אהלן אני חדש פה ויש לי שאלה....

  • פותח הנושא *DOR*
  • פורסם בתאריך

*DOR*

New member
אהלן אני חדש פה ויש לי שאלה....

קודם כל אחלה פורום אני מקווה ללמוד פה הרבה דברים חדשים. אני קצת צעיר, עדיין רחוק מהטיולים שאני מתכנן וחולם לעשות. אבל יש לי שאלה שאני כבר הרבה זמן תוהה לגביה. אני קורא פה על אנשים שטיילו בכל כך הרבה מקומות, ולכל כך הרבה זמן. אני לא חס וחלילה רוצה להתערב בעניינים הכספיים של כל אחד ואחת פה, אבל אני לא מבין מאיפה אפשר לחסוך כל כך הרבה כסף?? נגיד, טיול אחד שניים, אפשר להבין. אבל אנשים שטסו כל כך הרבה פעמים ולהרבה זמן (דבר שאני מאוד רוצה לעשות בעתיד...), ואני שואל איך אפשר לחסוף אם אין עבודה קבועה בארץ? (מכיוון שטסים הרבה). את כל הכסף שאתם מרוויחים בארץ אתם מקצים לטיולים? בלי שום קניות מסביב?? והאם יש דרך טובה להרוויח כסף בחו"ל? בקיצור אני די מבולבל, ואני גם די צעיר כך שאני לא מבין בענייני כספים למיניהם. אז אנא מי שיכול לעזור, אודה לו מאוד. תודה מראש, דור.
 

ashmash

New member
תמיד ישנה האופציה

לנהוג בשיטת אייל פלד ולטייל על חשבון המפרסם בערוץ 2... וברצינות, אפשר לעבוד תוך כדי טיולים, אפשר לכתוב על טיולים ולצלם למגאזינים ועל ידי כך להשיג מימון לטיולים. אפשר להיות מדריך קבוצות ולטייל הרבה. ישנן המון דרכים לטייל בחו"ל בחינם... וכאשר כן משלמים, הולכים על האופציה הצנועה יותר - מחפשים טיסות זולות יותר באינטרנט, הנחות סטודנטים, ישנים באכסניות ולא מלונות 3-4 כוכבים, ישנים בשטח עם אוהל וכו´...
 

*DOR*

New member
תגובה....

קודם כל ממש תודה. ויש לי עוד כמה שאלות: אתה יכול לתת בבקשה דוגמא לעבודות בחו"ל? ובשביל לקבל הנחות סטודנטים צריך להיות סטודנט לא? איך אפשר להיות סטודנט אם טסים לשנה או אפילו יותר? אלא אם כן התכוונת לטיסות קצרות. ובקשר למגאזינים, אשכרה אפשר לעבוד במגאזינים והם יממנו לי את הטיול? שוב תודה.
 

עמית22

New member
כרטיס סטודנט, לא סטודנט

ניתן לקנות כרטיס סטודנט (אפילו אם אתה לא) ב-40 ש"ח באיסתא ובבנגקוק אפילו בפחות.
 

*DOR*

New member
למה אתה חייב להתחקם??

קשה לך בחיים? אתה לא מסתדר בלי זה? תירגע בנאדם. אתה לא עושה לי טובה שאתה עונה. שאלתי מה "בדיוק" זה נותן.
 

עמית22

New member
קודם כל

מי שעונה כן עושה לך טובה
דבר שני, לא נראה לי שבעצם זה שהפניתי אותך לקרוא שוב את השרשור התחכמתי בצורה זו או אחרת. ולמה להירגע? לא התעצבנתי. ובשביל להפיג את הטעם המר של ההודעה שלך והמענה שלי, אז: קשה מאוד לענות לשאלה מה בדיוק זה נותן מכיוון שיש מאות ואולי אלפי מקומות שנותנים הנחות מסוגים שונים וברמות שונות לתעודה הנ"ל שכוללים לינה, שירותי תיירות ועוד. לילה טוב
 

syair

New member
תעודת סטודנט

ח´ברה לא צריך לריב פה. המטרה של הפורום הוא לעזור, ולא לריב. שאלת מה נותנת תעודת סטודנט, אז ככה: ראשית עדיף את תעודת הסטודנט הבינלאומית שבארץ ניתן להשיג אותה באיסת"א. צריך להביא אישור על לימודים, אבל לפעמים אם מבקשים יפה אפשר לקבל גם בלי. יש גם אתר של החברה הבינלומית שמנפיקה את הכרטיס שדיברתי עליו, וניתן למצא באתר לאן יש ההנחות, ומה גובה ההנחה. מתי שקונים את התעודה הזאת בארץ מקבלים גם ספר שמציין את ההנחות. באופן כללי סטודנטים מקבלים הנחה באטרקציות תיירותיות כמו מוזיאונים, למשל בסנט פטרבורג ברוסיה, כניסה להרמיטג´ מאד יקרה, נדמה לי 20 דולר, וחינם לסטודנטים. זה לא תמיד ככה, ובד"כ מקבלים 50% הנחה, אבל לפעמים אין הנחה בכלל או שהיא זניחה. למי שמתכוון לטייל כמה פעמים באותה שנה מומלץ להוצאי את התעודה בתחילת ספטמבר, כי הכרטיס יהיה תקף עד לשנה אחרי בחודש דצמבר, ואם תקנו את התעודה ביולי היא תהיה טובה רק לחצי שנה.
 

syair

New member
תשובות

תשכח מעבודה ככתב בעיתון, אלא אם יש לך קשרים, כשרון כתיבה או צילום יוצאי דופן. ואם הם כבר קונים ממך כתבה, אז הם ישלמו לך משהו על הכתבה, אבל בוודאי לא על טיסות או על הטיול עצמו. מנסיון על תצפה ליותר מ-2000 ש"ח עבור כתיבה לעיתון, וזה גם כבר הרבה. לגבי עבודות בחו"ל, אם אין לך אזרחות של אותה מדינה קצת קשה, אבל לא בלתי אפשרי, תסתכל בהודעות שכבר כתבנו בפורום, לגבי עבודות. ודבר אחרון, צריך פשוט לחסוך במשך הטיול. אם תתאכסן במלונות פאר, בוודאי שלא תשרוד הרבה זמן עם מעט כסף, אבל יש מדינות שבשביל 10-15 דולר ליום אפשר לחיות יפה מאד.
 
למעלה