אגו נפוח וא"ל

dlylt

New member
אגו נפוח וא"ל

אולי הייתי צריך להפנות שאלה זו לפורום אחר אבל בטוחני שאנשים כאן גם ידעו לענות או לתת כיון מחשבה... אני מאז ומתמיד אדם בעל אגו "נפוח". אני תחרותי בצורה בלתי רגילה כמעט בכל תחום למשל: בלימודים, בצוות בו אני עובד בעבודה אני תמיד מסתכל לצדדים לוודא שאני הכי טוב ולא מקפחים אותי,שהמשימות שאני מקבל שוות בערכם ואולי אף יותר איכותיות משאר האנשים בצוות שלי ואם לא - אני מעקם לראש הצוות את הפנים גם שלא מגיע לו - פשוט כי אני נורא נורא תחרותי ולא מצליח להתגבר על התסכול גם בזוטות (בסוף אני חושב שאני באמת עובד טוב מאוד ונותן 200% מהיכולת שלי למפעל אבל האגו תמיד מפיל אותי ויחסי האנוש לי גם לא הכי טובים בשל כך). לעתים אחרי 5 דקות מחשבה אני חושב לעצמי- מה ראש הצוות אשם שאני צריך לעקם לו הפרצוף בגלל שקיבלתי משימה שלא ניראית לי מכל סיבה. גם אם החברה הכי אהובה שלי שלי אותו סיפור - אני קנאי לה בצורה בלתי רגילה וחייב תמיד לקבל פידבקים חיוביים . א ב ל - כשאני עולה על המזרון בדוג'ו כל זה נעלם כלא היה! אני מכבד כל אדם כאילו היה אני והקבוצה חשובה לא פחות ממני ! יש בי דפוסי התנהגות שאינני מצליח לשנותם. הסיבה - אני לא מצליח להבין מה גורם לי להיות כל כך תחרותי בעבודה ועם בת הזוג אבל בדוג'ו הדבר לא קורה !
 

Danielp5

New member
הבעיה שלך היא ש...

אתה פזיז ומתנסה אנשים כמוך צריכים לחשוב לפני כל דבר שהם אומרים או עושים ותוריד קצת פרופיל שום דבר רע לא יקרה תהיה טיפה יותר שקט לא לכל דבר אתה חייב להגיד משהו
 

asaf kidroni

New member
אני לא מתיימר לנתח בעיות אישיות,

אני הגעתי למסקנה שחשיבה רפלקטיבית היא כלי מאוד טוב "להבין" את המציאות. אבל עדין מה עושים עם התובנה הזאת ? איך אפשר לשנות את התגבות/מחשבות האינסטינקטיביות שלנו ? שקיימות אצל כל אדם. בשבילי, תירגול מדיטציה + אומנות לחימה הוא פתרון מאוד אפקטיבי.
 
למעלה