אֶריק ברמן-"הקלטות מרתף/חלק א'"- אלבום חדש

I מ י ר ב I

New member
לגמרי!!

וזה נשמע כמו משהו אקוסטי כזה,אינטימי ממש. רק אריק,פסנתר ומעט כלים.
 

I מ י ר ב I

New member
אֶריק ברמן-"הקלטות מרתף/חלק א'"- אלבום חדש../images/Emo70.gif

אֶריק ברמן הקלטות מרתף/חלק א' (ברוח המשבר הכלכלי של 2009)
אלבום חדש ושלישי במספר לזמר ויוצר – אֶריק ברמן.
האלבום החדש יגיע לחנויות ב – 2.12 במקביל יעלה לאוויר אתר חדש ומושקע http://www.ericberman.co.il/ האלבום כולל 12 שירים שאֶריק כתב והלחין בהפקתו המוסיקלית של משה לוי. במכתב שאריק השאיר ערב נסיעתו לארה"ב הוא מספר על האלבום החדש וכתב בין השאר :
"בתקופה האחרונה אני תוהה כיצד ישמע האלבום הבא שלי, יודע רק שעליו להיות נבדל מקודמיו. המשיכה שלי מאז ומעולם הייתה לכיוון קרוב וצנוע (גם אם לעיתים נדמה היה אחרת למי שעוקב אחר עבודתי...), שמתי לב שהאלבומים שאני הכי אוהב הם אלבומים פשוטים עם שירים אישיים המלווים במעט כלים. הפקה מסוג זה שמה את השירים במרכז ומשאירה מקום להגשה ולסיפור. אופי השירים שנערמו לי על הפסנתר עד אותו זמן ביקש גם הוא את היחס המיוחד הזה עבורם. החלטתי לפנות למפיק המוסיקלי שלי וחברי הטוב משה לוי ולספר לו את הרעיון. ידענו שאין ברשותנו הרבה זמן או כסף וסיכמנו שניפגש באולפן המרתף של קובי ברחוב הס לכמה מפגשים בהם נקליט את השירים בצורתם הראשונית כפי שנכתבו, בה אני שר ומנגן על גיטרה או פסנתר ומשה מנגן בכל מה שבא לידו. ההקלטות עצמן היו תענוג גדול, בעיקר בזכות חדוות היצירה ששררה באולפן. אם בהקלטת האלבומים הקודמים העיבודים לשירים נעשו מראש בעזרת אודי קראוס והלהקה הנפלאה שלי ולאולפן הגענו פחות לשם יצירה ויותר לצורכי תיעוד (עבודה שאני מוצא עד כה אפורה ומשעממת) הרי שהפעם החוויה הייתה שונה - היינו נכנסים לפנות ערב לאולפן עם מילים ולחנים ויוצאים ממנו אל תוך הלילה עם שירים כמעט שלמים כשהתוצאה מצליחה להפתיע אותנו שוב ושוב. בשלב מאוחר יותר אירחנו חברים נוספים שבאו לשיר ולנגן אשר תרמו מכישרונם ואישיותם הנדירה". "אלבום זה הוקלט במהלך צמד החודשים יוני ויולי לשנת 2009"
האלבום ייצא במהדורה מוגבלת , ראשונה וחד-פעמית ויכלול מארז מיוחד + מכתב אישי + גלויה ליצירת קשר עם אֶריק ברמן במהלך שהותו בחו"ל עטיפת המארז
 

Crurifragium

New member
תודה על העדכונים

מפתיע, הייתי בטוח שאין בכלל מה לחשוב בכיוון של אלבום חדש לפני שהוא יחזור לארץ ויחליט מה לעשות הלאה. נשמע שחיכו עד שהכל יהיה כמעט גמור לפני הפרסום.
 

michal94

New member
וואו וואו וואו!!!

אפילו חצי דקה מכל שיר גורמים לי לכזאת התרגשות...!!! מחכה לדיסק בקוצר רוח, כ"כ קרוב! יש! זה יהיה בכל חנות דיסקים, כן?
 

I מ י ר ב I

New member
איזה כיף לשמוע את זה כ"כ נקי

בלי מסטרינג לקול וכזה אינטימי. ממש מחכה לשמוע את השירים המלאים. 2 שירים לא עלו לי,באסה.
 
למעלה