אהלן.. רציתי לשאול איזה אלבומים של איירון

בלאגנית

New member
אהלן.. רציתי לשאול איזה אלבומים של איירון

לדעתכם הכי טובים? אני מחפשת שירים עם הרבה קטעים אינסטרומנטליים כמו אלכסנדר הגדול, hellowed be the name, fear of the dark, heaven can wait, afraid to shoot strangers... אלה שירים שלהם שמאוד אהבתי.. אני לא מכירה את כל השירים שלהם יש לי רק את האלבומים- killers, piece of mind, somewhere in time, fear of the dark, number of the beast, seventh son of the seventh sun ופעם מישהו שלח לי את השיר brave new world שזה אחלה שיר בקיצר יש להם המון שירים...שאני עוד לא מכירה את כולם.. אז איזה שירים לדעתכם שעוד אין לי (כתבתי לכם איזה דיסקים יש לי) ושעוד לא מכירה אני יכולה לאהוב? או שם של אלבום ספציפי? אני בכיף אקנה אותו. תודה :))
 

בלאגנית

New member
אה ומאוד אהבתי את הקול של ברוס דיקינסון

אז עדיף אלבומים שהוא נמצא בהם ולא זמר כמו באלבום "killers" שזה פשוט לא זה...
 
היי ברוכה הבאה/tapuzforum/images/emo24.gif

אני ממליץ לך בחום על האלבום הטוב ביותר של מיידן(בעיניי לפחות,שכולל בתוכו גם קטע אינסטרומנטלי נדיר) האלבום נקרא powerslave. תהני.
 

barlevy

New member
POWERSLAVE ללא ספק

האלבום הטוב ביותר של מיידן יש שם גם קטע אינסטרומנטלי..גם ACES HIGH המעולה וגם RIME ..שיר של כמעט 14 דקות...
 

vic rattlehead1

New member
אלבום מצויין של איירון

גם אם את לא כ"כ אהבת את פול דיאנו בתור סולן איירון מיידן אני בכל זאת ימליץ לך לשמוע את האלבום הראשון שלהם - "IRON MAIDEN", ולהקשיב במיוחד לשירים Phantom Of The Opera, Remember Tomorrow ולאחד השירים הכי מרגשים שלהם- Strange World ובקשר לאלבום Brave New World, זה אחלה של אלבום שלא נופל באיכותו מאלבומיהם המיתולוגים, כדאי לך להקשיב לכולו, שיר מס 2 The Ghost Of The Navigator ושיר 10 The Thin Line Between Love And Hate הם לפי דעתי הטובים ביותר באלבום תהני
 
למעלה