סיפור אהבה מותח

מני ורינה שכבו במיטה והתמזמזו. רינה התלוננה שוב ושוב שלא נוח לה, ומני לא הבין ושאל אותה איך זה שהיא לא נהנית. הם התפשטו ושכבו. אחרי המין אמר מני שדווקא נהנה מאוד. רינה אמרה לו: "כן, אדוני". מני אמר: "אנחנו לא באמת אוהבים. כמעט לא מדברים, רק שוכבים". היא הסתכלה בו במבט עצוב ושתקה. "איך היית רוצה שאביע לך אהבה?", שאל מני, "שאגיד שאת נחמדה?". "לא יודעת", אמרה רינה.

הגיע הערב. מני היה צריך לצאת לפגישה עם חבר. היה חושך. בדרך פתאום ראה דמות עוברת לידו. אחר כך ראה שנעלם לו הכסף, והבין שגנבו ממנו. הוא הלך למשטרה. במשטרה שאל אותו השוטר, איך נראה מי שגנב לו את הכסף. מני אמר שהיה חושך ולא ראה, אבל נדמה לו שזה היה מישהו רזה וגבוה עם שיער חום. השוטר אמר: "אולי אתה משקר ובכלל לא גנבו ממך?". מני שתק. השוטר נתן לו אגרופים חזקים בפנים. מני שתק ובסוף נתן אגרוף לשוטר. השוטר לקח אותו למעצר.

בבית המעצר היו לידו זונות. הן ניסו להתחיל אתו ולהפשיט אותו, ודיברו אתו על אבריו המוצנעים. מני ניסה להתחמק מהן ואמר שדי, הוא לא רוצה לשמוע. אחרי שעה, הוא שוחרר.

מני נשם לרווחה וחזר הביתה. בדרך חשב: "כמה מגעילים ותפלים המזמוזים שלי ושל רינה, כמו של הזונות בכלא. צריך אהבה. אני אוהב את רינה, רק לא יודע לבטא את זה".

כשהגיע הביתה, ראה את רינה מחכה לו בפתח. הוא נפל עליה בחיבוק ואמר: "רינה, רינה שלי. את כל כך חמודה ונהדרת!".

הם הלכו לישון ביחד. למחרת החליטו לכתוב משהו ביחד. הם ניגשו למחשב והתחילו לאלתר ולהמציא רעיונות. הם כתבו ספר גדול על זוג שעובר לבטים ובסוף מתחתן. זה היה סוף הספר, ואז הציעה רינה שהם יתחתנו. מני חייך והסכים. כעבור חודש, נערכה חתונה לתפארת.
 
למעלה