אבקש להצטרף לניהול

רייזה

New member
אבקש להצטרף לניהול

הפורום ולהיות המנהלת הבלעדית הראוי למעמדי
 

adidas^

New member
מה?!?!

לא ראית שהנוירומטר גבוה מהרגיל?! אפי- תתאפקי, תתאפקי!
 
צפיתי שהודעה כזו

תגיע במוקדם או במאוחר, שהרי זהו פורום נחשק, ססגוני, מלא חכמת חיים וידידי למשתמש (אלא אם הוא מעצבן, כדוגמת המקרה דנן). קצרה היריעה מלפרט את התאמתי המושלמת לפורום זה, ולהלן אקצר: נסיון החיים העשיר, ידע רב בתחומים רבים, הכולל קוסמונאוטיקה, אנטימולוגיה, פסיכולוגיה דו-קטבית, אמנות בת זממנו, שירה בת ימינו, וספונג´ה. כמו כן, לאחר בחינות סיבולת קשות שעברתי על מנת לנהל פורום זה (ביניהם לעיסת חרקים מאודים, באנג´י מעמוד חשמל, קריעת ים סוף - בלי כפפות, כניסה ויציאה ממחנה הפליטים בלאטה עם כיפה סרוגה וחולצה של "כך", וכמובן המבחן האולטימטיבי - האזנה רצופה לנאומיו של ח"כ גדעון עזרא בערוץ 33), הוכחתי בגרות, יציבות נפשית, חושים מחודדים, ויכולת הישרדות גם בתנאים שטח קיצוניים (אוטובוס 27 עם 300 נוסעים, שעה 14:00, 98 אחוזי לחות בתל אביב). לפיכך, יקירתי , i´m here to stay, ואת מוזמנת לחלוק את יכולתך ונסיונך עם שאר חברי הפורום, על מנת שגם הם ירוויחו. והארה קטנה: יש לי בת דודה בשם רייזה, שעלתה איתי בעליית הנוער (גם היא מהעיירה הנפלאה, סובאלק, שבדרום פולין). האם גם מוצאך משם? ואם כן, מדוע טרם ביקרת במוזיאון "יד לפולין" שהקימותי לשימור תרבות פולין ומורשתה? ולשאר המשתמשים בפורום: מצטערת, הנוירומטר עלה ל64 , אנא הודו לרייזה על התרומה הצנועה לכך !!!!!
 
מה זאת השאלה הזאת????

נכון שאת לא מעודכנת, נכון שאת חדשה פה ואני צריכה להיות נחמדה, אבל ההודעה הראשית מעלייך העבירה אותי על דעתי, הוציאה אותי מכליי, וגרמה לי לאבד את סבלנותי (שהיא אחת מתכונותיי הבולטות). הוספתי בטגליינס למעלה (למען כל אלה שנכנסים לפה ועושים רעשים של "מה קורה פה") הסבר קצר על הנוירומטר ומטרתו בחיינו העלובים. (כמו כן גם מצורף לינק לאותו המקום, וזה הרבה מעבר למה שמצופה ממני !!!). התנצלותי על ההודעה הקצרה והלקונית, שכן סיגריותיי אזלו בעקבות מיני-מתקפת הטרור שנחתה עליי. באם ישנן עוד שאלות - אחזור לפה עוד 10 דקות, לאחר שאגלח את סטוק הסיגריות אצל מושיקו מעבר לכביש.
 

רייזה

New member
את כל כך בנאלית ולא מעניינת

פורום בניהולי הראוי יאפשר לכולם לתבטא בצורה נכונה לא להכניס מילים משובשות לשפה העברית ולנך את הנוער לעישון סיגריות.המזיקות לבריאות. אשמח לדעת מתי את מעבירה את הניהול אלי וכמה כסף אקבל עבור התענוג יום מוצלח גברת רייזה מלמד
 

אושר מ

New member
../images/Emo12.gif

למה יש לי הרגשה שהמצב הולך להיות חמור מידי בקרוב?
 
גברת יקרה

הנני מתאפקת. אך יחד עם זאת, היות ומטרתי פה היא לעזור לאנשים למצוא את שביל הזהב בין מה שמצוי ומה שרצוי, אתיחס לבקשתך כאל קריאה לעזרה. הצעתי היא שתשארי כחברה בפורום זה כיועצת,שכן זקוקים אנו למוחות אנליטיים על מנת להתמודד עם זרם הבעיות האינסופי הזורם לכאן מדי דקה. את בקשתך השניה העברתי להנהלה, ואין לי ספק כי היא תישקל בכובד ראש. הארה: ואם חשבת שלנהל פורום שכזה הוא תענוג (ראי הודעתך) - דעי לך שמאז הועלה הפורום הועברתי על ידי הפסיכיאטר המחוזי לכדורים יותר חזקים, סביבת העבודה שלי נראית כמו אחרי מאורעות תרפ"ט, וגם עור הפנים זה לא מה שהיה.
 
מה קורה פה?

אני המום מנסיון ההפיכה הזה. אפי היקרה, למרות שאנחנו מכירים זמן מועט יחסית, אני ממש נעלב בשבילך. ורייזה, את דוקא אישה נורא מצחיקה (כך שמעתי). אז אולי תתרמי את ההומור הזה לטובת כולנו?
 
אין כאן ניסיון הפיכה חלילה

אלה השבת הצדק על כנו , אין צורך להיעלב אלה לתבוע כי הניהול יינתן לגברת רייזה הדגולה והחסודה.
 
הקמנו עמותה לצורך העיניין

הוקמה עמותת "רייזה לניהול הפורום" זוהי עמותה אשר תקדם את תהליך הכתרת רייזה לניהול הפורום ותדרוש כמובן שכר ההולם את כבודה וידענותה של המחנכת הדגולה רייזה . לא ייתכן ומדינה מתוקנת כמו שלנו תצטרך רייזה לבקש את ניהול הפורום , דבר זה היה אמור להיות מובן מאליו לך אפי היקרה וגם לממונים עלייך בהנהלת תפוז , אין לנו מניעה כי תהיי עוזרתה המסורה של הגברת רייזה שתחייה .
 

jerri

New member
העם עם רייזה וזה לא יעזור לאף אחד!

יחד עם זאת אני מציע פתרון פשרה, אפי תשאר לנהל את הפורום שלה ואילו הגברת רייזה הדגולה תקבל פורום עצמאי כיאה למעמדה כמורה ומחנכת.
 
למעלה