בחיים שלי לא ראיתי הגנה כזאת

Krit123

Well-known member
מגדירים מחדש למה היא מסוגלת בעידן המודרני? 23 חט'סימות, כמות בלתי נתפסת של מקרים בהם השומר כמעט חטף את הכדור, רק בשביל להכריח מסירה שפוגשת דיפלקשיין, שלאחריה שחקן כמעט יקבל סטריפ כבר בקאץ', רק בשביל לעלות לזריקה שתענה בבלוק מעליב וכן הלאה וכן הלאה. כמות הפוזשנים ה"נקיים" שהיו לדנבר הייתה מזערית. זה היה נראה כמו גליץ' במשחק וידאו או כמו משחק בשכונה שלא סידרו בו את הכוחות בכלל.
זו ההופעה ההגנתית הכי מרשימה שיצא לי לראות בהתחשב בהקשר - ה-DPOY לא שותף לה, בחוץ, מול אלופה גאוותנית עם הגב לקיר.

אל תקחו קרדיט מטאונס
אני שומע הרבה דיבורים ומשחקים סמנטיים בסגנון של גובר שני בחשיבותו אצל הוולבס בפער, ולא מעט מהם משווים ומעלים הוא בעצם השחקן הכככככי חשוב אצללם במשקל דומה לדריימונד בווריורס. עכשיו, לא מעניין אותי אם אתם ממקמים אותו קצת מעל או מתחת לטאונס, רק בבקשה מכם, אל תמציאו פער מטורף.
עשינו פה שיחות לגבי היתרון האסטרטגי בדמות סנטרים שמסוגלים לשחק 4, יכולים להתמודד עם הרכב נמוך ואף לכפות על היריבה הרכב גבוה. עלו שמות כמו מובלי, ג'רן ג'קסון ואחרים. וואלה לא חשבתי שטאונס יכנס לדיון. השתפר בהגנה ולמד לתקוף מהפרימטר ברמה גבוהה.

הייתי די עקבי בדברים שלי לגבי מאלון
1. מאמן הגנה מצוין
2. מאמן התקפה בינוני ומטה
3. ברוב המוחלט של המקרים הוא לא יבצע התאמות במהלך משחקים אלא בניהם
הייתי מעדכן את סעיף 2 ל"מאמן התקפה גרוע". אנחנו לא משחקים כדורסל בדקות הספסל שלנו (אפילו בסטאגר של אחד הכוכבים), תלויים לחלוטין ביכולת אישית, כשהפורום היה פעיל יצא לי לדבר על זה. הם צופים מראש כל מהלך שלנו, יוק מחכה שעה שהם יסיימו לנוע סביב חסימות אוף בול חסרות ערך שרק מעקבות את ההאנד אוף ומתחילות את ההתקפה בלחץ השעון. כפי שאמרתי לא מעט, תצפו שקבוצות יביאו עזרה מצד החזק וזה אכן הסיפור בפלייאוף הנוכחי, מוציאים ליוק את הכדור מהיד ומגיבים ברוטציות מהירות, במשחק אתמול אפילו אפשרו מסירה קשתית לחיתוך בידיעה שהעזרה כבר נמצאת בצבע.

שני ה-GM'S במוקד
טים קונלי היה פסע מגלות מקצועית לאחר הטרייד שהנחית את גובר. שנה לאחר מכן הוא נראה כמו מאסטרמיינד שבנה שתי קבוצות לתפארת. העמיד סגל שופע בסטארטרים ולא פחות חשוב, הבין לאן הרוח נושבת והימר על קו קדמי עבה בליגה שמוסיפה לגבוה. הוא היה שם בזמן שדנבר הפסידה ללייקרס באורלנדו מול קו קדמי של דווייט ואיידי.
מנגד קלווין בות' זכה לנו בתואר עם טרייד נפלא עבור קולדוול פופ והחתמה של ברוס בראון משומקום. הבעיה היא שהקבוצה לא בנויה לריפיט, הסגל שלה דליל וחסר מעוף. אם לצטט GM נוסף, בוב מאיירס אמר שגרסת האליפות של דנבר תגבר על זו הנוכחית. הייתי מוסיף שלדעתי הקבוצה של דנבר בעונה הבאה תנצח את זו שזכתה באליפות, ולכן התבאסתי שגובר לא שיחק. ככל שההפסד יהיה משפיל יותר, כך הדחיפות תעלה לבצע מהלכים ספק נמהרים. יש לנו את הpieces להשתפר, הם פשוט לא בשלים לעשות ריצה כבר העונה.
 
אחלה הגנה ככה צריך לשחק...הקבוצות התרגלו לא לשמור כל השנה אז בפליאוף שומרים טיפה יותר אבל לא עד הסוף.
מינסוטה שמרה חזק ביותר תענוג לראות.
מיאמי שלפני שנתיים (נדמה לי) שהגיעה לגמר שמרה חזק מאוד כל השנה וגם בפליאוף.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא ראיתי את זה מגיע, אני אפילו מופתע מאוד.
מעבר להגנה, מינסוטה גם חושפים את כל החולשות של דנבר בעיקר את האין ספסל שלהם

מרשים מאוד!
מקווה שהם יחכו עד הסוף
 
למעלה