אבל יש עוד בעעית שיפוט חמורה

האפסנאי

New member
אבל יש עוד בעעית שיפוט חמורה

אז ככה תראה תמיר גם אתה וגם השני שופטים במשחקים של י ושל יב ,ושלנו שופטים במשחקים של י ויב אבל הבעיה שהליגה היא ליגה שיש בכול בית גם י וגם יא וגם יב וברגע ששופט מ -י ישפוט בין יא ל-יב ואותו שופט ידע שברגע ש-יא מנצחים הקבוצה שלו ב-י עולה גם כן אז הוא ישפוט לטובת יא ונגד יב (כמובן שזאת רק דוגמא ) עכשיו אתה ואני ועוד רבים יודעים שבזמן הקרוב מתחיל מצב של שלב הבתים הראשון נגמר ועולות רק שתי קבוצות מכול בית ואז יתחילו עוד פעם קונספרציות למינהן אני מציע עוד פעם שלכול שופט מ-יב או יא יצטרף מורה ספורט אחד שיפקח על הנעשה . ואני רוצה להעיר שבאמת בזמן האחרון יש יותר רצינות בעניין אבל בכול זאת כיתה יא2 היית בטוחה שביום שישי הזה יהיה לה משחק וכולם כבר התכוננו אבל בסוף התברר שהם לא משחקים ומשחקים בכלל יב ו-י (גם חלק משחקני יב שיחקו בג'ינס מה שמראה שכנראה אפילו הם לא ידעו על המשחק ) אז תעשו טובה ותעשו זאת קצת יותר מאורגן . תגיבו , כמה שיותר תגובות ככה זה יותר טוב .
 

ולד69

New member
תגובונת

אני שמח שלא תהיה לכיתה שלנו בעיה כזאת יב 5---> all the way ומי זה האפסנאי? ארמני<<?
 
חח עזוב סתם רוסי שאני אוהב :)

שמאושר מזה שהכיתה שלו עלתה.. וגם בגלל שימי שישי בנתנזון טירוף מוחלט! חח קיצר תשמע כל השופטים שישפטו אלה ילדים טובים שלא ירמו בתאכלס אין לי שום אינטרס לרמות גם.. אני ויותם אירגנו את הליגה הזאת וחשוב לנו שהיא תצליח.. ובחרנו ילדים מ-י' וי"א שאיתנו באותו ראש ואנחנו סומכים עליהם שלא ירמו.. וחוץ מזה זה כולה ליגה של עירוני ג' אתה מדבר כאילו צריך פה את חיים יעקב או איזה שופט בכיר.. ואני בטוח שאף מורה לספורט לא ירצה לפקח על המשחקים כי גם הם רוצים הפסקה וגם אני לא רואה שום סיבה.. אני נותן לך את המילה שלי שפרשת שופטים באדום (לירן דוידוביץ' אם זכור לך..) לא יחזור.. חח ונכון באמת בזמן האחרון יש התעניינות רצינית מצד כל הגורמים בליגה הזאת ואפשר לראות טריבונה מלאה!! ובקשר למשחקים.. נאמר לי"א 2 שהמשחק שלה נדחה וכנראה הם שכחו ובקשר לזה ש-2 ילדים מי"ב3 באו בג'ינס זה בגלל שהם לא ידעו על המשחק אבל שאר הכיתה ידעה.. אנחנו לא יכולים ללכת לכל ילד ולהודיע לו.. הכיתה והשחקנים אמורים לידע את כל הקבוצה.. בכל מקרה, השבוע נכין את כל הטבלאות ותאריכי משחקים ומכאן והלאה הליגה תראה הרבה יותר טוב! שבוע טוב :) תמיר גרנט
 

ולד69

New member
תשובה למניאאק

בואנה דבר יפה מתחבא מאחורי מסך ......... חח סתם זה לא אקסייט פה מי אתה גבר גבר אפסנאי? והקשר שהכיתה שלנו עלתה אז כל הקונספרציות לא מענינות אותי =) תמיר --מטכליסט
 

ofer277

New member
"נאמר שהמשחק נדחה"- תמיר תכנס ..!

הנה ציטוט שלך שכתבת באחד ההודעות: "נאמר לי"א 2 שהמשחק שלה נדחה" על מה אתה מדבר??? לא אמרו לנו שום דבר..!! ביום חמישי יותם אמר לנו במפורש שיש לנו משחק ביום שישי נגד י'5... ביום שישי כולם כבר באו מוכנים ואפילו השתחררנו מהשיעור כמה דקות יותר מוקדם... פתאום באות 2 כיתות אחרות ומתחילות לשחק... אז איפה אמרו לנו????? לא אמרו לנו כלום...
 

ofer277

New member
חוץ מזה

זה נראה לכם הגיוני ששופט מי''ב ישפוט משחק מהבית שלו?? זה בדיוק מה שקרה ביום ראשון... היה משחק י''א 2 נגד י'5 ואת המשחק שפט יותם שהוא באותו הבית.... אתם לא מתחשבים בזה בכלל..!!!
 
