אגרוף בחלום, הוא אגרוף לקיר

leeloo

New member
אגרוף בחלום, הוא אגרוף לקיר

חלמתי בלילה חלום שבו אני מפעילה קבוצה של ילדים קטנים, במן קטיינה קטנה כזו, והבאתי להם בלונים שישחקו, ואז הגיע מישהו בגיל שלי והתחיל להציק לכל הילדים הקטנים, והצלחתי לגרש אותו. אח``כ ראיתי חוזר, אבל לא לבד, אלא עם עוד 20 ילדים בערך בגילנו, שהתחילו לגנוב את כל הבלונים, ולהציק לילדים, וביקשתי מהם שיפסיקו, והם לא הפסיקו, ואז ניגשתי לשתי בנות שממש שנואות עליי במציאות, כי כל ההתנהגות שלהן נודעה בשביל להעצבן ולהציק לאנשים אחרים, וקראתי להן גנבות ואז אחת מהן נתנה לי סטירה, ואז הנפתי את היד שלי ממש חזק לאחור וברגע שהנפתי את היד קדימה נתתי מכה חזקה בקיר שליד המיטה שלי והתעוררתי מהמכה.... :cool: הרגשתי גאה בעצמי על איך שהגנתי על עצמי ועל הילדים, שנתתי אגרוף כל-כך חזק לאותה ילדה, שאפילו במציאות הוא בא לידי ביטוי! ומהמכה עוד כאבה לי היד... אני לא בן-אדם אלים חס וחלילה, אבל משום מה בחלומות שלי אני חולמת שאני נוקמת באנשים שמציקים לי ושגורמים לי לעוול.... אולי זה משהו שמאוד הייתי רוצה לעשות במציאות, אבל החיים מחייבים אותנו להתנהג כמו בני אדם מתורבתים ולא כחיות הפועלות רק עפ``י אינסטיקנטים, ובעצם מה שמפריד אותנו מהחיו, הוא השליטה העצמית, ולכן לעולם לא אהיה מסוגלת להכות מישהו ולהחזיר למישהו כמו שאני עושה בחלומות שלי... אח``כ היה לי חלום שאני נמצאת במעלית (נדמה לי שחיפשתי את הילד המציק) ואז כשלחצתי על קומה עליונה, הריצפה עלתה אבל התקרה לא, ככה שכמעט נמחצתי רק שמצאתי פירצה קטנה במעלית והצלחתי לצאת, ואז כשראיתי שאין כלום בקומה שאליה הגעתי, חזרתי למעלית וירדתי בחזרה. יש לי משהו עם מעליות, אני כל הזמן חולמת עליהן דברים רעים! תמיד הן לא פועלות בצורה תקינה, וכמעט תמיד החיים שלי בסכנה, אבל אני מצליחה איך שהוא להינצל. מוזר.... מישהו יכול לפרש לי את החלום, ולהסביר לי את הסיבה לחלומות החוזרים ונשנים שלי על המעליות? תודה מראש, לילו
 
החלום הראשון...

בקשר למעליות- גם אני חולמת המון על מעליות שמשתגעות ודברים משונים קורים בהן! אני לא יודעת למה... לכן אשאיר את הקטע הזה לרואה כשיחזור, או מישהו אחר שיודע. אבל בקשר לחלום הראשון. חשבי מה הילדים האלה מייצגים עבורך- אולי את צד הילדות, התמימות, הצד הישן והמוכר...? עליו יש איום גדול ואת יוצאת להגן עליו מפני אנשים בני גילך ואחר כך מפני אנשים שאת מחשיבה כשנואים ומעצבנים. ייתכן שאת מרגישה שיש איזה שהוא איום מבחוץ על המוכר עלייך, אולי שינויים שבאים עם גיל ההתבגרות? חשבי גם מה מייצגים הילדות שאת שונאת והופיעו בחלום, כל אחת בנפרד, ומדוע את מרגישה צורך להתעמת איתן ולהגן על ה``ילדים`` התמימים מפניהן.
 

leeloo

New member
אני חושבת שעליתי על הפירוש

ובכן, בקשר למעלית- אני תמיד חולמת עליהן סיוטים נוראיים! ואין לי שום פחד ממעלית, חוץ מהקטע שאני מפחדת שהדלת תיסגר מהר מידי, ותיתן לי מכה, אבל חוץ מזה אין לי שום בעיה לעלות במעליות, אני פשוט רצה קדימה... אז אין לי מושג למה אני חולמת דברים נוראיים כל-כך על מעליות. ניראה לי שהילדים מייצגים אותי. אני מגינה על עצמי מאיום חיצוני, לא ניראה לי בכלל שזה קשור לגיל ההתבגרות, אלא יותר לקטע מהעבר שלי שבו חשתי שאיני מסוגלת לעשות דבר נגד האנשים השנואים האלה (הילדות במציאות היו האויבות הכי גדולות שלי ביסודי) ועכשיו אני מסוגלת לעומד מולם, לכן כאשר היא נותנת לי סטירה, אני מחזירה מכה גדולה יותר. ניראה לי שיש עוד משהו בחלום הזה, אבל איך נתתי מכה חזקה לקיר והתעוררתי מהמכה... זה הצחיק אותי, וגם הרגשתי גאה שנלחמתי ככה על זכויותי (לווא דווקא בגלל האלימות, אלא פשוט יצאתי נגד ה``רוע``).
 
אולי החלום מרמז...

שאת צריכה להגן על עצמך ולעמוד על שלך גם במציאות. :) לפי מה שאמרת היילדים מייצגים אותך בתקופה שהיית חלשה וזקוקה להגנה, אך עכשיו השתנית ואת מסוגלת לעמוד מול השונאים שלך, ולכן את היא זאת שמגינה על החלקים הרכים והחלשים שהיו דומיננטיים בעבר. וגם לי אין פחד ממעליות, אני עולה ויורדת בהן חופשי, ובכל זאת הן מוטיב עיקרי בהרבה חלומות שלי, ותמיד החלומות מאוד מפחידים!
 
למעלה