אהבתי...והפעם בעברית!

Just Me

New member
אהבתי...והפעם בעברית!



כשמישהו אוהב הוא מרגיש את בלב יש קצת שמחה וקצת כאב. אחרי האהבה צועדים צמוד צמוד קצת עצב וקצת אכזבה. כמו חיילים רגש אחר רגש זב הא להולך כל יום כמו הירח והשמש. רציתי להביע את אהבתי בשפת האם אני מרגישה קצת לחץ,ליבי פועם. בדרך כלל אני מדברת אלייך בשפתך מנסה להיכנס למחשבות שלך. האהבה שלי אלייך לעולם לא תתקיים אבל הרגש הזה לא מסכים להסתיים. חשבתי שעם הדמעות שזולגות גם אתה תצא איתן. הדמעות זולגות, וזה כואב אבל אתה, אתה נשאר בלב.
 

*may*

New member
שני.. :)



שני... הבנתי שאהבת ואת עדיין אוהבת כנראה מישהו שלא יכול להחזיר לך אהבה... אולי בגלל שהוא כ``כ רחוק (כן אני כבר מנחשת מי זה..) והוא לא מכיר אותך.. הוא לא מחזיר לך אהבה.. פשוט תנסי לשכוח ולחשוב על אחרים... לדמיין תמיד אפשר, אבל לא לצפות שזה באמת יתגשם... :) השיר יפה מאוד.. מעיין.
 

Just Me

New member
מעיין...



המממ... זה קצת...הרבה יותר מסובך ממה שזה ניראה לכל בן אדם לעין.... תודה על התגובה... ולשכוח זה לא כל כך פשוט! שני
 

Just Me

New member
חמודה...



האמת שהרבה יותר קל לי בנגלית זה יוצא לי טוב יותר אבל הפעם זה פשוט יצא בעברית.... חחח.... :) אוהבת שני
 

TheOutsider

New member
מקסים!



מאוד אוהב לקרוא דברים שאת כותבת. אני חושב שפעם ראשונה שקראתי פה משהו זה היה שלך... זוכר שמאוד אהבתי :) משהו על צבעים..אולי אני אפשפש שם בדפים ואחפש... בכל מקרה - השיר מקסים ויכול באמת להבין כמה קשה זה לשכוח אבל אל תשכחי. אסור לשכוח. הכל אפשרי.
 

Just Me

New member
אני מקווה....



אני מקווה שכשקראת פה בפעם הראשונה שיר וזה היה שלי אז הוא גרם לך להישאר פה בפורום... :) .. לשיר הראשון שקראת קראו ``Inside My Mind`` אני שמחה שאהבת אותו.... אני לא ממש יודעת אם אני רוצה לשכוח או לא.... בכל מקרה גם אם אני ארצה ... זה קשה ולא ממש אפשרי... תודה בכל אופן אני
 
למעלה