יותם אמר לי שהוא דחה לכם את המשחק

ומה זה השטויות האלה תהיו רציניים באמת... יהיו 10 שופטים?!? ניקח כל פעם מישהו מבית אחר שישפוט?! עזבו די וואלה ביקשתם שבמשחקים בין י ל-י"א ישפוט אחד מי"ב וככה כל השאר.. ואמרתי לכם כבר שאין לנו כוונה לרמות במשחקים אז תפסיקו כבר להאשים את כל העסק הזה והכיתות שלא עלו שיאשימו את עצמם.. וולדי קבל תיקון.. קודם כל טיס.. ואם לא אז אחרי זה מטכ"ל וגם אם לא אז שלד"ג.. אתה יודע מה ההמשך? :)
 

ofer277

New member
בחייך תמיר

עד כמה שידוע לי יש עוד 2 שופטים לפחות חוץ ממך ומיותם.... אז מה הבעיה פה?? לא צריך 10 שופטים.. מספיק יש 4 מי''ב... אז למען ההגינות תביאו למשחקים שופטים לא מאותו הבית... או כמובן שהשכונה תמשיך..... מצטרף לשאלה.. מי זה האפסנאי??
 
לא אחי מי"ב שופטים רק אני ויותם..

היה יום אחד שלא היינו יכולים להיות כל המשחק אז מישהו אחר החליף אותנו.. והשכונה נגמרה אם לא שמת לפני 4-5 משחקים שהיו אחלה משחקים והכל עבר טוב ושוב אי אפשר לקחת שופט מכל בית.. לא מספיקה לך המילה שלי אז חבל מה אני אגיד לך.. אם אתה עדיין חושב שאני מרמה אז שיהיה לך לבריאות ועכשיו עוד שאלה.. מי אתה? לילה טוב
 

ofer277

New member
חס וחלילה

בחיים לא אמרתי שאתה או יותם מרמים.. להפך.. אני חושב שאתם עושים אחלה עבודה.. הבעיה היא באירגון... וזה אני לא בטוח שתלוי בכם.. כשאני מתכוון על הבעיות באירגון אני מתכוון על זה שביום שישי באנו למשחק שפתאום אמרו לנו שאין לנו.... או שיש שופט מאותו הבית שמראש זה לא הגיוני בלי קשר איך השופט ישפוט באותו משחק.... הדברים האלה כן שכונה..!!! ושוב אין פה שום כוונה ושום נסיון להאשים אותך או את יותם.... להפך... אבל אפשר לראות שהטריבונה מלאה כמעט כל משחק.... ואפילו מורים באים לדוגמא חנה ממן שבאה ביום ראשון למשחק.... אז קצת יותר ארגון וקצת יותר סדר לא יזיק...( לא מאשים אותכם)... אגב יהיה באמת נחמד אם מישהו יעלה לפה את הטבלאות ולוח המשחקים שכולם יוכלו לראות... לילה טוב..
 
אוקיי אז כנראה זאת הייתה

פאשלה קטנה עם המשחק שלכם.. אני לא כל כך זוכר למה חלפנו את המשחק אבל אני בטוח שהיה משהו.. אבל זהו אמרתי שהחל מהשבוע כל בעיות הארגון והדברים האלה יפתרו.. ולא נראה לי שאפשר להגיד שכונה בקשר לזה ששופט ישפוט קבוצות מאותו בית.. שוב, כמו שאמרתי אי אפשר לקחת שופט מכל בית ויהיו מלא שופטים וסתם זה יהיה בלאגן.. כנראה שאתה תצטרך לסמוך על המילה שלי שאף שופט מתוך ארבעת השופטים של הליגה לא ירמה... :) וכן אנחנו נעלה גם לפה את הטבלאות ולוח המשחקים.. מי אתה? לילה טוב
 

ofer277

New member
המשחק של היום

היום במשחק של י'5 נגד י''ב 4(אם אני לא טועה במספר) כולם ראו את השחיתות שהייתה.... נתחיל בזה שהשחקנים של י''ב 4 ממש התפרעו במגרש ורק בסוף בדקה האחרונה למשחק השופט סוף סוף החליט להרחיק את אחד השחקנים... בחלק הראשון של המשחק היו דחיפות מצד י''ב שכל מי שישב בטריבונה ראה.... ... כמו כן הוסיפו למשחק יותר מ-7 דקות..!!! על מה?? המשחק התחיל רק 3 דקות אחרי הזמן שהיה צריך... אז על מה התוספת הארוכה הזאת שאני יבין??? ומוזר מאוד שבדיוק שי''ב הבקיעו את גול הניצחון שלהם השופט שרק לסיום..... אז מה יש לך להגיד על זה?
 
לגבי המשחק של היום..

קודם כל השיפוט היום לדעתי היה ממש טוב וזה לא היה משחק קל לשיפוט.. בדבר ההתפרעויות, לא היו יותר מדי אירועים כאלה וכנראה שבאירועים שאתה מתכוון אז י"ב 4 הם קצת יותר פיזיים ונכון שבחלק מהפעמים הם ביצעו עבירות.. אבל אלה לא עבירות שמחייבות הרחקה ואפילו לא נקראות "התפרעויות".. לגבי ההתפרעויות שכן היו.. בהתפרעות הראשונה בכדור החופשי השופט הזהיר את דן שאם הוא עושה עוד משהו קטן הוא מורחק ואכן לאחר מכן הוא הורחק.. אני לא רואה בזה שום בעיה השופט היה פה בסדר גמור ואני יודע גם שהוא הזהיר עוד כמה שחקנים להיות קצת פחות פיזיים.. בענין התוספת זמן.. נתחיל בזה שהמשחק התחיל 4 דקות אחרי הצלצול וכמו שראית היו הרבה הפסקות יחסית.. גם עם הכדור החופשי בוזבז קצת זמן וגם הכדור עף לא פעם ולא פעמיים והיו עוד אירועים כאלה.. וגם בתוספת הזמן הוא עף מעל לגדר ועל כל הפסקה במהלך התוספת השופט עצר את השעון.. לגבי הזמן ששוחק אין בכלל בעיה. והשופט שרק לסוף בדיוק בגול (מה שקורה די הרבה במשחקים) זה בגלל שהוא אמר התקפה אחרונה עוד כשהכדור היה אצל י' ובהתקפה שלהם הכדור לא יצא.. והכדור עבר לי"ב שגם שיחקו התקפה די ארוכה והוא חיכה שהכדור יצא על מנת שישרוק ובדיוק הגיע הגול.. וזה דבר שקורה הרבה שבהתקפה האחרונה יש גולים... וזאת הפעם השלישית שאני שואל אז אני אשמח לדעת מי אתה.. יום טוב
 
ofer277 כנס..

אני השופט שהייתי היום ובוא תבין כמה דברים: 1. כמו שתמיר אמר הזהרתי את דן בפעם הראשונה שהוא "התפרע" אמרתי לו שעוד פעם אחת כזאת הוא עף מהמשחק, ואכן העפתי אותו לאחר כמה דקות, שדחף שחקן מי' 5. 2. הוספתי 6 וחצי דקות ליתר דיוק- קודם כל המשחק לא התחיל בזמן, הוא התחיל 3 דקות בדיוק אחרי הצלצול להפסקה, המקרה שהכדור עף מעל הגדר לקח דקה וחצי עד שהשחקנים הועילו בטובם להביא את הכדור, עוד חצי דקה על הבעיטה חופשית שהיו שם כמה וכמה אי הבנות. 3.ולגבי השריקה לסיום תמיר הסביר לך מצוין למה שרקתי.. אמרתי התקפה אחרונה וההתקפה האחרונה הייתה הגול, מצטער, נגמר המשחק! יום טוב!
 

ofer277

New member
משה

דבר ראשון נתחיל בזה ששפטת טוב... איפה היית ביום ראשון בזמן שהיה את המשחק מאותו הבית בין י''2 לי'5??? תמיר עכשיו אתה מבין למה אני אומר שבזמן שיש משחק מבית אחד שישפוט שופטא משכבה ובית אחר? אני מאוד מקווה שהוא ישפוט את המשחק בין י''א 2 לבין י'3 בעוד כמה זמן שיהיה ולא בגלל שיש לי בעיה איתך תמיר.. להפך.. כמו שאמרתי מקודם שבאמת אתה אחלה... אבל במשחק כזה אתה ויותם מאותו הבית אז לא נראה לי שזה יהיה בסדר אם שופטים ישפטו משחק מאותו הבית... בכל מקרה עכשיו כשאני נזכר באמת משה לא ראה את הדחיפה של אחד השחקנים מ י'ב במחצית הראשונה...באותו זמן הכדור עף או היה משהו.. בכל מקרה אחד השחקנים וזה לא דן.. דחף את השחקן הבלונדיני של י'5 בצורה לא יפה... שבכל מקום תקני היו מעיפים את השחקן הדוחף על התפרעות... וכן זאת התפרעות..!!!!!!! בכל מקרה כמו שאמרתי באמת לא ראית... ככה שאי אפשר לבוא בטענה אליך... בהצלחה בשיפוט לשניכם..!
 

האפסנאי

New member
בקשר לעניין הכדורגל

בקשה אחת קטנה תמיר אם אתה אומר שאתה רציני והכול סבבה ויש התענינות מאוד גדולה רק תגיד לי דבר קטן אם תוכל לשאול את אנדריי או את גילעד אם אחד מהם מסכים להיות בעזרת השופט . ובקשר להערה שנאמרה שיהיו 10 שופטים זה ממש לא נכון בסך הכול שופט ומורה זה כול מה שאנחנו מבקשים מכיתה י"א . אם לא מבחינתי הכול סבבה אפשר להמשיך ולהנות בכיף מהליגה הממש לא רעה שנותנים לנו כיתות יא ו-יב (חחח סליחה י') ויאללה לבוא לטריבונות . עוד שאלה נוספת במקרה של בין שתי קבוצות יש מספר נקודות (גם בין הקבוצות היה תיקו) ושערים דומה מה הוחלט לעשות? אגב תמיר כול הכבוד על הרצינות ועל התגובות .
 
למעלה