אביבוש- יש לי שאלות כל כך בסיסיות

אביבוש- יש לי שאלות כל כך בסיסיות

ומביכות שאני ממש מתביישת לשאול ככה בפומבי... מותר לשאול במסר פרטי??
 

Y A E LY

New member
חגית!

אני משוכנעת שאביבה תהיה שמחה לענות לך בפרטי כמו כל אחד אחר כאן- אבל אל תתביישי! כל אחד היה פעם בתחילת דרכו בנושא זה או אחר! אם לא תשאלי לעולם לא תדעי- לדעתי אנחנו פורום סבלני ונשמח לענות על שאלות "מכל הרמות"- הן לטובתך והן לטובת הכלל - יש לזכור שלכל אחד "התמחות" בנושא זה או אחר- ולצד זה בורות בתחום אחר. כמו גם לטובת משתתים סמויים. מבטיחה להיות הכי סובלנית שאפשר!!!
 

av_i_va

New member
ודאי שמותר../images/Emo140.gif

תשאלי כל שתרצי לדעת. כולנו לומדים כל הזמן.
 

שמש א

New member
אני ממש לא מבינה באומנות

הי חגית!
אני נורא אשמח אם תשאלי על גבי הפורום, כדי שאוכל ללמוד. אני לומדת המון מהתשובות הניתנות בפורום ושואבת רעיונות. למשל השבוע הכנתי קופסא (אולי קופסת ממתקים לחג האהבה...) מעיסת נייר על בלון, וזה בעקבות הצעתה של שבלולית (נדמה לי), אחרת מעולם לא הייתי חושבת על זה. מה שגאוני בפורום שכולם לומדים מכולם ומחליפים אנפורמציה ורעיונות. ממש ממש ממש אשמח אם תשאלי על גבי הפורום, למען אשכיל. גם אם החלטת לשאול באינטימיות, זה בסדר גמור... באהבה, שמש
 

av_i_va

New member
../images/Emo35.gifממתינה לשאלה

אין לך מה להתבייש. שאלות בסיסיות הן הכי חושבות. אתן לך דוגמא: תראי כמה אנשים הזכירו כאן את הטכניקה של המפיות. אני מוכנה להתערב שלחצי פורום אין בכלל מושג מה הדרך הנכונה להדבקת מפיות.
 
תודה, חברים, על העידוד ../images/Emo24.gif

ובכן... - איך משייפים עבודה מוכנה של עיסת נייר? - איך יוצרים עיסה כזאת מקרטון ביצים (וסליחה אם לא הבנתי מה שמישהי כתבה פה)? - איך עושים קערות ושאר עבודות מגבס?? זהו בינתיים, אני חושבת... ותודה...
 
../images/Emo13.gif

בקשר ליציקת קערת גבס..ביקשתי מאביבה לצרף את המסמך שרשמתי בנושא שם יש גם תרשים שהכנתי..וגם דוגמא לקערה כזו בגלריית תמונות.. עיסת נייר תלויה ברמת הרכות של הנייר ממנה עשויה..כלומר עם הנייר מחוספס גם העיסה תצא ככה..לעומת זו נייר טישו רך ועדין וגם העיסה ככה.. הוראות להכנת עיסה יש במאמרים.. לגבי שיוף עבודות..אני אישית צובעת עם ג´סו ומשפשפת עם נייר זכוכית עדין..יוצא חלק חלק..
 
למעלה