אז מה אתם אומרים על "שארדלייק" או על "פיקארד" עונה 2

נדירליאל

Active member
אהה, והסרט עם סיינפלד "פופ טארט" אל תבזבזו את זמנכם, משעמם רצח.
נתחיל עם שארדלייק שאיינה יותר מ.. כאן ספויילרים

פעם קראתי ספר שכתבה אגת'ה כריסטי על רצח במצרים העתיקה. לבד מהתפאורה דבר לא השתנה באפיון דמות הבלש, ועוזרו האדיוט, אך החזק. אותו פרנציפ מופעל כאן.
סעו אחורה בזמן אל בריטניה של הנרי השמיני, לורד קרומוול.
תערבבו את הצורך של המלך בכסף, הרפורמה הדתית שכפה על המדינה עם רצח ואחד לורד קרומוול הרשע, או החכם מכל אדם [אחח איזה שיניים נהדרות יש לשחקן] וקבלו 4 פרקים נחמדים.
הסיידקיק של הבלש הוא גבר הנקרא "אזור חלציים" כביטוי למעמדו החברתי, מר באראק, שאכן לבוש כך שיש חבילה בולטת מקדימה, מודגשת!
הרצח במנזר קתולי [כן, כל רפרור ל"שם הורד" במקום!]
הבלש "שארדלייק", בחור הסובל מניוון שרירים בצידו הימני. אגב, זה מצבו האמיתי של השחקן, ונעשה שימוש טוב, לענ"ד, במגבלה הגופנית שלו.
אב המנזר גבר שחור וגבוה [נו, בחיאת, גם ל- WOKE יש גבול]
כמובן שישנה בחורה
כמובן שישנו מניע אחר לגמרי מהגלוי
ונכון, רמיזות הומוסקסואליות ללא הרף
אבל גיבורינו סטרייטים למהדרין.
מומלץ לחובבי הז'אנר, לא משהו, באמת.

עכשיו נקפוץ לעתיד, למאה ה- 25
פיקארד עונה 2, עדיין עם תרגום לעברית, עונה 3 לא מתורגמת לעברית, למה? מה אני יודע? תרגום לגרמנית יש.
אין באמת קשר בין שתי הסדרות, למעט הצופה בהן, אני.
ולספויילרים

זוכרים את קיו מהפרק הראשון או השני של הסדרה "הדור החדש" אותה המצאה תסריטאית שחילצה הרבה פרקים משממון ומעקרות יצירתית? אז הנה גם בעונה השנייה קיו מופיע. מבוגר מאוד, רזה ודי חתיך. כל מה שהוא רוצה זה דבר אנושי כלכך... [אבל לא מגלה, תצטרכו לצפות לבד]
כרגיל הוא מפיל מבחן על פיקארד וצוותו, שכתוצאה ממנו, מלכת הבורג, הגלקטית, לו נרצה, מצטרפת לצוות, ומתמזגת-נטמעת בתוך ד"ר ג'וראטי, ושתיהן הופכות ל... [גם לא מגלה, תסתכלו בפרק האחרון].
נכון
מספיק לצפות בפרק ראשון ואולי שני של העונה ולקפוץ ישר לפרק האחרון.
הבסיס הוא שינוי קו הזמן ע"י קיו, ופיקארד יוצא להגנת קו הזמן האמיתי, בטח הוא מצליח, מה קרה לכם?!
מה שכן
כל הדמויות מועתקות למאה ה- 21, שנת 2024 [אהה, שכחתי לספר לכם שכדי להציל את קו הזמן, לעמוד במבחן של קיו, על פיקארד וצוותו לחזור למאה ה- 21 לשנת 2024, אפילו לא גיחכתי, מצטער]
כך - הצוות הרגיל - כריסטובל, שבע, ראפי ופיקארד יורדים לפלנטת ארץ בשנת 2024, גו'ראטי נשארת בספינה המוחבאת, אלא מה בחווה של משפחת פיקארד.
אלנור נהרג בתקיפה של הבעל של שבע בקו הזמן המסוכן, שיש לשנות, אבל אל דאגה הוא מופיע שוב, פעם כפליט/מהגר ממקסיקו ופעם שנייה כצוער חלל. ד"ר סינג שהוא אחיו התאום של דאטה הופך לאדם בשר ודם, בתו [סוג'י, דאג'] חולה במחלה ממארת שמונעת ממנה חשיפה לשמש.
ברור שכל הפרטים הללו מתערבבים לכלל אופרת סבון ומערבון בחלל, חוסר ההגיון והסבירות הם שם המשחק, ציטוטים ורפרורים לסדרות מד"ב אחרות ללא סוף.
אבל וופי גולדברג מופיעה - היא שווה מליונים.

לסיכום - מדוע בחרתי לכתוב על שתיהן - שתיהן בתחום הפנטזיה. הראשונה מנסה לצייר תמונה "היסטורית" של הפרה-אליזבטניות באנגליה והשנייה מנסה להעביר ביקורת חברתית על המאה ה- 21.
שתיהן כושלות בכך שהעדיפו את השיקול העלילתי על פני האידאי.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה