כתבות על הרחבת הכיסוי הסלולרי בתחתית הלונדונית

Ccyclist

Well-known member


אם אני זוכר נכון היתה קליטה סלולרית בקו האדום התת קרקעי. כשפגשתי את מארחיי בתל אביב המתנתי בספסל מאחורי הדרגנועים בתחנת ארלוזרוב הממוזגת לפני שקיבלתי מהם ווטסאפ שהרכבת שלהם כמעט בתל אביב מרכז סבידור - ורק אז עליתי לפני השטח בחום חג הסוכות כדי לפגוש אותם.

בתחתית הלונדונית זה עדיין רעיון חדש יחסית. ניסיון העבר של ה IRA והפיגוע במדריד ב 2004 היו תירוצי עבר לכך שלא ניסו להביא כיסוי לרשת, והמבנה שמנהרות התחתית העמוקה מאד צר ולא פשוט להתקנת תשתית לשירות שלא יכלו לחזות את הצורך בו בין 1890 ל 1907.

באחד מביקוריי בלונדון בשנה שעברה הסתכלתי על הסמארטפון בתחתית וראיתי סימני קליטה ו 4G. זה היה על מקטע של הקו המרכזי משפארד'ס בוש. מסרונים נקלטו ונענו בעת הנסיעה התת קרקעית. יתכן שהיה על זה משהו בחדשות המקומיות של לונדון.

עכשיו עלו שתי כתבות בפייסבוק מאתרים העוסקים בתח"צ בלונדון.

כרגע הכיסוי מוגבל למספר מקטעי קווים, אך מדובר בפרויקט שהגיע לכדי 25% מהרשת העמוקה ואמור להתרחב לכדי כיסוי מלא.

נחמד לשם שינוי לכסות תחום שבו התשתית (המצומצמת) בארץ מובילה.

בעבר התחתית היתה המקום היחיד בעיר ללא כיסוי. בנסיעה לפרברים העלייה מהמנהרות למסילות על פני הקרקע התאפיינה בכך שנוסעים רבים התעדכנו בסלולר או אפילו התקשרו הביתה (בסוף המאה ה20, מי מדבר בפלאפון בימינו?). החיבור הסלולרי מתחת לקרקע הוא מאד חיובי, אבל זה סוף של עידן ושל המקום היחיד בעיר שבו אין כיסוי.
 

קבצים מצורפים

  • 20240515_222815.jpg
    20240515_222815.jpg
    KB 182.4 · צפיות: 2
למעלה