חשוב מאד, שלא נזדקק.

התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
כ"א דואג לעצמו בדיוק כפי שעושה בביתו, אין כאן שום איבוד יהדות, כי זה סטטוס קוו אישי.
כיבוד, אינו חד סטרי!
צודקת, שיתחילו לכבד את החילונים כפי שהם דורשים לכבד אותם.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
כ"א דואג לעצמו בדיוק כפי שעושה בביתו, אין כאן שום איבוד יהדות, כי זה סטטוס קוו אישי.

צודקת, שיתחילו לכבד את החילונים כפי שהם דורשים לכבד אותם.
התחלה לביטול הציונות לאחר ביטול הדת.

הפרופ' הושעתה בעבר מהאוניברסיטה לאחר שפרסמה עצומה שבה האשימה את ישראל בביצוע השמדת עם בעזה. בין השאר אמרה כי "זה הזמן לבטל את הציונות", והטילה ספק במעשי האונס ב-7 באוקטובר: "הם ישתמשו בכל שקר. התחילו בתינוקות, המשיכו באונס, והם ימשיכו עם מיליון שקרים אחרים. הפסקנו להאמין להם, אני מקווה שהעולם יפסיק להאמין להם".
 

Harrington

Well-known member
מנהל
התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
לדעתי זאת אשמתך :). באת בטענות אל הגולשת שכל הפוסטים שלה הם תוקפניים כלפי כותבים אחרים וניסוחיהם (וצדקת כמובן בהיבט העובדתי-סטטיסטי), אז היא מרגישה צורך, בין השאר עקב פינת ההלכה שמופיעה כאן כבר שנים על גבי שנים בקביעות, לצאת בפרץ שרשורים נוגדי דת/יים.

'שמעי, צריך להודות על האמת, הגב' מילאה אחר בקשתך שלא להגיב רק בפוסטים תוקפניים :). אין לנו אלא לברך אותה על כך ולהודות לה שהחליטה להיות גולשת אקטיבית יותר. לגבי התוכן, כידוע קבוצת מחפשי הפרובוקציות בעניין הזה בס"ה די קטנה. אמנם קולנית מאוד, כמובן בין השאר בתמיכה נרחבת של התקשורת האג'נדאית. אבל עדיין. רוב רובו של הציבור חי בשלום עם הגבלות החמץ בפסח גם בבתי החולים, לא יחפש לעשות פרובוקציות רק לשם הפרובוקציה, ומכבד את זולתו גם כשאמונתו והשקפתו שונה. על כגון דא נאמר, מעט מן האור מגרש הרבה מהחושך. כל עוד נקפיד, אוהבי היהדות ומכבדיה, לפזר את האור, החושך לא יוכל לו.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
לדעתי זאת אשמתך :). באת בטענות אל הגולשת שכל הפוסטים שלה הם תוקפניים כלפי כותבים אחרים וניסוחיהם (וצדקת כמובן בהיבט העובדתי-סטטיסטי), אז היא מרגישה צורך, בין השאר עקב פינת ההלכה שמופיעה כאן כבר שנים על גבי שנים בקביעות, לצאת בפרץ שרשורים נוגדי דת/יים.

'שמעי, צריך להודות על האמת, הגב' מילאה אחר בקשתך שלא להגיב רק בפוסטים תוקפניים :). אין לנו אלא לברך אותה על כך ולהודות לה שהחליטה להיות גולשת אקטיבית יותר. לגבי התוכן, כידוע קבוצת מחפשי הפרובוקציות בעניין הזה בס"ה די קטנה. אמנם קולנית מאוד, כמובן בין השאר בתמיכה נרחבת של התקשורת האג'נדאית. אבל עדיין. רוב רובו של הציבור חי בשלום עם הגבלות החמץ בפסח גם בבתי החולים, לא יחפש לעשות פרובוקציות רק לשם הפרובוקציה, ומכבד את זולתו גם כשאמונתו והשקפתו שונה. על כגון דא נאמר, מעט מן האור מגרש הרבה מהחושך. כל עוד נקפיד, אוהבי היהדות ומכבדיה, לפזר את האור, החושך לא יוכל לו.
משמח אותי שבגולשת החליטה להביע דעות.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
משמח אותי שבגולשת החליטה להביע דעות.
גם אותי (ללא טיפת ציניות) :) [אם כי הרבה דעות טרם מצאתי בשרשורים שפתחה. בעיקר פרסום דברי אחרים ונסיונות לעקוץ את הדת/יים (כאילו שזה מפריע למי מהם או מכבדיה/ם הדברים האלה ;-)). כאמור, במובהק לאור אותה פינה שנראתה לה חדשה למרות שהיא ותיקה כאן יותר ממנה :)].
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
לדעתי זאת אשמתך :). באת בטענות אל הגולשת שכל הפוסטים שלה הם תוקפניים כלפי כותבים אחרים וניסוחיהם (וצדקת כמובן בהיבט העובדתי-סטטיסטי), אז היא מרגישה צורך, בין השאר עקב פינת ההלכה שמופיעה כאן כבר שנים על גבי שנים בקביעות, לצאת בפרץ שרשורים נוגדי דת/יים.

