אבקש תגובות ענייניות

lightflake

New member
אני לא חושב שזה נושא לדיון ציבורי

כי אני יודע שלא אתה ולא קוראים אחרים, מוכנים לדיון שכזה ולכן אני לא אכנס אליו.
 

ליאת 888

New member
ובכל זאת תגובה...

למרות הנחרצות שלך והשפה המזלזלת.... אכן נושא כאוב, אסור לדיבור ולהתייחסות וחבל....(צריך לזכור ולא להעלים) אל תוציא לחלוטין את דברי מהקשרם (רק עבור הרקורד... יש לי תואר שני ביהדות זמננו) חלילה לי מלזלזל בניצולים באשר הם - כולי גאה בהם וחושבת שמגיע להם כל הטוב שבעולם על מה שהם עברו, ולא מאחלת לאף אדם, גם לא לשונאי הגדולים, אפילו לא חלקיק ממה שהם עברו. מכאן להסבר: הנושא הינו היכולת לשנות דברים, לגרום לדברים וכד' על ידי רצון ומחשבה, בערך זו השורה התחתונה של הסרט. אני בטוחה שמיליוני האנשים חיו להם את חייהם וקיוו לטוב לילדיהם, לפרנסה בטוחה ועוד, כפי שאנו חיים כיום. ואז הגיעו המרצחים עם מטרה שונה - הם לא נתנו לאיש זמן לחשוב, להתכוונן ועוד, הם פשוט ביצעו. לגבי הדוגמא שאתה נתת - אז היא דוקא מצדיקה את השאלה = היכן כוח הרצון שלנו נגמר? ועד כמה הוא חזק מספיק לשנות גורל??? האם בכוח הרצון והכוונה בלבד אני יכול לשנות את גורלי??? או שאני יכול לרצות, לכוון, לשאוף, להצליח - ולאהרג בתאונת דרכים??? או מירי של שודד?????.
 
לגבי השאלה בפיסקה האחרונה

התשובה היא: ברור שכן. אני אענה לך בשאלה - למה כשמישהו ניצל מתאונת דרכים קוראים לזה נס? הרי באותה הוא יכול היה למות. התשובה היא, סטטיסטיקה, מקריות, מזל... השאלה הפילוסופית המתבקשת היא האם יש יד מכוונת לאירועים (גורל, אלוהים...) וממנה נגזרות שאלות נוספות לגבי בחירה חופשית וכו'. ואם כן, מדוע "צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"?
 

orli997

New member
מה שמקומם לדעתי

זו הגישה, המסחרה והרידוד של עולם הרוח, וכן בחינת הצלחה מהי על פי צבירת ממון, שוב אלמנט חברתי שיפוטי שאין לו ממש מקום בעשיה למודעות עצמית, אבל זו רק דעתי אור-לי
 

liza26

New member
גם דעתי../images/Emo45.gif

יש המון מסחרה, המון שרלטנים , כמו בכל תחום אבל מי שמתעסק בעולם הרוח מתוך איזו אמת פנימית- מגלה באמת עולם אחר אנשים חושבים שעולם הרוח מתקשר לכל השאנטי-באנטי ופרחים ופעמונים אבל הרוח קיימת בכל דבר קטן שאנחנו עושים בכל דבר קטן שאנחנו מודים עליו.
 
תגובה ../images/Emo26.gif

לגבי הציטוט של בודהה: אין לי ויכוח לגבי זה. המחשבות שלנו יוצרות את העולם, משום שהמחשבות שלנו הופכות למעשים! על איזה בלבול ומבוכה בעולם המדעים? אנא, שתף אותי.. מוצק הוא לא מוצק? חומר = אנרגיה. E = MC^2 מה הקשר? "כמה העולם שחשבו פעם למכניסטי ולוגי היום מבינים שלא כך הם פני הדברים" נכון, אנחנו לא בתקופה של ניוטון, של הפיזיקה הקלאסית. "מבחינה פיזיקלית גוש ברזל מכיל 99.99999999999999999% מנפחו ריק." - מאיפה הבאת את זה?! לגבי הילד והאופניים: "אולי סבא שלו ראה את זה וקנה לו מתנה" - זה ממש לא הוצג ככה. זה הוצג כאילו באופן מפתיע היקום גרם לסבא של הילד, לקנות לו אופניים.
 

lightflake

New member
מאיפה הבאתי את זה?

למדתי את זה בפקולטה למדעים מדויקים באוניברסיטה...
 
