מע' לסינון מי ברז

exprexs

Member
היי. נאמר לי כאן שזה בסדר לשאול שאלות לפני קנייה.

יש לי פילטר סינון 10 אינץ' עם סנן 5 מיקרון. זה עובד נהדר בהקשר לסינון חלודה וחול, אבל אני צריך גם מסנן פחם.
חיברתי מסנן פחם ( פחם לא דחוס ), אבל זה לא לגמרי רציני....זה טוב, אבל לא כפי הציפיות שלי.

כל האמצעים האלו, אינם מחוברים לצנרת המים שלי, אלא שהם חיצוניים לצנרת המים ( גם אם הם תוכננו להיות בחיבור קבע לצנרת המים ).

אני קצת שובר את הראש עם כל מיני אפשרויות.

נתקלתי במוצר שזה נשמע לי קצת יותר מדי טוב למחיר שלו.

זה באליאקספרס.
זה מן מוצר מיניאטורי למע' שלמה.
שואל מה דעתכם.

1715061521930.png
 

dudi4321

Member
לא מבין. אני צריך הסבר.
איזו תקופה היתה לי מערכת סינון מתחת לכיור תמי4. היתי צריך להגיע לשרות באור יהודה לקנות סנן פעם ב1/2 שנה ונורת UV פעם בשנה. בגלל נזילה החליפו לי פעם אחת את הברז שצמוד לצינור שיוצא מהכיור. כל החלפה עלתה המון. בכל פעם שהיתה הפסקת מים הגיעה חלודה לברז. החלטתי שאני לא משתמש. עשרות שנים לפני ועשרות שנים אחרי אני משתמש אך ורק במי ברז ישירות מהברז. לא פילטר כזה או אחר. נכון בקומקום מצטברת אבנית.
כשיש חלודה במים אני מוריד דלי שניים ומשקה איתם את הצמחים.
למכונת הקפה אני משתמש במי גשם שאוסף ממרזב. מוודא שהם נקיים רק אחרי ימי גשם רצופים. מעט האבק שוקע בקנקנים המסומנים: "מי גשם" כלומר גם אם יש חיידקים הם לא יחיו בקפה. המטרה שלא תיווצר אבנית על גוף החימום והעלות תהיה גדולה לתקן.
שמעתי שמערכת אוסמוזה הפוכה מפיקה מים טעימים במיוחד! אבל פחמת הסידן ומעט המגנזיום שמגיע ממי השתייה בצינור כנראה לא נמצאים אחרי ההתפלה. הגוף זקוק לפחמת הסידן ולמגנזיום לבניית הגוף כולל העצמות. מי השתיה עוברים בדיקה סדירה או מדגמית ע"י משרד הבריאות.
למה להתעסק לע*אזל בפילטרים למינהם. אני מבין שמצטברים בהם חיידקים, אולי הם מוסיפים למים חומרים מזיקים ולמה לקנות מהסינים דברים כאלה. (מעט פוליטיקה, הסינים יצאו ממפגש שקשור לשורדי שואה כי הוזמנו נציגים גם מטיוואן. לסינים הסכמים כלכליים עם אירן! הם תומכים באירן.)
 

exprexs

Member
הפוסט שלי, למעשה פוסט שני באותו הקשר.

זה קישור לפוסט הראשון בהקשר הזה, עם תמונות ( שם בקישור ).

 
למעלה