'שמעי, צריך להודות על האמת, הגב' מילאה אחר בקשתך שלא להגיב רק בפוסטים תוקפניים :). אין לנו אלא לברך אותה על כך ולהודות לה שהחליטה להיות גולשת אקטיבית יותר. לגבי התוכן, כידוע קבוצת מחפשי הפרובוקציות בעניין הזה בס"ה די קטנה. אמנם קולנית מאוד, כמובן בין השאר בתמיכה נרחבת של התקשורת האג'נדאית. אבל עדיין. רוב רובו של הציבור חי בשלום עם הגבלות החמץ בפסח גם בבתי החולים, לא יחפש לעשות פרובוקציות רק לשם הפרובוקציה, ומכבד את זולתו גם כשאמונתו והשקפתו שונה. על כגון דא נאמר, מעט מן האור מגרש הרבה מהחושך. כל עוד נקפיד, אוהבי היהדות ומכבדיה, לפזר את האור, החושך לא יוכל לו.
משמח אותי שהגולשת החליטה להביע דעות.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לא חושבת ש"מאבדים את היהדות".
אין קשר בין לאבד יהדות לבין מה שכתוב בהודעה שצורפה.
זה חלק מהבסיס של חיה ותן לחיות, כך לפחות אני חושבת.
זה מעניין. מבלי לפגוע, ה"חיה ותן לחיות" נשמע מצוין. מילים גבוהות קמעה, אך ראויות. אבל הלכה למעשה, המודעה עושה כמובן את ההיפך הגמור :). אילו היינו דוגלים באמת ובתמים, מתוכנו פנימה ב"חיה ותן לחיות", היינו מסתדרים מצוין שבוע בלי פיתות טריות דווקא. זה לא היה מזיז לנו במאומה. אבל לשמור על זכותי בכל זאת לאכול פיתה, כאשר אני יודע שבכך אני גורם בעיה רצינית (מבחינתו) לחולה במיטה לידי? אין בזה שום "חיה ותן לחיות". זה 'תתעקש על מה שמותר לך ושצרכי אחרים יקפצו לך'.

על כגון דא נאמר אם אתה רוצה לבחון אופיו של אדם, תן בידיו כוח. הנה יש לחולה שאינו שומר או למבקריו כוח אדיר ביד. איך יפעילו את הכוח הזה? זה ילמד הרבה על אופיַם.
 
זה מעניין. מבלי לפגוע, ה"חיה ותן לחיות" נשמע מצוין. מילים גבוהות קמעה, אך ראויות. אבל הלכה למעשה, המודעה עושה כמובן את ההיפך הגמור :). אילו היינו דוגלים באמת ובתמים, מתוכנו פנימה ב"חיה ותן לחיות", היינו מסתדרים מצוין שבוע בלי פיתות טריות דווקא. זה לא היה מזיז לנו במאומה. אבל לשמור על זכותי בכל זאת לאכול פיתה, כאשר אני יודע שבכך אני גורם בעיה רצינית (מבחינתו) לחולה במיטה לידי? אין בזה שום "חיה ותן לחיות". זה 'תתעקש על מה שמותר לך ושצרכי אחרים יקפצו לך'.
אכן החולה במיטה ליד מפגין כוחנות בטענה שיצרו לו בעיה במקום לסגור את הוילון שמקיף את מיטתו.
אין שום סיבה שבעולם שלבחירתו להימנע מחמץ בפסח (כחלק מבחירת אמונתו) תהיה עדיפות על בחירת השכן.
על כגון דא נאמר אם אתה רוצה לבחון אופיו של אדם, תן בידיו כוח. הנה יש לחולה שאינו שומר או למבקריו כוח אדיר ביד. איך יפעילו את הכוח הזה? זה ילמד הרבה על אופיַם.
בדיוק להיפך, הנה לחולה שומר המצוות יש הזדמנות לקבל את שכנו או לצווח בחירתו תלמד על אופיו.


