקוב אחר שני אזורי זמן בבת אחת - עם תנועה מכנית, בסגנון וינטאג' עם טוויסט מודרני ורמת תשומת לב שלא נראית כמותה לשעונים בפחות מ -1,500 דולר.




baltic GMT.jpg

השעון הזה הוא פשוט הבעת חיבה פומבית של בלטיק לשעוני וינטאג'. צמיד חרוזי האורז הרטרו, מארז הספיר הכיפי ואפילו הטיפוגרפיה - כל מה שקשור ליצירה הזו צועק אולד סקול. מספיק להתבונן מקרוב בשעה 6 על הטבעת המסתובבת: רואים איך הוא מסתלסל מבלי לגעת באופן מלא? זה מה שמכונה גופן "שש פתוח" וכפי שציין הודינקי, הוא "סגנון מהסוג הנפוץ ביותר אצל שעוני הרולקס בשנות השבעים המוקדמות". עוד משהו מעניין על הGMT, הוא מגיע בצבעים מרעננים - בצבעי אפור, ירוק או כתום (החצי השני על כל הלוח הוא כחול כהה), והמילה Aquascaphe ויד הGMT תואמות את צבע הדגם. זו רק דוגמה אחת לדרך בה בלטיק שמים לב לפרטים הקטנים. על גבי הקייס האחורי יש מתווה זמן עולמי שכולל לוגו 'B' הגדול של בלטיק, ועליו יש גימור של התזת חול. בקיצור, קנייה בטוחה ;).

baltic GMT caseback.jpg
 
לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל
 
למעלה