אגד מחויב יותר לנוסעים או לנהגים?
אגד מחויב יותר לנוסעים או לנהגים?
ביום ראשון ה 23.11.2003 בוטלה התחנה בצומת הגבעה הצרפתית בי-ם לקוים 421,486,487,948,961 (בהודעה שפורסמה ע"י אגד נכתב גם 444 שמעולם לא היתה לו שם תחנה) התחנה בוטלה בעקבות לחץ הנהגים על מחלקת התנועה בטענה שביטולה ויציאה מי-ם לכיוון מזרח דרך המנהרות החדשות תחסוך כרבע שעה נסיעה (בפועל ההפרש הוא כ 7 דקות) הנהגים גם טענו שזוהי בקשה שהם שומעים מהנוסעים אך העובדות הן שבשביל שהאוטובוס יוכל לצאת מהמנהרות בוטלה גם התחנה בסוף שדרות אשכול דבר שמחיב חלק מהנוסעים העולים בדרך כלל בגבעה הצרפתית (שהיו יכולים להגיע ללא קושי גם לשדרות אשכול) להגיע לתחנה המרכזית ולעבור את מסלול הכניסה המיגע. בהודעת אגד נכתב (דרך אגב ההודעה פורסמה מס' ימים לאחר השינוי) שהשינוי יאפשר גישה קלה יותר לכל חלקי העיר המצב כיום הוא שבגבעה הצרפתית ישנם קוים ל\מ כל חלקי העיר רבים השתמשו בצומת הגבעה הצרפתית הן כטרמפיאדה והן כתחנת אוטובוס. ההודעה היחידה שפורסמה לפני השינוי היה פתק מצ'וקמק בתחנה המרכזית הנוסעים הקבועים באותו היום חיכו לאוטובוסים וזכו לנסוע בהם בזכות נהגים שהבלבול אחז גם בהם וכל זה בשביל שלנהגים יהיו עוד 7 דקות הפסקה מרבית הנוסעים שגרים בצפון י-ם היו יכולים להגיע לביתם בכ7 דקות נסיעה באוטובוס עירוני מהגבעה הצרפתית (נווה יעקב פסגת זאב ישובי בנימין) ועתה הם נותרו ללא חלופה (מתחנה מרכזית הנסיעה באוטובוס עירוני יכולה להערך מעל 40 דקות)מפני שליציאה החדשה מי-ם לא מגיעים אוטובוסים עירוניים. בעקבות הסיפור הזה נשאלות מס' שאלות א. אמת בפרסום מדוע קו 444 הוזכר בפרסום ומדוע נכתב שם שמעתה תהיה גישה קלה יותר לכל חלקי העיר? ב. מדוע אגד מחויבים לנהגים יותר מאשר לנוסעים (מכרו אותנו בשביל עוד סיגריה וקפה)? ג. מדוע כאשר פנינו (אני ועוד מס' נוסעים קבועים) לאגד בבקשה לבחון את הנושא מחדש (כשרק רצה שמועה בלבד על המהלך) נענינו בזלזול ולא בצורה ענינית? ד. מדוע אין אוטובוסים עירוניים ליציאה המזרחית מי-ם? יוחזרו האוטובוסים הבין עירוניים לגבעה הצרפתית ומיד
אגד מחויב יותר לנוסעים או לנהגים?
ביום ראשון ה 23.11.2003 בוטלה התחנה בצומת הגבעה הצרפתית בי-ם לקוים 421,486,487,948,961 (בהודעה שפורסמה ע"י אגד נכתב גם 444 שמעולם לא היתה לו שם תחנה) התחנה בוטלה בעקבות לחץ הנהגים על מחלקת התנועה בטענה שביטולה ויציאה מי-ם לכיוון מזרח דרך המנהרות החדשות תחסוך כרבע שעה נסיעה (בפועל ההפרש הוא כ 7 דקות) הנהגים גם טענו שזוהי בקשה שהם שומעים מהנוסעים אך העובדות הן שבשביל שהאוטובוס יוכל לצאת מהמנהרות בוטלה גם התחנה בסוף שדרות אשכול דבר שמחיב חלק מהנוסעים העולים בדרך כלל בגבעה הצרפתית (שהיו יכולים להגיע ללא קושי גם לשדרות אשכול) להגיע לתחנה המרכזית ולעבור את מסלול הכניסה המיגע. בהודעת אגד נכתב (דרך אגב ההודעה פורסמה מס' ימים לאחר השינוי) שהשינוי יאפשר גישה קלה יותר לכל חלקי העיר המצב כיום הוא שבגבעה הצרפתית ישנם קוים ל\מ כל חלקי העיר רבים השתמשו בצומת הגבעה הצרפתית הן כטרמפיאדה והן כתחנת אוטובוס. ההודעה היחידה שפורסמה לפני השינוי היה פתק מצ'וקמק בתחנה המרכזית הנוסעים הקבועים באותו היום חיכו לאוטובוסים וזכו לנסוע בהם בזכות נהגים שהבלבול אחז גם בהם וכל זה בשביל שלנהגים יהיו עוד 7 דקות הפסקה מרבית הנוסעים שגרים בצפון י-ם היו יכולים להגיע לביתם בכ7 דקות נסיעה באוטובוס עירוני מהגבעה הצרפתית (נווה יעקב פסגת זאב ישובי בנימין) ועתה הם נותרו ללא חלופה (מתחנה מרכזית הנסיעה באוטובוס עירוני יכולה להערך מעל 40 דקות)מפני שליציאה החדשה מי-ם לא מגיעים אוטובוסים עירוניים. בעקבות הסיפור הזה נשאלות מס' שאלות א. אמת בפרסום מדוע קו 444 הוזכר בפרסום ומדוע נכתב שם שמעתה תהיה גישה קלה יותר לכל חלקי העיר? ב. מדוע אגד מחויבים לנהגים יותר מאשר לנוסעים (מכרו אותנו בשביל עוד סיגריה וקפה)? ג. מדוע כאשר פנינו (אני ועוד מס' נוסעים קבועים) לאגד בבקשה לבחון את הנושא מחדש (כשרק רצה שמועה בלבד על המהלך) נענינו בזלזול ולא בצורה ענינית? ד. מדוע אין אוטובוסים עירוניים ליציאה המזרחית מי-ם? יוחזרו האוטובוסים הבין עירוניים לגבעה הצרפתית ומיד