לצבא התבוסתנות אין ברירה. החמאס פתר לצבא את בעיית רפיח

10 פצצות מרגמה על שטח כינוס של צה"ל אולי נקרא לצבא הזה ( צהה"ל צבא הביזיון הלאומי) שלושה 3 הרוגים ועשרות פצועים מבין חיילי צבא הביזיון הלאומי של מדינת ישמעאל?
השפן הקטן שכח לסגור את הדלת ולכן הצטננה ישמעאל המסכנה וחטפה נזלת ,
נתניהו אשם בכל מה שעובר על מדינת ישמעאל שהרי הוא בעצמו פתח את הדלת והכניס את השמאל לקבינט המלחמה שלו.
מסתבר שנתניהו שפן לא קטן ומתקשה לקבל החלטות תחת לחץ ובמקום ללכת עם השותפים שלו סמוטריץ ובן גביר למערכה ולהרחיק את השמאל מחוץ לקבינט המלחמה מחוץ לעניינים ולפטר את הרמטכ'"ל ולפטר את שר הביטחון שפנו לו עורף הוא בחר לעשות הפוך ולקרב אותם לצלחת המלחמה.
זאת התוצאה. אלה שכשלו ב6.10 והביאו את ה7.10 יוציאו את המדינה מהבוץ? נראה לכם נורמלי?
אין מצב. מי שכשל היה צריך לעוף הבייתה ולהמתין לוועדת החקירה העממית שתוקם מיד לאחר המלחמה.
הסדר הנורמלי היה צריך להיות ככה. קודם כל הכישלון הטקטי הוא על הצבא .הוא על המטכ"ל ומכיוון שקציני המטה הם לא נבחרי ציבור חצי מהמטה הכללי היו צריכים לעוף הבייתה. ולגבי נבחרי הציבור כלומר הממשלה אחרי שיצאה המדינה ממצב הסכנה בה הייתה נתונה גם הדרג הנבחר יתוחקר ברמה האיסטרטגית .למשל שאלת החמאס מורתע היא שאלה איסטרטגית ולא טקטית. למשל אסון חרבון אוסלו זאת ההתחלה של ה 7.10 והסוף של מדינת ישראל. להביא רוצחים להור ההר לרצועת עזה ב93 ולתת להם כסף ונשק זאת בעיה איסטרטגית שהמשכה היא תשלומי כסף לחמאס כדי שהם יהיו מורתעים מלתקוף אותנו? זאת אומרת שחרבון אוסלו היה טעות וכל מי שהמשיך את הטעות הזאת הוא פושע מלחמה נגד העם היהודי. לשלם שוחד לאירגוני טרור כדי שהם לא יתקפו את היהודים במדינת ישראל? זה להכניס נמר אליך הבייתה לתת לו מים ואוכל ולחשוב שהוא יכיר לך תודה? ב2005 היה למדינת ישראל הרבה יותר קל לגרש את המוסלמים מרצועת עזה קל מבחינה צבאית ומבחינה מדינית.
במקום לגרש את המוסלמים שעסקו בטרור נגד יהודים גרשו את היהודים שלא עסקו בטרור נגד מוסלמים.
אז הבנתי שאני חי ומתגורר במקום בו הצבא הפך להיות פוליטי והוא משרת את אג'נדת אסון אוסלו והכל הפך להיות עקום והפוך במדינת ישראל.
הבנתי אז בדיוק מה שממשיך וקורה היום. אלוף בצה"ל עם סכין בין השיניים המפקד היחיד בצוק איתן שידע איך להילחם בחמאס עם החיילים שלו שנכנס איתם לעומק הרצועה וניקה את הנשק שלו האישי ביחד איתם חירבן ואכל מנות קרב איתם ואין חייל אחד מפיקודיו שיבוא ויאמר עליו מילה אחת רעה מודח מצה"ל וסמרטוט אחר אלוף בצה"ל שעל ידיו מרוח דם הנרצחים בנובה ובישובי העוטף מקודם לתפקיד ראש אמ"ן .
כלומר המחדל ממשיך .
אז הכל עקום אצלכם. הכל הפוך אצלכם. שום דבר בעשרים השנים האחרונות או מאז חרבון אוסלו לא מתנהל נכון.
נסראלה צדק. אני לא זוכר אם הוא אמר שישראל היא קורי עכביש לפני שאני אמרתי שלישראל יש נשק ועוצמה צבאית אבל אין לה רוח ועוצמה לאומית והיא תמיד מנצחת בקרבות ומפסידה בתוצאות. והערבים תמיד מפסידים בקרבות ומנצחים בתוצאות.
ולכן ב2005 שאלתי את עצמי האם כדאי לגדל ילדים ולשלוח אותם למות בעד מה? ראיתי אני מה עבר עלי ביום הכיפורים שם איבדנו 3000 לוחמים בעד מה? בסוף מצרים יצאה מנצחת תודעתית ומדינית וקיבלה את כל סיני בחזרה ולא רק אלא קיבלה את אמריקה במתנה שנתנה לה סיוע כלכלי וצבאי כדי שבעוד 30 שנה היא תאיים על ישראל בנשק אמריקאי במלחמה?
איך אני אוהב לראות כשאתם החברה היהודית הישראלית פצועים מהטבח שעשו לכם המוסלמים להכניס את הקוץ לתוך הפצע שלכם ולחטט שם.
זה כואב אני יודע אבל לפעמים הכאב מחדד לך המחשבה ופותח לך השכל. כל פעם שהמוסלמים הורגים בכם ורוצחים אתכם אני אוהב להכניס את הקוץ לפצע הכאב ולחטט שם. לכן הכינוי שלי הוא חוח. חחחחחחחחחחחחחחח
זאת הנקמה שלי בכם. בחברה היהודית שעברה תהליך בריחה מהיהדות שנקרא ישראליזציה בחסות השמאל האשכנזי הבוגדני והתבוסתני.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה