"אגרוף בדרך הביתה" - תלונה נגד מטרופולין

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member


גם את זה צריך להפסיק - נהג לא אחראי לנוסעים
ללא כרטיס, נהג לא צריך להתעסק בכרטיסים. האחריות על הכרטיסים היא בידי הכרטיסנים, האחריות על הנהיגה היא בדיוק הנהג.
 

droriko

New member
אני כבר התלוננתי על איזה נהג אחד

במטרופולין מטפלים ביד קשה בנהגים בעייתיים.
מניסיון אישי.
אני כבר התלוננתי על איזה נהג אחד
שבוע אחרי זה ראיתי על ההגה. לא יעשו לנהג שום דברשום דבר , שילך ישר למשרד התחבורה.
 
אתה מבחינתך, שיפטרו את כל הנהגים...


אני כבר התלוננתי על איזה נהג אחד
שבוע אחרי זה ראיתי על ההגה. לא יעשו לנהג שום דברשום דבר , שילך ישר למשרד התחבורה.
אתה מבחינתך, שיפטרו את כל הנהגים...

רק שכחת דבר פעוט וזניח, והוא שיש מצוקת כ"א כרונית נצחית בענף הנהיגה, כך שאם יפטרו נהגים על כל שטות, לא יסעו אוטובוסים בכלל.

על כן, יש חובה לשים סוף לחיכוך המיותר בין הנהגים לנוסעים, ולשחרר את הנהגים מעיסוק הקופאי, ויפה שעה אחת קודם.
 

droriko

New member
תשים לב מאיט

אתה מבחינתך, שיפטרו את כל הנהגים...

רק שכחת דבר פעוט וזניח, והוא שיש מצוקת כ"א כרונית נצחית בענף הנהיגה, כך שאם יפטרו נהגים על כל שטות, לא יסעו אוטובוסים בכלל.

על כן, יש חובה לשים סוף לחיכוך המיותר בין הנהגים לנוסעים, ולשחרר את הנהגים מעיסוק הקופאי, ויפה שעה אחת קודם.
תשים לב מאיט
שנהג אוטובוס בישראל זה העבודה היחידה בעולם שכולם שבה כל אחד(כלומר כל מי שיש לו רישיון לאוטובוס) יכול לעבוד בה, לא משנה אם הוא נהג טוב או לא. אפילו אצל עובדי ניקיון יש סינון, עובד ניקיון,שיהיה הכי ממושמע בעולם, אבל לא ינקה כמו שצריך ילך הביתה. לעומת זאת נהג אוטובוס למשל שנוסע כמו זחלם וזה שאחריו עוקף אותו באמצע המסלול ימשיך לעבוד בחברה, איפה נשמע דבר כזה? לדעתי צריך להשוות את התנאים של נהג האוטובוס לתנאים של נהג הרכבת(לא רק בשכר אלא גם בעבודה,כמו למשל ביטול העבודה עם הנוסעים) כדי שכמו ברכבת גם באוטובוס הביקוש יעלה על ההיצע ואז כך יהיה אפשר לסנן נהגים גרועים, ולא כמו היום שאם יש לך דופק אז בוא לעבוד אצלנו כי אנחנו במחסור.
 

droriko

New member
פעם

תשים לב מאיט
שנהג אוטובוס בישראל זה העבודה היחידה בעולם שכולם שבה כל אחד(כלומר כל מי שיש לו רישיון לאוטובוס) יכול לעבוד בה, לא משנה אם הוא נהג טוב או לא. אפילו אצל עובדי ניקיון יש סינון, עובד ניקיון,שיהיה הכי ממושמע בעולם, אבל לא ינקה כמו שצריך ילך הביתה. לעומת זאת נהג אוטובוס למשל שנוסע כמו זחלם וזה שאחריו עוקף אותו באמצע המסלול ימשיך לעבוד בחברה, איפה נשמע דבר כזה? לדעתי צריך להשוות את התנאים של נהג האוטובוס לתנאים של נהג הרכבת(לא רק בשכר אלא גם בעבודה,כמו למשל ביטול העבודה עם הנוסעים) כדי שכמו ברכבת גם באוטובוס הביקוש יעלה על ההיצע ואז כך יהיה אפשר לסנן נהגים גרועים, ולא כמו היום שאם יש לך דופק אז בוא לעבוד אצלנו כי אנחנו במחסור.
פעם
אמא היית מאחלת לבן שלה שיהיה רופא או נהג אוטובוס. היום היא עדיין מאחלת לו שיהיה רופא, אבל נהג אוטובוס הפך למקצוע עם דימוי ירוד, וזה לא צריך להיות ככה! צריך להחזיר לנהגות את היוקרה שלה.
 
מותר לשאול מה עיסוקך בחיים,

פעם
אמא היית מאחלת לבן שלה שיהיה רופא או נהג אוטובוס. היום היא עדיין מאחלת לו שיהיה רופא, אבל נהג אוטובוס הפך למקצוע עם דימוי ירוד, וזה לא צריך להיות ככה! צריך להחזיר לנהגות את היוקרה שלה.
מותר לשאול מה עיסוקך בחיים,
והאם, או מה הקשר שלך למקצועות התח"צ או הנהיגה?
 

nitsansh

New member
גם רופא זה כבר לא מקצוע מאד מבוקש...

פעם
אמא היית מאחלת לבן שלה שיהיה רופא או נהג אוטובוס. היום היא עדיין מאחלת לו שיהיה רופא, אבל נהג אוטובוס הפך למקצוע עם דימוי ירוד, וזה לא צריך להיות ככה! צריך להחזיר לנהגות את היוקרה שלה.
גם רופא זה כבר לא מקצוע מאד מבוקש...
 

mister K

New member
גם ללימודי משפטים הדרישות הן גבוהות.

הוא לא מאד מבוקש,הוא מאד מאד מבוקש
לא סתם הדרישות ללימודי רפואה הן הכי גבוהות.
גם ללימודי משפטים הדרישות הן גבוהות.
ועדיין השוק מוצף בעורכי דין שאין להם עבודה.
 

טשאפק

New member
מחסור מלאכותי. משפטים אפשר ללמוד

לעומת זאת יש מחסור ברופאים
זה לא סימן לביקוש גבוה...
מחסור מלאכותי. משפטים אפשר ללמוד
בכל מכללה, ואילו מספר המקומות בבתי הספר לרפואה מוגבל מאד ורוב מכריע של המעוניינים אינם מתקבלים. (אפשר ללמוד בחו"ל, אבל זה לא מתאים לכל אחד, ובוגרי בתי הספר בחו"ל גם נדרשים למבחני הסמכה קשים כדי לעבוד בארץ).
 

טשאפק

New member
הדרישות גבוהות באוניברסיטאות

גם ללימודי משפטים הדרישות הן גבוהות.
ועדיין השוק מוצף בעורכי דין שאין להם עבודה.
הדרישות גבוהות באוניברסיטאות
אבל אינך צריך ללמוד באוניברסיטה, כדי להיות עו"ד. פחות מחמישית מן הניגשים למבחני לשכת עורכי הדין ב-2011 היו בוגרי אוניברסיטאות בארץ. הרוב הגדול למדו במכללות, שם הדרישות אינן גבוהות במיוחד, ומיעוט קטן למד בחו"ל.
 

benshap2

New member
קרה לי משהו דומה באגד לפני כמה חודשים

"אגרוף בדרך הביתה" - תלונה נגד מטרופולין
תלונה של נוסע: בגלל תקלה בקורא הכרטיסים, לא התאפשרה לו נסיעת המשך באוטובוס של מטרופולין למרות שעלה עליו בתוך 90 דקות מזמן ששילם, באמצעות רב-קו. הנהג דרש שישלם במזומן, גילה חוסר אדיבות, ועצר את האוטובוס עד שישלם. אחד הנוסעים התעצבן על הנוסע, שהתעקש, וחבט בו באגרוף.

הסיפור עורר תהודה בפייסבוק והתפרסם גם באתר news1.
קרה לי משהו דומה באגד לפני כמה חודשים
לאחר פחות מדקה של חילופי דברים נינוחים הנהג הסכים שאסע
 

Citizen Y

New member
אם יש נוסע שמסרב לשלם, מה הנוהל מבחינת הנהג?

"אגרוף בדרך הביתה" - תלונה נגד מטרופולין
תלונה של נוסע: בגלל תקלה בקורא הכרטיסים, לא התאפשרה לו נסיעת המשך באוטובוס של מטרופולין למרות שעלה עליו בתוך 90 דקות מזמן ששילם, באמצעות רב-קו. הנהג דרש שישלם במזומן, גילה חוסר אדיבות, ועצר את האוטובוס עד שישלם. אחד הנוסעים התעצבן על הנוסע, שהתעקש, וחבט בו באגרוף.

הסיפור עורר תהודה בפייסבוק והתפרסם גם באתר news1.
אם יש נוסע שמסרב לשלם, מה הנוהל מבחינת הנהג?
לדומם בצד ולהזמין משטרה או משהו שפוי יותר?
 

liorschwimmer

New member
הנוסע לא נסע בלי לשלם

אם יש נוסע שמסרב לשלם, מה הנוהל מבחינת הנהג?
לדומם בצד ולהזמין משטרה או משהו שפוי יותר?
הנוסע לא נסע בלי לשלם
הוא הביא הוכחה לכך ששילם כבר. החשד לאי תשלום בצורה כל כך קיצונית נובעת מכמות הרמאים הרבה שקיימת בישראל ביחד לאוכלוסיה. התחמנות של רוב האנשים גורמת למי שכן שילם ״לאכול אותה״ כך שמי ששילם והיה בסדר נדרש לשלם פעמיים עבור מליוני התחמנים שנוסעים ללא תשלום.
 

Citizen Y

New member
שאלתי שאלה כללית...

הנוסע לא נסע בלי לשלם
הוא הביא הוכחה לכך ששילם כבר. החשד לאי תשלום בצורה כל כך קיצונית נובעת מכמות הרמאים הרבה שקיימת בישראל ביחד לאוכלוסיה. התחמנות של רוב האנשים גורמת למי שכן שילם ״לאכול אותה״ כך שמי ששילם והיה בסדר נדרש לשלם פעמיים עבור מליוני התחמנים שנוסעים ללא תשלום.
שאלתי שאלה כללית...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה