אהלן, יש לי שאלה לגבי המלצות:

sharzoe

New member
אהלן, יש לי שאלה לגבי המלצות:

מה עדיף- שתי המלצות מהאקדמיה ( ממנחי הסמינריונים שלי) או המלצה אחת ממנחה והמלצה אחת מהתנדבות? במילים אחרות, האם כדאי לצרף לטפסי ההרשמה שתי המלצות מהאקדמיה ולראיון עצמו את ההמלצה מהשדה, או שעדיף לא לעשות זאת, שכן אם יראו שאין לי המלצה משדה לא יזמנו אותי כלל? שאלה נוספת, האם ניתן לצרף יוצר משתי המלצות מהאקדמיה? שאלה לסיום, האם המלצה מקליניקה פרטית "נופלת" בערכה מהמלצה מבי"ח פסיכיאטרי?
 

orit49

New member
כמה תשובות

תבדוק בתנאי הקבלה כי זה תלוי למה את/ה מנסה להתקבל. לקלינית- עד כמה שאני זוכרת, חובה המלצה מהשדה. 2 אקדמיות לא יעשו את העבודה... את שאלתך השניה לא הבנתי... אם התכוונת ליצירת המלצה אחת משתיים אקדמיות, אז זה אפשרי, אבל צריך שיתוף פעולה משני הממליצים כדי שיצרו משהו חדש יחדיו. תשובה לסיום- לדעתי אין הבדל בערכן של שתי ההמלצות. מצד שני לא שמעתי על התנסות בקליניקה פרטית...
 

sharzoe

New member
מדובר על קלינית....

התכוונתי אם ניתן לצרף יותר מ-2 המלצות ממרצים, ללא קשר להמלצה משדה. תודה.
 

sharzoe

New member
* לצרף לטפסי ההרשמה, לא ליצור

מישמש בין המלצות, אלא פשוט יותר משני מכתבי המלצה מהאקדמיה :)
 
חברה שלי צירפה יותר מ2 אקדמאיות

וטוענת שהשמועה אומרת שברגע שיש המלצה אקדמאית והמלצת שדה,הם לא מתיחסים לשאר.
 

aviviel

New member
../images/Emo140.gif לא בדיוק אבל בערך...

באת"א, בכל אופן, הם טוענים שאם נשלחות יותר המלצות מהדרוש - הם פותחים באופן רנדומלי רק את המספר הקבוע מראש - ולשאר לא מתייחסים בכלל. אני שמעתי את ההסבר הזה ביום הפתוח לקראת לימודי תואר שני בפסיכולוגיה באת"א. אבל, חשוב לי לציין שלכל אוניברסיטה (ובתוכה - לכל חוג) יש את ההחלטות שלה בנוגע לסדרי ונהלי הקבלה, והדרך הכי טובה לגלות מהם היא להגיע לימים הפתוחים ולשאול.
 
למעלה