אבולוציה

dtsj

New member
הבחור איש-קש אותך בצורהמרשימה

""השעונים המשתכפלים" הקיימים בהחלט התפתחו באופן טבעי ממוצא משותף, לפי כל הראיות הזמינות"- אז אתה מודה ששעונים יכולים להווצר מעצמם. יפה." מאז כהניסט לא ראיתי מישהו שעושה את זהכ" טוב...
 
מה פתאום - ברור שזה לא יכול להיות

מה שכן, העובדה ש-99.99% מהביולוגים סבורים שהאבולוציה נכונה למרות שיש להם הוכחות ברורות מול העיניים לכך שהיא מוטעית, שהם משתמשים במאובנים מזוייפים למרות שהם יודעים שמדובר בשקר, ושהם טוענים שהיא סבירה מבחינה סטטיסטית, למרות שכל ילד בכיתה ו' יכול לערוך את החישוב שמגלה שהיא בלתי אפשרית - כל זה באמת נובע משקרים וקונספירציות. אבל זה אחרת...
 
ושוב אתה מתחמק מהשאלות הכי בסיסיות

ומעדיף לקשר להודעות שמקשרות להודעות אחרות, רק כדי שלא תיאלץ להתמודד עם בקשת הבהרה פשוטה כל כך - http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=152608423 שמופיעה בדיון קצרצר שכבר היה תורך להחזיר אותך אליו אחרי שרצית להתחמקת ממנו מהרגע הראשון - http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=152604892 חבל לך - אתה הורס לעצמך את המוניטין התיאורטיים שיכולת לבנות לעצמך בפורום החדש.
 

SilentMike

New member
"הפשקעוויל המדעי"

הרגת אותי
 

deathcaster

New member
וווואאווווו

בתור אחד שאני עוקב אחר הודעותיו מזה זמן רב, ומעריך כל אחת מהן, שמחתי להצחיק אותך
 
אני חייב להבין משהו

אתה באמת לא מבין שיש הבדל בין עובדה לבין תיאריה מדעית? אם אתה מבין - האם אתה חושב שהאבולוציה מוגדרת כ"עובדה" בפי מדענים מקצועיים? אם לא - מדוע אתה מביא את כדור הארץ השטוח כדוגמה? האם אתה מוכן להודות בכך שהדוגמה שהבאת אינה רלוונטית ולהתחייב מכאן ולהבא להפסיק להשתמש בה?
 

פולספגן

New member
כמה זמן זה יישאר תיאוריה?

זאת כמובן שאלה רטורית, כי נכון לעכשיו זה יישאר כך לנצח ועל כן הדוגמה בהחלט שהובאה בהחלט רלוונטית.
 
האם את מודעת

להגדרה המדעית של "תיאוריה"? אם לא, שאלי, ותקבלי תשובה. ואם כן, מדוע את שואלת שאלות לא רלוונטיות?
 
איזו תיאוריה אתה מכיר

שהפכה לעובדה? וכדי לחסוך מאיתנו אי הבנות, אנא הגדר מראש מהי "עובדה" ומהי "תיאוריה" בהקשר של מדע בשפתך.
 

פולספגן

New member
שניתן לאמת אותה ע"י משוואות מתמטיות או ע"י

ניסויים מעבדתיים. קרא למשל את שלבי התפתחות המדע לפי קון.
 
קון לא מדבר על משוואות מתימטיות,

וכפי שוודאי היית יודעת אילו היית גם קוראת את קון, התיאור שלו את ההתפתחות המדעית שולל במפורש את הרעיון שתיאוריות מדעיות ניתנות להפיכה ל"עובדות". זה כל הקטע ב"מהפכות המדעיות" המופיעות בשם של ספרו המשפיע של קון, שאותו בוודאי ראית על מדף כזה או אחר ואולי אפילו נזדמן לך לקרוא את כריכתו האחורית אי-מתי.
 
למעלה