אהלן אהלן קראתי כאן כמה מהדברים והרי תשובות

אהלן אהלן קראתי כאן כמה מהדברים והרי תשובות

דבר ראשון למתלבט שאינו יודע מאיזה גיל בוחרים.אישור הבחירות מתחיל מגיל 17. מייד עם קבלת תעודת זהות הנך רשאי לקום ולהצביע הן לבחירות לרשויות המקומיות והן לראשות הממשלה. דבר שני שוב פעם בורושבסקי ובורושבסקי. תשמע גנאדי כבר היו כאן תגובות עלכך ראיתי ושמעתי. אין לך שום סיכוי לזכות באראשות העירייה ואם יהיה כזה סיכוי תאמין לי שחוץ מתושבים עולי רוסיה לא ישארו תושבים בעיר הזו. כבר הגבתי לך לפני חודש על מה שאמרת. לגבי אורי אוהד ולאיציק אוחיון יש הרבה יותר סיכויי הצלחה מאשר לך עדיף שתקום ותפרוש עכשיו. מאשר שתפיל את ישראל ביתנו איתך יחד וכבר ראינו את יו"ר לענייני אסטרטגיה שלא הצליח בדרכו. וכשל בה. חבל לך על הזמן לשכנע כאן אנשים שכבר השתכנעו.
 

liorhikri1991

New member
בנוגע לחלק הראשון בתגובתך...

תעודת זהות מקבלים כבר בגיל 16. מגיל 17 אפשר להצביע בבחירות המקומיות. מגיל 18 אפשר להצביע בבחירות לכנסת ולראשות הממשלה.
 

מיכמיך3

New member
נשאלה פה השאלה לגבי הגיל

שאפשר לבחור, עניתי על השאלה, אז למה לחזור על זה עוד שלוש פעמים?
 

borshevsky1

New member
לגנאדי הסיכויים הכי ממשים!

הסיבה היא מאוד פשוטה, הוא היחיד שיודע איך מנהלים עיר באופן שהוא לא לקוי, ולהגיד שאין לו סיכוי, מה זה תחרות שנקבעה מראש? הבחירות עוד לא נערכו, וכל תחרות היא תחרות בריאה והוגנת, אז מהי הסיבה שאתה מנסה להוריד את גנאדי מהמירוץ?
 
בחירת ראש עיר

לדעתי ראש עיר צריך להיות אדם עם מעוף היודע לפתור בעיות מקומיות. אף על פי שבחרתי באיציק אוחיון בעבר, לדעתי הוא אינו מתמודד עם הבעיות הקיימות ובדוגמא שאתן אף מוסיף בעיות. דבר ראשון אני שואלת את עצמי האם מה שראש העיר עשה גם אתה ואני יכולים לעשות? לדעתי התשובה כן. לרצף רחוב זה לא פתרון בעיה וגם לא לבנות שוק, הבעיות בעיר הן בעיות חניה. שום כלום לא נעשה בשטח. (החניון בעיריה הוסיף רק מספר מצומצם של חניות). אני סולחת לו על שריצף את רח' חיים עוזר בצורה שריצף, אני לא סולחת לו על ההתעלמות מהתוצאות.מי שנוהג ונזקק לכיכר יודע למה אני מתכוונת. פעמיים ביום לפחות אני עוברת בכיכר של רחובות רוטשילד - זבוטינסקי - ברון הירש. הכיכר יצרה פקקים נוראיים. קורה שהחישובים לא תאמו את המציאות, אך ראש עיר שרואה כיצד האזרחים נקעה נפשם מן התורים היה צריך פשוט לגלח אותה להשאיר כמו שהיה מקודם, או ולחפש פיתרון אחר. לכן לדעתי, את הפרינציפ אצל אוחיון כבר הבנתי, לכן אותו אינני בוחרת.
 

borshevsky1

New member
ומה דעתך לגבי מה שמציע בורשבסקי בנושאים הנ"ל?

כנסי לאתרו בשביל לראות שהוא מדבר בדיוק על הנושאים שמפריעים לך ותווכחי לדעת שהוא כן מעוניין לשפר את מה שאוחיון לא הצליח לעשות.
 
התכוונתי שניתן להצביע לרשויות המקומיות מגיל

17 ולמי שמוציא ת.ז מגיל 18 רשאי להצביע לבחירות המקומיות ולראשות הממשלה.
 
למעלה