ושוב הבמה מושארת לגרפומן...
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אכן החולה במיטה ליד מפגין כוחנות בטענה שיצרו לו בעיה במקום לסגור את הוילון שמקיף את מיטתו.
אין שום סיבה שבעולם שלבחירתו להימנע מחמץ בפסח (כחלק מבחירת אמונתו) תהיה עדיפות על בחירת השכן.
הסיבה צוינה על-ידי Raya למעלה. הסברתי את דעתי בעניין.
בדיוק להיפך, הנה לחולה שומר המצוות יש הזדמנות לקבל את שכנו או לצווח בחירתו תלמד על אופיו.
אחלה הזדמנות, אבל לא רלוונטית כל כך ל"חיה ותן לחיות" שדיברנו עליו. זאת מהטעמים שהסברתי כבר למעלה.
ושוב הבמה מושארת לגרפומן...
ושוב כבודו מוכיח את רמתו (גם בהיעדר ההתייחסות לדברי עליהם התיימרת להגיב, כשאתה בס"ה חוזר על המניפסט שלך מבלי להתייחס כהוא זה לדברים שנכתבו בתגובה לכך, אמנם לגולשת אחרת לחלוטין).

שבת שלום.
 

dory30

Well-known member
התקדמות לא רעה.
לאט לאט ובטוח מאבדים את היהדות.
זה יותר קרוב לטליבאן מאשר ליהדות. אני שומר על מצוות הפסח אבל מוכן לשמור על זכויותיהם שלא מעוניינים בכך- מה גם שאין בכך שום עבירה אפילו לפי החוק המתוקן.
 

נסיך.333

Well-known member
למה לא לעשות פרובוקציות אם אפשר??
אני רוצה לראות את הגיבורים הללו אוכלים בראמדן באום אל פאחם..
 
למה לא לעשות פרובוקציות אם אפשר??
אני רוצה לראות את הגיבורים הללו אוכלים בראמדן באום אל פאחם..
למה לא לאפשר לאנשים לאכול מה שהם רוצים?

ההשוואה שלך אינה רלוונטית לכלום, מי שנמצא בבית חולים בד"כ לא בחר להיות שם. הוא רוצה לאכול מה שהוא רגיל ואוכל את מאכליו לא על מנת להתגרות באחרים.
לעומת זאת אכילה ברמדן באום אל פאחם אינה חלק מאורח החיים הרגיל ונועדה להתגרות ולהרגיז אחרים.
עצוב שאתה בכלל חושב ששני הדברים זהים.
 

נסיך.333

Well-known member
למה לא לאפשר לאנשים לאכול מה שהם רוצים?

ההשוואה שלך אינה רלוונטית לכלום, מי שנמצא בבית חולים בד"כ לא בחר להיות שם. הוא רוצה לאכול מה שהוא רגיל ואוכל את מאכליו לא על מנת להתגרות באחרים.
לעומת זאת אכילה ברמדן באום אל פאחם אינה חלק מאורח החיים הרגיל ונועדה להתגרות ולהרגיז אחרים.
עצוב שאתה בכלל חושב ששני הדברים זהים.
כי אתם עושים דווקא..
נראה אותך גיבור שם עם הדווקא שלכם..
 

אלפיני

Well-known member
למה לא לעשות פרובוקציות אם אפשר??
אני רוצה לראות את הגיבורים הללו אוכלים בראמדן באום אל פאחם..
דווקא ישנן מסעדות ערביות הנוהגות לפתוח את שעריהן לקהל הרחב, היהודי בעקרו , גם במהלך הרמדאן. כמובן שלא אעלה על דעתי לאכול חמץ בפסח דווקא בבית כנסת או בבית של שומר מסורת או דתי /חרדי. אבל לא לעניין אכוף חוקים דתיים בשטחים ציבוריים משותפים.
 
למעלה