אובמה בעד נשואים חד מיניים, ובישראל?

eliormagick

New member
אובמה בעד נשואים חד מיניים, ובישראל?

מה אתם חושבים האם החברה שלנו והתרבות פה בארץ כבר בשלים לנסות ולהתמודד עם נשואים חד מיניים? או שאין לזה סיכוי מראש בגלל שמי שמנהל את כל עניני הנשואים זאת הרבנות.
 

Widsith

New member
אומר לך בכנות, כפסימיסט נצחי

הייתי אומר שאולי דווקא יש סיכוי. אם זה יעבור בארה''ב בצורה מוחלטת (אני בספק שזה יקרה אמנם, הם יותר דתיים מכאן בחלק מהמדינות) ותהיה מגמה ציבורית שרואה בזה דבר חיובי ומתייחסת בשלילה למדינות שמתנגדות לכך, אין ספק שישראל תאמץ זאת בכדי למצוא חן. למרות שכל עוד העניין לא עבר בארה''ב והפך לקונצנזוס שם, אין סיכוי שזה יהפוך פה - הדתיים לא יתנו לזה לקרות. זה היה התרחיש האופטימי. אם נתייחס לצד הפסימי ולצערנו היותר ריאליסטי במדינת ישראל (כפי שאנו רואים ביומיום), שמתייחס לעניין הגידול של הדת והלאומנות בקרב האוכלוסייה, כל שינוי שכזה, גם אם הוא יקרה, הוא לטווח הקצר בלבד. כמו שאמרתי, אני ממליץ לכל ההומואים להתחיל לארגן לעצמם ויזות לחו''ל. אנחנו צריכים להפנים שישראל אמנם מעולם לא הייתה מדינה מערבית בהגדרה, אבל את הסממנים שנשארו אנחנו מתחילים לאבד...
 

קרדומית

New member
היום אין בכלל נישואים לא דתיים בארץ. לאף דת.

אבל עובדים על זה. יש כמה מפלגות שעובדות על זה, ויש כמה פוליטיקאים, גם בכירים - הכי בכירה שלי יחימוביץ' - שאמרו שהם בעד (למען האמת המילים המדוייקות שלה היו "מובן מאליו שאני בעד").
 
למעלה