אוקיי...נניח

עדיין מה עניין שמיטה להר סיני? הדברים אינם תלויים אחד בשני. ההיקש אינו נכון.. זה שהמדע לא יודע הכל (עדיין) אין זה אומר שנבסס את חיינו ואת מאמצינו על שקרים וחצאי אמיתות.. ואני לא מדבר פה על דת או אלוהים. אני מדבר על סרט שטחי שטוען לקיומו של איזשהו כוח גדול, בלי לומר יותר מדי עליו. ומבסס על כך, תורה שלמה לחיים מאושרים.
 

lightflake

New member
זה רק סרט, עם שיטות פשוטות

להשיג דברים בחיים ביותר קלות.. והעצות עובדות.. אתה תמיד כזה קשה? בסך הכל מדובר בסרט... מה עשית מזה ... ומה הקשר לתורת הקוונטים אתה שואל? הקשר הוא שמדענים ראו שכשמדובר בחלקיקים הקטנים שבונים את היקום שלנו, הם מתנהגים בצורה מאוד מוזרה, למעשה רק המודעות של הצופה (של החוקר לדוגמא) גורמת להם להתנהג בצורה מסויימת. כן כן. תראה בליפ2 שם מסבירים את זה מעולה... כשלא מתבוננים אז האלקטרון מתנהג כמו גל וכשמתבוננים בו הוא מתנהג כחלקיק.. למעשה מדברים על הסתברות שהחלקיקים ימצאו במקומות שונים כי יש אי ודאות ביקום. אבל ברגע שאתה צופה פתאום יש ודאות. איך זה יכול להיות? איך המודעות שלנו מחליטה מה יקרה ביקום??? ומה זה אומר על כל עולם המושגים שלנו? והמחשבות שלנו? איך כל אלו משפיעים על המציאות? אז אולי המשפט של בודהה "ע"י מחשבותינו אנו יוצרים את העולם" אומר הוא הרבה יותר ממה שמובן בהתחלה, ואולי המחשבות שלנו משפיעות על מה שקורה ביקום הרבה יותר ממה שנדמה לך... הנה בליפ2 במיוחד בשבילך: http://video.google.com/videoplay?docid=-2985741862841999546
 
שוב..

זה לא מתקשר לרעיון של הסרט "הסוד".. אתה יכול לדבר על מכניקת הקוונטים, או על המכניקה הקלאסית של ניוטון. כל זה לא ישנה את העובדה שהסרט הוא שקרי, וכל הרעיון של "היקום" שבעזרתו תשיג חיים מאושרים מגוחך. יחד עם זאת, השיטות שמוסברות בסרט, ועוד שיטות כמו אמירת התודה היומית (וקצת מזויפת
)..כל אלה מקובלות עליי כשלעצמן.
 

lightflake

New member
במה הוא שיקרי? תמצא לי שקר אחד

זה שראיית העולם שלך שונה זה עדיין לא אומר שהם משקרים, אולי אתה פשוט טועה בראייה שלך. אם לא בעזרת היקום תשיג חיים מאושרים אז בעזרת מה? היקום הוא כל הקיים נכון? זאת ההגדרה. אז היקום הוא גם בני האדם וגם המחשבות שלנו וגם השאיפות שלנו. זה רק דרך לדבר על זה, אחרי הכל, אם הם היו אומרים "אלוהים" במקום "יקום" היו להם הרבה פחות צופים
 
אז אתה אומר שהם לא סגורים על עצמם? או ש..

הם רוצים לפנות לקהל יעד גדול... משמע - אין אמת אחת, ולכן את הסוד האמיתי, לא נמצא בסרט, רק כמה טיפים לחיים מאושרים יותר.
 

lightflake

New member
נו ברור, מה חשבת?

שהסרט הזה בא להחליף את כל הדרכים הרוחניות וכל הדתות? הוא בכלל לא מתיימר לזה.. זה בסך הכל "אימון" להשגת מטרות. ברור שהם רוצים לפנות לקהל כמה שיותר גדול...כמו כל סרט אחר..
 

gils33

New member
מר או גב' שולמן איתי היקר/ה...

מה בדיוק הבעיה - אני לא מצליח להבין אותך?(אדבר בלשון זכר מבלי לפגוע באף אחד) אתה מחפש הוכחה לכך שהסרט לא אמין? איפה בדיוק הבעיה? מה הבעיה שמישהו נותן לאנשים בעולם הזה קצת תקווה בעזרת מחשבות ואנרגיות חיוביות? אתה סתם מקניט,מתווכח ומעצבן את כולם כאשר אין לך שום דרך,כוון ועניין.. לא הבעת כאן מה אמונתך והאני הפנימי שלך אומר. אם אתה מאמין, תאמין ואם לא, אז לא. תן לאנשים להאמין בדברים שהם רוצים ויכולים להאמין. אמר איש חכם פעם "אם אתה מאמין שאפשר לקלקל תאמין שאפשר לתקן" הסוד מתאים לכל דבר אפשרי ביקום הזה - זה כלי נהדר שאפשר ללמוד להשתמש בו. תשתמש בו וכמו שאמרתי אם לא אז לא.
 
../images/Emo88.gif אוקיי. אז..

שלא יהיה במסווה של סרט רוחני "ניו-אייג'י", אלא בתור מדריך בעל עצות לחיים מאושרים.
 

gils33

New member
מה זה משנה..

במסווה של מה הוא מגיע? הוא עושה טוב לאנשים ואנשים רוצים שיהיה להם טוב. בקיצור עדיין לא נתת שום דבר מעצמך. עזוב בשלה מסויים אתה תעייף את האנשים.
 
למעלה